וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליל הבטיחה את הסגנות, גם ליון בדרך לליגת האלופות, גנגאן ירדה

השנייה בטבלה ניצחה 0:1 את בורדו ופאולו סוזה עדיין לא הבטיח הישארות, השלישית חגגה עם 0:3 במארסיי ונועלת הטבלה סיימה ב-1:1 מול ראן ונשרה בגלל פנדל מוחמץ בדקה ה-90

עריכה: מתן חדד

בווידאו: השוואה עונתית בין ליאונל מסי לכריסטיאנו רונאלדו

המחזור ה-36 בליגה הצרפתית הביא עמו היום (ראשון) יורדת ראשונה, כאשר גנגאן פספסה הזדמנות לנצח את ראן עם פנדל מוחמץ בדקה ה-90, סיימה את הדרבי ב-1:1 ונפרדה רשמית מהליגה הבכירה אחרי שש עונות. ליל הבטיחה מעשית את המקום השני עם 0:1 על בורדו, וליון התבססה במקום השלישי עם 0:3 בחוץ על מארסיי המאכזבת.

שחקני ליל חוגגים עם לואיק רמי (משמאל). רויטרס
מהלך אחד יפה הספיק. לואיק רמי/רויטרס

ליל - בורדו 0:1

בעונה עם קצב צבירת הנקודות הכי טוב שלה אי פעם, ליל הבטיחה באופן מעשי את המקום השני כשנותרו שני מחזורים לתום העונה, וגם את חזרתה לשלב הבתים של ליגת האלופות אחרי שמונה שנים. בורדו החלשה של פאולו סוזה רשמה הפסד חמישי ברציפות ועדיין לא הבטיחה הישארות, אחרי שנכנעה לתרגיל נפלא בכדור חופשי בדקה ה-27. ג'ונתן איקונה הקפיץ מעל החומה לעבר לואיק רמי שהמשיך מהאוויר פנימה. האורחת לא הצליחה לחזור, איבדה את הבלם הברזילאי פאבלו באדום בדקה ה-90 ותחפש את הנקודה החסרה לה בשבוע הבא מול ריימס.

פאולו סוזה מאמן בורדו. רויטרס
רצף ההפסדים נמשך. פאולו סוזה/רויטרס

מארסיי - ליון 3:0

פעם שנייה ברציפות שליון מנצחת בסטאד ולודרום, וסך הכול הרצף שלה בליגה מול מארסיי התארך לחמישה ניצחונות והיא התקרבה להבטחת המקום השלישי. ההפסד הביתי של סנט אטיין שיחק לידי ליון, והיא ניצלה את המתנה עם שער של מקסוול קורנה, שהשתחרר ברחבה והכניע את סטיב מנדנדה בדקה ה-24. הבלם הקרואטי דויה צ'אלטה צאר מנע ממרטן טרייה להבקיע בדקה ה-67 וראה כרטיס אדום, וב-10 שחקנים מארסיי לא רק שלא הצליחה לחזור, אלא גם התפרקה. המחליף מוסא דמבלה סובב לרשת בדקה ה-84 וקורנה השלים צמד במתפרצת בדקה ה-87. המארחת נותרה במקום השישי ואיבדה סיכוי להגיע לאירופה בעונה רעה מאוד מבחינתה.

מקסוול קורנה שחקן ליון חוגג. רויטרס
קירב את קבוצתו לליגת האלופות. מקסוול קורנה חוגג/רויטרס

ראן - גנגאן 1:1

מרכוס תוראם, בנו של בלם העבר ליליאן תוראם, יכול היה להשאיר את נועלת הטבלה בחיים אם היה כובש מהנקודה הלבנה בדקה האחרונה, אבל השוער תומאש קובק הדף את הבעיטה שלו וגם הדף את גנגאן מהליגה. איסמעילה סאר העלה את מחזיקת הגביע ליתרון עם הקפצה יפה בדקה ה-15, אבל הרחקתו של ז'רזינו ניאמסי בדקה ה-79 נתנה תקווה לגנגאן, שהשוותה עם ריבאונד של אלכסנדר מנדי בדקה ה-87 וכאמור קיבלה הזדמנות נפלאה להפוך. זה לא קרה והיא נותרה במרחק שבע נקודות מהמקום ה-18 המוליך למבחנים, כך שגורלה נגזר.

עוד באותו נושא

"קראטה קיד" ניימאר כבש ובישל ב-1:2 של פ.ס.ז' על אנז'ה

לכתבה המלאה
מרכוס תוראם שחקן גנגאן. GettyImages
החמצה קריטית. מרכוס תוראם/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully