וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מנור סולומון כבש שער בכורה מרהיב, שחטאר דונייצק זכתה בגביע

אחרי שהשער בחצי הגמר נלקח ממנו, הקשר הישראלי נכנס כמחליף בדקה ה-62 ואחרי שתי דקות סיפק ביצוע נהדר וקבע 0:4 בגמר מול אינגולץ. גלאטסראיי זכתה בגביע הטורקי, אייאקס חגגה רשמית את האליפות

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מנצ'סטר סיטי חוגגת אליפות

שלושה ימים אחרי ירידה של מכבי פתח תקוה, היהלום הכי נוצץ שגידלה והשחקן הכי יקר שמכרה, מנור סולומון, זכה בתואר ראשון בקריירה וגם כבש לראשונה מאז יצא לאירופה. הקשר הצעיר נכנס הערב (רביעי) כמחליף בדקה ה-62 בגמר הגביע מול אינגולץ מהליגה השנייה, ואחרי שתי דקות כבר הטעה שחקן יריב וניתב את הכדור היישר לחיבורים. סולומון התכבד בשער הרביעי של שחטאר דונייצק, שהביסה 0:4 את יריבתה ותוכל להשלים דאבל במחזור הליגה הקרוב.

זהו למעשה השער הראשון של סולומון במדי שחטאר, לאחר שהשער בחצי הגמר מול דנייפרו ב' נלקח ממנו בסופו של דבר. טטה (28 ו-39) וג'וניור מוראס (45) הברזילאים כבשו לפני כן, בגמר שאמור היה להיות חד צדדי וכך גם היה. שחטאר עם הגביע הרביעי ברציפות וה-13 בתולדותיה.

השער של מנור סולומון

* אחרי הבטחת האליפות ביום ראשון, אייאקס חגגה הערב את האליפות ה-34 בתולדותיה עם ניצחון 1:4 על דה חראפשחאפ במחזור ה-34 והאחרון בליגה ההולנדית. לאסה שונה, ניקולאס טגליאפיקו ודושאן טאדיץ' (צמד) כבשו את השערים. טאדיץ' סיים עם 28 כיבושים, מלך השערים יחד עם לוק דה יונג מהסגנית פ.ס.ו איינדהובן.

* גלאטסראיי זכתה בגביע הטורקי עם 1:3 בגמר על אחיסרספור וחגגה זכייה מספר 19 וגביע ראשון מאז 2016. אלביס מאנו הפתיע בדקה ה-56 ואמבאיי דיאן שוב החמיץ פנדל בדקה ה-65, אבל סינאן גומוש השווה בדקה ה-80, סופיאן פגולי הפך בדקה ה-88 ודיאן חתם בדקה ה-94. הקבוצה תוכל להשלים דאבל אם תשמור על הפסגה.

* לוקומוטיב פלובדיב עשתה היסטוריה בבולגריה עם גביע ראשון בתולדותיה, וזה קרה בדרבי מול בוטב עם 0:1 בגמר שנערך בסופיה. אלן אוז'בולט הסלובני הכריע את המשחק בדקה ה-73.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully