וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב נערכת לשיא הטלנובלה, לקס: "מקווה שרפואה יישאר"

13.5.2019 / 8:22

אחרי שהעונה הסתיימה (רפואה: "כנראה העונה הקשה בקריירה שלי"), האדומים יעסקו בעתידו של המאמן. פיראס מוגרבי על הכוונת

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב סיימה אתמול (ראשון, 0:2 על מכבי פתח תקוה שירדה ליגה) באופן רשמי את העונה וכעת תתפנה לטלנובלה הצפויה של הקיץ. כבר יותר מחודש כולם מחכים לשיחה בין האחים ניסנוב לקובי רפואה בנוגע לחלוקת הסמכויות המקצועיות בעונה הבאה, כאשר הנהלת המועדון כבר הבהירה כי היא תקבע את סגל השחקנים ולא המאמן.

רפואה התייחס לכך בסיום ואמר: "הסיטואציה לא פשוטה, נחכה לפגישה ואז נראה אם הדברים יסתדרו. אני לא מסתכל על זה כאילו זה היה המשחק האחרון שלי, צריכה להיות עוד פגישה ואחריה נהיה יותר חכמים. אני מאוד רוצה להמשיך בהפועל תל אביב, נעשה פגישה מסודרת, נכבד אחד את השני ונראה מה יתפתח".

בפועל, ברור כי כל המהלכים מאחורי הקלעים, כולל מינויו של דן רומן לסקאוט והאמירות כי יוביל בקביעת הסגל, משמשים כקלף שאמור לשבור את רפואה. בכל מקרה, אם הדברים יובילו לפרידה בלתי נמנעת, רפואה לא יתפשר וידרוש לקבל את כל השכר שלו מהאדומים לעונה הבאה.

האדומים כבר עוסקים בחיזוק לעונה הבאה ובין היתר נבחנת האפשרות לצרף את פיראס מוגרבי שצפוי לעזוב את בני סכנין. מוגרבי סבל מקרע ברצועת הברך, אבל צפוי להיות כשיר לתחילת העונה הבאה.

פלייר אוהדי מכבי פתלח תקוה מקיפים את מאמן הפועל תל אביב, קובי רפואה. יוסי ציפקיס
לא יוותר על שכרו במקרה של עזיבה. רפואה/יוסי ציפקיס

בסיום המשחק חלק מאנשי מכבי פתח תקוה קיללו את אנשי הפועל תל אביב ("הורדתם אותנו ליגה יא בני ז***ת"). בנוסף, אוהדים של פתח תקוה הקיפו את רפואה ביציאה מהאצטדיון וקיללו אותו. המאמן שהתחיל את קריירת האימון שלו בקבוצה ממלאבס, אמר: "באנו כדי לנצח, עלינו בהרכב הכי חזק ועשינו את העבודה. מצער אותי בשביל מכבי פתח תקוה, יש לי הרבה מקום בלב למקום הזה, אבל זה המקצוע. הקהל של פתח תקוה? אני מבין ומבחינתי אני מתעסק רק בהפועל תל אביב ושנהיה מקצוענים. אני לא יכול להרשות לעצמי לעשות משהו אחר, אני גם לא מכיר משהו אחר".

רפואה הוסיף: "זאת הייתה אולי העונה הכי קשה בקריירה שלי כמאמן. עברתי תקופה לא קלה וגם השחקנים חוו את זה והיו בתוך זה. למדתי להיות יותר חזק מהעונה הזו למדתי המון".

קשר הקבוצה, ניר לקס, סיכם את העונה: "ציפינו להרבה יותר, אני חושב שיכולנו להיות בפלייאוף העליון אבל זה לא קרה. נקווה שבעונה הבאה נעשה יותר טוב. מאוד צבט לי על פתח תקוה, זה כואב לראות את זה, זו יכולה הייתה להיות סיטואציה הפוכה. אני מקווה מאוד עבורם שבשנה הבאה הם יחזרו. ראינו על שחקני פתח תקוה שהם מאוד לחוצים ועצבניים, זה טבעי".

בנוגע לעתידו של רפואה אמר לקס: "אני מאוד אוהב את קובי ומעריך אותו וחושב שהוא צריך להמשיך איתנו, אבל זה דברים שלא תלויים בי. בשנה הבאה אני ארצה לבוא יותר טוב, גם מבחינת המספרים. הרגע החיובי? זה ששיחקתי הרבה עם הפועל תל אביב בליגת העל וזה שענדתי את סרט הקפטן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully