וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגים מגנט יעקבו אחרי אדי גוטליב במשחק נגד מכבי פתח תקוה

בלם הפועל תל אביב על הכוונת של שתי קבוצות בלגיות. שחקן נוסף של האדומים יהיה תחת מעקב של גנט במשחק במושבה הערב

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

נציגים מגנט ומקבוצה נוספת בבלגיה יעקבו הערב (ראשון, 20:30, ספורט 1) אחר בלם הפועל תל אביב אדי גוטליב במשחקה של הקבוצה במושבה מול מכבי פתח תקוה. לוואלה! ספורט נודע ששתי קבוצות בבלגיה ביניהן גנט מתעניינות בבלם אחרי שקיבלו עליו המלצות. מלבד גוטליב, יהיה הערב במושבה שחקן נוסף של הפועל תל אביב שיהיה תחת המעקב של הנציגים הבלגים.

שמו של גוטליב הוזכר בעבר עם אפשרות למעבר לקבוצות ברוסיה, אבל בשנה האחרונה הוא נמצא תחת מעקב גם של קבוצות בלגיות שמצאו כאמור עניין בשחקן נוסף של הפועל תל אביב.

גוטליב בן ה-26 גדל במחלקות הנוער של הפועל חיפה, מכבי חיפה ומ.כ נווה יוסף. את קריירה הבוגרים החל בהפועל עכו ב-2011, ובינואר 2015 כבש את שער הבכורה שלו בקריירה במשחק מול הפועל פתח תקוה. ב-2015 חתם לשנתיים בהפועל תל אביב עם אופציה לשלוש עונות נוספות, ושרד במועדון עד עכשיו, למרות התהפוכות הגדולות שעבר. ב-2017, אחרי שהקבוצה נכנסה להליך פירוק, דרש להשתחרר מהמועדון והחרים את האימונים. הליך בוררות קבע כי הוא לא ישוחרר, וגם חזרתו לסגל לא מנעה מהקבוצה לנשור לליגה הלאומית. באותו קיץ ניסה לעבור לחו"ל, אולם לאחר שלא מצא קבוצה חזר לסגל הפועל תל אביב בלאומית.

בשנתיים האחרונות הפך גוטליב לאחד מעמודי התווך של האדומים. העונה הוא רשם 26 הופעות, שיחק 2,386 דקות (רביעי בקבוצה) וכבש שער אחד.

עוד בנושא

הפועל תל אביב לקראת מכבי פתח תקוה: "רוצים שננצח אותם בגלל הלוזונים"
בן זקן, שרצקי או הלוזונים: את מי אתם רוצים לראות יורד הערב ללאומית?
ניר קלינגר מזהיר את בית"ר: "קשה להצליח עם מנהל מקצועי בישראל"

שחקן הפועל תל אביב, אדי גוטליב. אדריאן הרבשטיין
בדרך לבלגיה? אדי גוטליב/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully