וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה מאמן העונה, הקולגות בחרו בוויילדר, מוריניו ממשיך לבקר

פפ גווארדיולה שוב הקדים את קלופ וזכה בתואר, אבל המאמנים באנגליה בחרו במנג'ר שפילד יונייטד. מוריניו מסביר: פוגבה הוא לא הבעיה היחידה של מנצ'סטר יונייטד

עריכת וידאו: מתן חדד

פפ גווארדיולה נבחר למאמן העונה של הפרמיירליג לעונת 2018/19, אחרי שהוליך את מנצ'סטר סיטי לאליפות שנייה ברציפות. גווארדיולה, שזכה בתואר מאמן העונה גם בשנה שעברה, הקדים את מאמן ליברפול יורגן קלופ, מאמן טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו ואת מאמן וולבס נונו אספיריטו סנטו, שהצליח לסיים עם קבוצתו הצנועה במקום השביעי, ולדעת רבים היה ראוי לתואר.

מנצ'סטר סיטי סיימה את העונה כאלופה עם 98 נקודות, אחרי סיבוב שני כמעט מושלם שבו ניצחה 18 מ-19 משחקים, כשהיא מצליחה לגבור על ליברפול, הסגנית הטובה בהיסטוריה. "זו הליגה הכי קשה שבה זכינו", אמר גווארדיולה, "הפרמיירליג, גרמניה, ספרד, זאת הקשה ביותר. אני לא אכחיש שזה מתיש, אבל לנצח זה ממכר, ועכשיו עוד יש לנו הזדמנות לזכות בגביע ולהשלים טרבל. אני רוצה להודות לשחקנים שלי, כי הם האמנים האמתיים, ולצוות שלי שעזר לי בקרב מול מאמני הפרמיירליג, במיוחד יורגן קלופ, יריב נהדר עד הרגע האחרון. זה כבוד עבורי, ותענוג". סיטי, כידוע, משחקת מול ווטפורד בגמר הגביע בשבת הקרובה.

אגב, גווארדיולה נבחר בהצבעה של גולשים באתר הפרמיירליג שמשולבות בבחירה של פאנל מומחים. עם זאת, המאמנים בחרו במאמן אחר לגמרי: המנג'ר של שפילד יונייטד, כריס וויילדר, נבחר למאמן העונה של איגוד המאמנים, שכולל מנג'רים מכל הליגות. שפילד יונייטד עלתה לפרמיירליג מהמקום השני בצ'מפיונשיפ, אחרי נוריץ'. "לקבל את הפרס הזה והכבוד מהקולגות שלך, זה פשוט לא ייאמן, במיוחד בעונה מדהימה כזאת לשפילד יונייטד", אמר.

פפ גווארדיולה, מאמן מנצ'סטר סיטי, מאמן העונה של הפרמיירליג לעונת 2018/19. אתר הפרמיירליג, אתר רשמי
עוד פרס, שוב גאה. פפ/אתר רשמי, אתר הפרמיירליג

אפרופו מאמנים - ז'וזה מוריניו, שפוטר מתפקידו במנצ'סטר יונייטד ומשמש כפרשן, טוען שפול פוגבה הוא מש לא הבעיה היחידה של הקבוצה. "על מנצ'סטר יונייטד, אני יכול להגיד רק שני דברים. אחד זה שהזמן מדבר בשבילי. שתיים, זה שהבעיות עדיין שם. הבעיות עדיים שם, ואפשר לדמיין שהן השחקנים, הארגון, האמביציה. אני אומר שאני לא יכול להגיד כן כשאתם שואלים אותי אם פוגבה היה האחראי היחיד". האם הבעיות שהיו לו עם אנתוני מרסיאל זהות לאלו שהיו לו עם קארים בזנמה בריאל מדריד? "עם קארים, זה לא היה קונפליקט", אמר מוריניו, "רק רציתי לעזור לשחקן, שחקן עם כישרון ענקי, לשנות את המנטליות שלו, לעזור לו להגיע לטופ, להפוך לקילר, לחלוץ נחוש. מאוד אהבתי לעבוד איתו. אנתוני הוא בחור עם מנטלות שונה. אני יכול לומר שאני מקווה שיום אחד הוא יגיע ליכולת שמשתווה לפוטנציאל האמיתי שלו".

עוד באותו נושא

מנצ'סטר סיטי תורחק מליגת האלופות? "הקבוצה מתכננת עוד מסע רכש אדיר"

לכתבה המלאה
מנג'ר מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
לא שוכח. מוריניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully