וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכבו של אבי לוזון הותקף, אנשי מכבי פתח תקוה קיללו את אנשי הפועל תל אביב

12.5.2019 / 23:37

לטענת אנשי הפועל תל אביב, מאמן השוערים של המלאבסים קילל: "יא בני **נות, הורדתם אותנו ליגה". אבי לוזון: "בחלומות הכי גרועים לא חלמנו שנרד, גיא יאמן גם בלאומית"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: אוהדי מכבי פתח תקוה תוקפים את אבי לוזון

יממה אחרי דמעות השמחה בעקבות האליפות ההיסטורית של קבוצת הנוער, מכבי פתח תקוה נפרדה הערב (ראשון) מליגת העל, בדיוק שבע שנים אחרי הירידה הקודמת. המלאבסים הפסידו 2:0 בבית להפועל תל אביב וירדו למקום הלפני אחרון בעקבות ניצחונה של מ.ס. אשדוד 0:1 על הפועל חיפה. הפעם היחידה שלהם מתחת לקו - במחזור הסיום של העונה. גיא לוזון, שחזר במהלך העונה לבקשת דודיו כדי להציל את הקבוצה, חתום בסופו של דבר על הירידה שלה, אחרי שש עונות רצופות בליגת העל. בפעם הקודמת חזרה הקבוצה אחרי עונה אחת, האם תוכל לעשות את זה שוב?

בסיום המשחק היה עימות בין חלק מאנשי הצוות של מכבי פתח תקוה לאנשי הפועל תל אביב. מאמן השוערים ויקטור בוחניק אמר לטענת אנשי הפועל תל אביב: "יא בני **נות, הורדתם אותנו ליגה". האדומים הוסיפו שאנשים נוספים עם מדים של פתח תקוה צעקו להם: "אתם התפרנסתם כאן, אבל ירקתם דם כדי להוריד אותנו, הגלגל מסתובב".

שחקני מכבי פתח תקוה, גידי קאניוק, ארמנדו קופר אחרי ירידת הליגה. יוסי ציפקיס
הלם בכחול. שחקני מכבי פתח תקוה/יוסי ציפקיס

אבי לוזון, הבוס של מכבי פתח תקוה: "התחושות הן של עצב, לא חלמנו בחלומות הכי גרועים שלנו שנרד ליגה. זה היה תלוי בנו, ידענו שתיקו יספיק לנו כדי להישאר, אבל הפועל תל אביב השכילה לסחוט ניצחון פה, התאבדה וכל הכבוד לה. אני רק שואל למה אני לא יכול להגיד כל הכבוד להפועל חיפה או בית"ר ירושלים שעשו חגיגה ליוסי בניון בשבוע שעבר. איך יכול להיות שאשדוד ניצחה חמש פעמים ב-27 מחזורי ליגה ואז מנצחת חמש פעמים בשישה מחזורים? אם למישהו יש תשובה, שיודיע. לי אין תשובות".

על ה-VAR שהיה יכול להעניק להם פנדל: "אמרתי שהיה צריך להיות בתחילת הפלייאוף, התחננתי גם באמצע הפלייאוף ולא רצו, אז פתאום במחזור האחרון? למה לא אמרו שיהיה במחצית השנייה רק? זה שטויות. לא מעניין אותי מה כולם מרגישים אלא רק מה אני מרגיש. אני יודע שיש לי עתיד מצוין ובעוד 10 חודשים אהיה בליגה הזאת בחזרה. גיא לוזון ימשיך בליגה הלאומית והוא זה שיעלה אותנו. הוא הגיע מראש לשנה וחצי ויאמן בו גם בהתנדבות אם צריך. הוא פחד שחס וחלילה זה יקרה, אבל אני לא האמנתי בחלומות הכי גרועים שלי. אני יודע שיש לי מחלקת נוער הכי טובה בארץ, יש לי קבוצת נוער נהדרת ואולי מעז ייצא מתוק. אולי עכשיו הילדים האלה יוכלו לשחק הרבה יותר בלאומית".

על השינויים באמצע העונה: "יוסי בניון לא רצה להישאר אצלנו, אלא רצה לאמן בבית"ר ירושלים והמצב הגיע לקרע עם המאמן והחלטתי לשחרר אותו. לגבי מנור סולומון, הייתי חייב לחשוב על העתיד של ועל העתיד שלנו".

יו"ר מכבי פתח תקוה, אבי לוזון, פלייר. יוסי ציפקיס
בטוח שהעתיד ורוד. אבי לוזון/יוסי ציפקיס

קובי רפואה, מאמן מכבי פתח תקוה לשעבר שהוריד אותה כמאמן הפועל תל אביב: "אנחנו ספורטאים, מקצוענים, תמיד עושים את העבודה כמו שצריך. אמרתי שהפועל תל אביב תעלה בהרכב החזק כדי לנצח, כמו בכל משחק. כואב לי על מכבי פתח תקוה, אבל זה הכדורגל ואני חשבתי על הפועל תל אביב".

קשה לי לסכם את העונה הזאת, הייתה עונה קשה. נשארנו בליגה, אבל לא זו הייתה מטרה. רצינו להיות בפלייאוף העליון ולא הצלחנו, וכשחזרתי המטרה הייתה להישאר בליגה. כל העונה הזו היא פספוס אחד גדול. אני מקווה שבעונה הבאה אנחנו נעמיד קבוצה יותר חזקה. כרגע אני נשאר, אף אחד לא אמר לי משהו אחר. אני מאמין שאשאר ואעמיד קבוצה חזקה. הפועל תל אביב ראויה להיות בצמרת, הכדורגל הישראלי צריך אותה שם. כשחקן כבשתי 20 שערים בעונה והפועל תל אביב לא רצתה אותי, כי זו הייתה קבוצה חזקה וגדולה. שם אני רוצה שהיא תהיה. תהיה פגישה, אני מאמין שהדברים יסתדרו ואמשיך".

שחקן מכבי פתח תקוה, גידי קאניוק, אחרי ירידת הליגה. יוסי ציפקיס
גידי קאניוק המאוכזב/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully