וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה פשוט משוגע": משפחת קרי מתכוננת למפגש בין סטף לסת' בגמר המערב

האחים מתכוננים למאבק היסטורי במסגרת המפגש בין גולדן סטייט לפורטלנד, סטיב קר יודע: "זה פשוט סיפור אדיר". וגם: מי מההורים ילבש איזו חולצה, והאם האחים שוב התערבו?

עריכת וידאו: מתן חדד

זו לא סתם פיקנטריה, זה רגע היסטורי ב-NBA: סטפן קרי מגולדן סטייט וסת' קרי מפורטלנד הולכים להיות האחים הראשונים אי פעם שיתמודדו ראש בראש בסדרת גמר אזורי, כשהווריירס והבלייזרס מתכוננים לגמר המערב. משפחת קרי זוכה לאהדה גדולה ברחבי הליגה, לאור העובדה שמדובר בשושלת, כשגם האבא דל קרי היה שחקן מוכר, אבל בעיקר בגלל העובדה שמדובר במשפחה סימפטית ונחמדה, שמתמודדת בימים אלה עם "קרע" אבל גם עם חגיגה ייחודית: כך או כך אחד הבנים יעלה לגמר ה-NBA.

עוד בנושא
גולדן סטייט: קווין דוראנט ייעדר מהמשחק הראשון בגמר המערב ולא צפוי לשחק גם בשני
ג'ון ביילין סיכם לחמש שנים כמאמנה הבא של קליבלנד קאבלירס
"כמו רגע מסרט": כל הליגה השתגעה מסל הניצחון של קוואי לאונרד

סטפן קרי מול סת' קרי, גולדן סטייט ווריירס מול פורטלנד בלייזרס. AP
מפגש האחים. סת' מול סטף/AP
סטפן קרי מול סת' קרי, גולדן סטייט ווריירס מול פורטלנד בלייזרס. AP
סטפן קרי מול סת' קרי, גולדן סטייט ווריירס מול פורטלנד בלייזרס/AP

"הקרי'ס הוא באמת מדהימים", אמר הלילה סטיב קר על משפחת קרי, "הם טסים לכל משחק, רואים את שני הבנים משחקים בפלייאוף ה-NBA, ועכשיו יראו אותם משחקים אחד נגד השני. הם כמו משפחת המלוכה של ה-NBA. זה באמת מדהים. סטף וסת' ראויים לכל ההצלחה. כהורים (דל וסוניה) הם בטח נהנים מהתקופה היפה בחייהם. למעשה, אני יודע שזה ככה, כי דיברתי איתם על זה. איזה רגע נהדר זה עבורם. אני בטוח שזה יהיה קונפליקט גדול עבורם בשבועות הקרובים, איזה סיפור נפלא".

דל וסוניה, אגב, כבר הבהירו שלפני כל משחק הם יעשו הטלת מטבע כדי לקבוע מי מבין האמא והאבא ילבש חולצה של גולדן סטייט ומי ילבש חולצה של פורטלנד. הם כמובן יטוסו אחרי הקבוצות מעיר לעיר ויצפו בכל משחק של שני הבנים. "מבחינתם, זו עניין משפחתי", אמר סטף, "אלה ההורים שלנו שתמכו בנו לאורך כל הדרך, כך שעכשיו, מבחינתם, להיות ברגע הזה, זה מצב של ניצחון בטוח, כי הם יהיו בכל מקרה בגמר. זה די משוגע לחשוב שאנחנו בסיטואציה הזאת, שאנחנו משחקים לעיני המשפחה שלנו. כמות האושר שזה מסב להם, זה פשוט משוגע".

סת' עצמו אמר ש"הולך להיות כיף גדול, בנאדם, קשה להאמין שזה קורה. כל כך הרבה שנים צפיתי בסטף משחק בגמר המערב, בגמר ה-NBA, כשהייתי בקהל, כך שעכשיו יהיה כיף גדול להיות איתו על המגרש, להתחרות מולו על המקום בגמר. כך שזה חלום שהתגשם גם עבורנו, אבל ברור שהמשפחה שלנו הולכת לעבור כיף גדול".

סטפן קרי מול סת' קרי, לצד אביהם דל קרי במסגרת שבוע האולסטאר. AP
רגע חזק למשפחה. דל קרי לצד הבנים בשבוע האולסטאר/AP

אפילו קליי תומפסון לא יכול להישאר אדיש. "וואו, זה אדיר", אמר קליי על מפגש האחים, "אני כל כך שמח עבורם, אני ממש מרגיש חלק מזה, בתור אחד שמכיר את סטף ואת סת' למעלה מעשור. זה בית מפוצל, אני לא יודע איך הם יתמודדו עם זה עכשיו, אבל מבחינת ההורים זה win-win situation. זה די מדהים".

אגב, בניגוד להתערבות שהייתה ביניהם בתחרות השלשות, הפעם סטף וסת' לא מתערבים על מי מהקבוצות תעלה לגמר, אולי כי הפעם יחסי הכוחות די ברורים. "לאאאא, הפעם המנצח פשוט עולה לגמר ה-NBA", אמר סטף, כשנשאל אם תהיה התערבות, "לא צריך פה עוד דחיפה כדי להמר, הסיכונים פה גדולים מספיק".

* עוד ב-NBA: ברט בראון יהיה מאמן הסיקסרס גם בעונה הבאה, 2019/20, כך נמסר מהקבוצה. בחודשים האחרונים היו לא מעט הערכות על מעמדו המעורער של המאמן וספקות אם יחזור לעונה שביעית, אבל על אף ההדחה בחצי גמר המזרח, הנהלת הקבוצה ובראון הודיעו שהם מתכוננים לעונה ההבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully