וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירו בילאן ומתיאס לסור מועמדים להצטרף למכבי תל אביב

12.5.2019 / 7:19

בעקבות הפערים עם טיוס, הצהובים בוחנים נוספים: הקרואטי מוילרבאן והצרפתי של מלאגה על הכוונת. פארגו ינסה לחזור לאימונים מלאים אחרי הדרבי

ONE

בווידאו: תקציר המשחק האחרון של מכבי תל אביב

עיקרי הדברים

- קשיים במשא ומתן עם אלכס טיוס, שעלול לעזוב

- מירו בילאן הקרואטי ומתיאס לסור הצרפתי על הכוונת

- ג'רמי פארגו עשוי לחזור מהפציעה אחרי הדרבי התל אביבי

seperator

מכבי תל אביב תעלה הערב (ראשון, 21:05, שידור ישיר בספורט 5) לדרבי התל אביבי בדרייב אין בידיעה שניצחון על הפועל תל אביב יקנה לה את המקום הראשון בתום העונה הסדירה, וגם יקרב אותה למפגש נגד האדומים ברבע גמר הפלייאוף. הצהובים רוצים לנקום ביריבתם על ההפסד מהסיבוב הראשון בליגה, ועל הדרך להמשיך את המומנטום החיובי מהשבועות האחרונים, רגע לפני כניסה לשני משחקים בשבוע עד לסיום העונה.

מי שלא יתלבש גם היום במדי מכבי הוא ג'רמי פארגו, שבשבוע שעבר חש ברגישות בברכו ומאז הוא נח. פארגו ינסה לשוב לאימונים מלאים בהמשך השבוע, ואם יצליח לשוב לעניינים, הוא צפוי להתלבש כבר באחד משני מחזורי הנעילה של הליגה הסדירה.

עוד בנושא

21:05, ספורט 5: מכבי תל אביב בלי פארגו מתארחת אצל הפועל תל אביב
אמש: נהריה ניצחה 88:89 את אשדוד במשחק דרמטי, שיא עונתי ליבזורי
בשישי: ירושלים ניצחה 99:108 בחולון ועלתה על חשבונה למקום השני

שחקן מכבי תל אביב, ג'רמי פארגו. דני מרון
הקאמבק מתקרב? פארגו/דני מרון

בינתיים, בעוד הצהובים על הפרקט מנסים להשיג אליפות שנייה ברציפות, בצוות המקצועי ובהנהלה מבצעים פעולות ואוספים שמות לקראת העונה הבאה. במכבי מעוניינים להמשיך עם אלכס טיוס לעונה נוספת, אך הפערים בשלב הזה בין השחקן לקבוצה משמעותיים, ובקבוצה נערכים לסיטואציה בה יפרדו מהמתאזרח המוביל שלה.

אחד המועמדים להחליף את טיוס הוא הסנטר הקרואטי מירו בילאן, שמשחק בוילרבאן הצרפתית. לבילאן חוזה גם לעונה הבאה במדי הקבוצה הצרפתית, ואם הצהובים אכן ינסו לצרפו, הם יצטרכו לשלם לקבוצתו, שתשחק בעונה הבאה ביורוליג, פיצוי כספי שכן מדובר בחוזה מובטח. שם נוסף שעלה, והיה ברשימת המועמדים גם בעונה שעברה, הוא מתיאס לסור, שחקנה הצרפתי של מלאגה. גם ללסור יש חוזה במלאגה בעונה הבאה, אך עם אפשרות יציאה.

בילאן (30, 2.13) היה נחשב במשך שנים אחד הסנטרים המבטיחים בכדורסל הקרואטי, אך נשאר שנים רבות במדינתו ורק בגיל 28 יצא לראשונה כשחתם בשטרסבורג הצרפתית. אחרי עונה אחת עבר לוילרבאן במדיה רשם בעונה החולפת 11.7 נקודות ו-6.6 ריבאונדים בממוצע. עונתו הטובה ביותר ביורוליג, הייתה בעונת 2015/16 כשהגיע עם צדביטה זאגרב לשלב הטופ 16 ביורוליג, ורשם 13.1 נקודות ו-6.1 ריבאונדים בממוצע.

לסור (23, 2.06) החל לשחק בבוגרים של שאלון כבר בגיל 18, ואחרי כמה שנים די מוצלחות בשאלון ונאנטר נבחר במקום ה-50 בדראפט 2017. בקיץ 2017 חתם בכוכב האדום בלגרד והפתיע עם 8.5 נקודות ו-5.7 ריבאונדים בממוצע. בקיץ שעבר עבר למלאגה ורשם העונה ביורוקאפ 11 נקודות ו-5.4 ריבאונדים בממוצע.

צפו בביצועים של מירו בילאן בצרפת

צפו בביצועים של מתיאס לסורט ביורוקאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully