וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייאקס הביסה 1:4 את אוטרכט וזכתה מעשית באליפות הולנד

המוליכה נהנתה מההפסד של איינדהובן במשחק המקביל, פתחה פער של 3 נקודות מחזור לסיום, ונהנית מהפרש שערים טוב בהרבה. הונטלאר, ואן דה בק וטאדיץ' (צמד) הפכו. קלוז' שוב אלופת רומניה

דושאן טאדיץ' שחקן אייאקס עם דוני ואן דה בק. GettyImages
יש אליפות. טאדיץ' חוגג/GettyImages

רק ביום רביעי נשבר ליבם של אוהדי אייאקס שראו את טוטנהאם מנצחת את קבוצתם בתוספת הזמן ומדיחה אותם בחצי גמר ליגת האלופות. היום (ראשון) "היהודים" חגגו זכייה מעשית מספר 34 באליפות הולנד כשנותר מחזור אחד לסיום העונה. ההכרעה בהולנד היתה אמורה לעבור למחזור האחרון, אלא שהקבוצה של טן האח מחצה 1:4 את אוטרכט ונהנתה מההפסד המפתיע של פ.ס.וו איינדהובן, 1:0 בחוץ מול אלקמאר. כעת, כשאנחנו מחזור אחד לסיום, אייאקס מקדימה בשלוש נקודות את איינדהובן, אך לזכותה הפרש שערים טוב בהרבה ובלתי מחיק (31:115 לעומת 25:95).

אוהדי אייאקס מזדהים עם אוהדי מכבי תל אביב

המשחק הזה החל רע מאוד מבחינת אייאקס שנקלעה לפיגור כבר בדקה הראשונה משער של אוטמאן בוסאייד. אלא שהמארחת ממש לא התרגשה מהפיגור הזה. בדקה ה-14 קלאס יאן הונטלאר, שפתח בחוד במקום דויד נרס, השווה עם דחיקה מקרוב אחרי בישול של ואן דה בק, שהשלים מהפך עוד לפני ההפסקה. דושאן טאדיץ', שחקן העונה של אייאקס, קבע 1:3 מקרוב בדקה ה-76, וחתם את הניצחון עם פנדל מדוייק בדקה ה-79.

זו תהיה האליפות ה-34 של אייאקס, אך הראשונה מאז 2014, כאשר איינדהובן היתה זו שחגגה בשנה שעברה. אייאקס משלימה דאבל אחרי הזכייה בגביע ולמרות מפח הנפש מול טוטנהאם, זו היתה עונה חלומית עבורה. כעת, לקבוצה מצפה קיץ לא פשוט כשחוץ מפרנקי דה יונג שכבר חתם בברצלונה, מספר שחקני מפתח נוספים צפויים לעזוב אותה למועדונים גדולים ובראשם מתייס דה ליכט, הבלם והקפטן של הקבוצה הנפלאה הזו.

עוד באותו נושא

אנגליה: מנצ'סטר סיטי הביסה 1:4 את ברייטון וזכתה באליפות

לכתבה המלאה
לוק דה יונג שחקן פ.ס.ו איינדהובן. GettyImages
איבד את האליפות. לוק דה יונג/GettyImages

גם ברומניה יש אלופה, לאחר שקלוז' ניצחה 0:1 את אוניברסיטטאה קראיובה ושמרה על התואר עם אליפות חמישית בתולדותיה - כולן ב-11 השנים האחרונות. הארגנטינאי בן ה-35 עמנואל קוליו, שהיה שם גם באליפות הראשונה ב-2007/08, הכריע את המשחק עם פנדל בדקה ה-12 ולקח אליפות רביעית ברומניה. מגן העבר דן פטרסקו, שאימן את הקבוצה גם באליפות בעונה שעברה, הוסיף לעצמו עוד תואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully