וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אלבס על ברצלונה: ליאו מסי לא אשם בהדחה, זו מדיניות ההעברות החדשה

על פי אקס ברצלונה, הקבוצה איבדה את הסגנון הייחודי שלה ומשתוללות בחלון העברות, ומסי הוא "האחרון שאפשר להגיד עליו משהו רע". וגם: מה לדעתו עובר על קוטיניו?

אימג'בנק GettyImages

דני אלבס, אקס ברצלונה, טוען שליאונל מסי הוא האחרון שאפשר להאשים בהדחה המביכה של הקבוצה מליגת האלופות, ואם כבר צריך לפקפק במשהו במועדון, זו מדיניות הרכש שמנהיגה ההנהלה. ברצלונה זכתה בשתי אליפויות אירופה תחת פפ גווארדיולה כשהמאמן התבסס על חומר מקומי מ"לה מאסיה", מחלקת הנוער המפורסמת של בארסה, אבל לאחרונה בארסה שינתה מעט מדיניות.

האם ברצלונה איבדה את הסגנון הייחודי שלה? "אני חושב שכן", אמר אלבס בן ה-36, "כשאני רואה איך ברצלונה קונה עכשיו שחקנים בשוק, אפשר להרגיש שהם משנים את הגישה שלהם. פעם ברצלונה ניסתה לפתח שחקנים. היא לא שינתה את הסגנון שלה, אלא החתימה שחקנים לעמדות ספציפיות. עכשיו התחושה היא שהקבוצה עושה יותר מדי מהלכים בשוק ההעברות. אבל אני גם חושב שהביקורת היא אופורטוניסטית. קל להרצות אחרי הדחה. כולם יודעים שברצלונה עדיין אוהבת להחזיק בכדור ולהתמסר בצורה יפה. לא משנה מי בא או עוזב, זו הזהות שלהם.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
זה לא אתה. מסי/רויטרס

"הפילוסופיה שלהם על הדשא לא השתנתה, מה שכן השתנה קצת זה הפילוסופיה שלהם בשוק ההעברות. זה קורה בכדורגל. אם הם היו זוכים בטרבל, אף אחד לא היה אומר כלום. בעשור האחרון הם לקחו אליפויות בספרד, משהו שמדריד לא עשתה, אבל אנשים מגנים על ריאל בגלל הזכיות שלה בליגת האלופות. כשמדריד הודחה מליגת האלופות, זה כאילו 'הי, הם לא זכו באליפות כבר המון שנים', אבל אף אחד לא מדבר על זה. כך שזה נשמע קצת אופורטוניסטי, לתקוף אותם ככה, אחרי הדחה מול יריבה חזקה מאוד כמו ליברפול".

אלבס מגן על ליאו מסי, אותו הוא מגדיר כ"יחיד במינו". לדברי המגן הברזילאי של פריס סן ז'רמן, "אחרי המשחק הראשון אמרו שהוא לא מהעולם הזה, חייזר, כל מה שתרצו. אבל אני עדיין חושב שליאו מסי הוא הכדורגלן היחיד שאי אפשר לגעת בן בגלל מה שהוא מביא למשחק. גם אם דברים לפעמים לא מסתדרים לו, הוא תמיד בסדר. אבל זה ספורט קבוצתי, ולכולם יש אישיות. כריסטיאנו, ניימאר וליאו זוכים לכיסוי גדול כשהם מצליחים, אבל ככה זה גם כשלא הולך להם. לא יכתבו על שער העיתון 'הדחה!' עם תמונה של אלבס. לטוב ולרע, הם אלה שתמיד יהיו על השער. אבל כשמדברים על כדורגל, אני לא חושב שאפשר להגיד משהו רע על ליאו מסי".

ומה לגבי בן ארצו קוטיניו? "אני חושב שיש לו איכויות גבוהות מאוד", אומר עליו אלבס, "אבל בברצלונה... אתה חייב להבין מהי ברצלונה. אני חושב שקוטיניו עובר את התהליך הזה, אבל אנשים דורשים תוצאות מיידיות. יש כאלה שעבורם התהליך קורה מהר, לאחרים לא. אבל אתה חייב לשרוד את זה".

עוד באותו נושא

ואלוורדה מתעקש: "מרגיש חזק, מקבל תמיכה מהמועדון"

לכתבה המלאה
דני אלבס שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
אמביוולנטי. אלבס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully