וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן סימונס עשוי להישלח בטרייד, "קיירי אירווינג יגיע לניו יורק"

בארה"ב העלו את שמותיהם של לברון וכריס פול כתמורה אפשרית. סטיבן איי סמית' טוען שהרכז מעדיף את הניקס, רוז'יר משחרר קיטור

עריכת וידאו: מתן חדד

ההדחה הכואבת בחצי גמר המזרח ככל הנראה תגרום לפילדלפיה לבצע שינויים בסגל. עדיין לא לגמרי ברור מה הם יהיו, אולם טוביאס האריס וג'ימי באטלר יהיו שחקנים חופשיים בקיץ, וספק גדול אם שניהם יוחתמו מחדש על חוזים מנופחים. יחד עם זאת, יש את מה שמסתמן כפיל שבחדר: בן סימונס.

הפורוורד האוסטרלי המוכשר שכלל לא הראה נכונות לזרוק מבחוץ בשנתיים שלו ב-NBA עשוי להיות זה שישלם את המחיר ויועבר בטרייד, כך טוענים בימים האחרונים בארצות הברית. ב-NBC צוטט מנהל של אחת מקבוצות המערב שטען כי הסיקסרס צפויים לגשש בגזרתו של לברון ג'יימס בקיץ, ולהציע ללייקרס את סימונס עבורו. אפשרות אחרת, שהעלה כתב פוקס ספורטס כריס ברוסאד, היא שדריל מורי מיוסטון יציע לפילי את כריס פול בתמורה לאוסטרלי בן ה-22.

בן סימונס, פילדלפיה סיקסרס חוגג. AP
ישלם את המחיר? סימונס/AP

קבוצה נוספת שסיימה את דרכה בחצי גמר המזרח היא בוסטון, וגם הסגל שלה ככל הנראה ייראה שונה בעונה הבאה. סימן השאלה הגדול ביותר בשורות הסלטיקס הוא קיירי אירווינג, שיהפוך שחקן חופשי וכלל לא בטוח שנמצא בתכניות העתידיות של הירוקים בהתבסס בעונה המאכזבת ובבעיות החברתיות בהן היה מעורב.

לא פעם הוזכר שמו של אירווינג בהקשר של הלייקרס, כחלק מאיחוד עם לברון ג'יימס, אולם על פי סטיבן איי סמית', "אין שום סיכוי עולם" שדבר כזה יקרה. "התכתבתי עם מישהו במשפחה של קיירי שהבהיר לי שהוא לא הולך ללוס אנג'לס. אין סיכוי. ממה שאני שומע בימים האחרונים, קיירי יילך לניו יורק ביחד עם קווין דוראנט. בסביבתו מנסים להכניס גם את ברוקלין לתמונה, אבל זה ברור שניו יורק היא היעד".

ואם בעונה המאכזבת של בוסטון עסקינן, הבהיר הערב (שלישי) טרי רוז'יר שהוא לא מעוניין להישאר במועדון - לא אם מצפה לו עונה נוספת כמו 2018/19. "אצטרך לעזוב", אמר. "התמודדתי עם הרבה דברים העונה, אני חושב שכולם מבינים שלא איכנס למצב כזה פעם נוספת. הקרבתי מעצמי יותר מכל אחד אחר. הכדור היה או בידיים של קיירי או אצל גורדון הייוורד כל הזמן".

עוד באותו נושא

הקפיצה הגדולה: סיכום שני המותחנים במשחקי 7 של חצאי הגמר האזוריים

לכתבה המלאה
שחקני בוסטון סלטיקס קיירי אירווינג, טרי רוז'יר. GettyImages
זה פשוט לא עבד. רוז'יר ואירווינג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully