וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים חיים לקראת מחזור הסיום: פפ "ישן כמו ילד קטן", דה בראונה ישחק?

דיווחים חיים לקראת ההכרעה: מאמן מנצ'סטר סיטי מנסה להוריד לחץ, ובמקביל אסר על שחקניו וצוותו לעקוב אחרי התוצאה של ליברפול. הכוכב הבלגי עשוי לחזור מפציעה, סוכנו של סלאח מבקש מתנה מברייטון

אימג'בנק GettyImages

יותר דרמטי מזה כמעט לא יכול להיות. הערב (ראשון, 17:00) יתקיים המחזור ה-38 והאחרון בפרמיירליג לעונת 2018/19 ובסיומו תוכתר אלופה. למנצ'סטר סיטי שבמקום הראשון, יש 95 נקודות והמשוואה פשוטה: ניצחון חוץ שלה על ברייטון שווה אליפות שנייה ברציפות. לליברפול השנייה 94 נקודות והיא זקוקה לניצחון בית על וולבס ולמעידה של התכולים במקביל.

15:30- ג'יימי קראגר, כוכב העבר של ליברפול נשמע נרגש:

כוכב העבר של המרסיסיידרס ופרשן ההווה, ג'יימי קראגר, סיפר ברשתות החברתיות על האווירה הצפויה באנפילד: "אנפילד יהיה מלא עד אפס מקום, תהיה אווירה מדהימה. אם אתם חושבים שמה שהיה ביום שלישי היה עוצמתי ומרגש, תצפו לרגע שבו ליברפול תזכה באליפות. אתם תזכו לראות מראות שלא ראיתם אי פעם בחייכם. כולם מצפים שסיטי תזכה, אבל אני מאמין שליברפול יכולה להפתיע את כולם. אני חושב שאוהדי ליברפול לא כל כך בלחץ, ופשוט מאמינים שמשהו כבר יקרה".

עוד באותו נושא

ראול חימנס חושף: "אני אוהד ליברפול, חולם לכבוש נגדה באנפילד"

לכתבה המלאה
ג'יימי קראגר, ליברפול. GettyImages
מצפה לאווירה באנפילד. ג'יימי קראגר/GettyImages

14:35 - דה בראונה בקאמבק?

האם קווין דה בראונה יחזור למגרשים בדיוק בזמן? הכוכב הבלגי של מנצ'סטר סיטי, שהושבת מפעילות בשלושת המשחקנים האחרונים של הסיטיזנס בגלל פציעה בשריר הירך האחורי, עשוי ליטול חלק במשחק הגורלי הערב. גווארדיולה אישר שדה בראונה התאמן חלקית ביומיים האחרונים, והוא עשוי לעמוד לרשותו של המאמן ברגע האמת.

14:01 - סוכנו של סלאח בפנייה נרגשת לברייטון

13:43- קלופ דרוך

"אנחנו חושבים רק על וולבס", פתח המאמן הגרמני של ליברפול. מאמן הסקאוזרס לא זכה עדיין בשום תואר מאז אותו דאבל בגרמניה ב-2012, אז היה עוד מאמנה של בורוסיה דורטמונד. "קיבלתי אלפי הודעות שמאחלות לי בהצלחה לקראת גמר ליגת האלופות ושמה שעשינו בחצי הגמר נגד ברצלונה היה בלתי נתפס, אבל יש לנו משחק עם וולבס לפני כן. אני כמובן לא מקטין מן ההישג הענק שעשינו בליגת האלופות, זה בוודאות אחד ההישגים ההיסטוריים שקרו בליגת האלופות באופן כללי. אבל זה לא יעזור לנו במהלך המשחק מול וולבס אלא רק יעניק לנו ביטחון".

12:43 - פפ מנסה להוריד את מפלס ההתרגשות

אחרי שהורה לאנשי קבוצתו לא לצפות בתוצאת המשחק של ליברפול שייערך במקביל, מאמן הסיטיזינס נשמע מפויס ונינוח יותר: "אני כל כך שמח, לא מתרגש כלל מהמשחק. אני ישן כמו ילד קטן, זה חלום-על גבול הפריביליגיה, אני אוהב את זה". על כך שקבוצתו הגיעה למשחק המכריע נגד ליברפול באיתיחאד כשהיא פיגרה אחרי המרסיסיידרס בשבע נקודות ויכלה להיות אחריו בפיגור דו ספרתי, אמר: "לפני אותו משחק הייתי לחוץ ועצבני. אני שמח שניצחנו לבסוף 1:2 והורדנו את הפער לארבע נקודות. הגענו בסיטואציה קשה למשחק אז, אבל היום (ראשון) אנחנו מגיעים במצב שונה, פייבוריטים".

גווארדיולה נשאל האם הוא יצטרך לדרבן את שחקניו לקראת המפגש, וענה: "אין לי שום צורך לעשות זאת. אין משמעות למילים במשחק כזה. הם רוצים לזכות באליפות, אני רואה זאת בצורה שהם מתאמנים ונראה שהם להוטים לנצח".

על ההכנות למשחק: "לא דיברנו בכלל על האפשרות שלא ננצח. דיברנו אך ורק על איך ברייטון מגנה, התמקדנו בחוזקות שלהם ובנקודות החלשות. אנחנו פשוט באים לשחק את המשחק שלנו, זה הכל".

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
"אני ישן כמו ילד קטן". פפ גווארדיולה/רויטרס

10:00 - פפ בלחץ?

מאמן מנצ'סטר סיטי, הפציר באנשי קבוצתו שלא להתעדכן בתוצאת המשחק של ליברפול. המאמן הקטאלני , חושש שמידע מן המשחק המקביל עלול להשפיע על היכולת של שחקניו ומנסה להימנע מכך בכל דרך. לפי "הסאן", פפ נשמע מאוד תקיף כשאמר את הדברים. "אני רוצה שכולם יהיו מרוכזים במשחק נגד ברייטון ושננצח את המשחק ושלא יהיו הסחות דעת מיותרות. אנחנו לא נדבר עליהם". בסאן ניסו לנתח את ההתנהגות של המאמן: "הוא מאוד מכבד את ליברפול ומעריך אותה מאוד, אבל הוא יודע שהאליפות נמצאת בידיים שלו. אף אחד לא יהיה רשאי לבדוק בטלפון את התוצאה במשחק של ליברפול".

אוהדי ליברפול חוגגים במשחק מול קרדיף. רויטרס
אוהדי ליברפול/רויטרס

9:38 - ליברפול הקבוצה הפופולרית באנגליה

בין אם תזכה באליפות בסופו של דבר ובין אם לא, קבוצתו של יורגן קלופ שודרה העונה יותר מכל קבוצה אחרת בפרמיירליג. המרסיסיידרס שודרו 29 פעמים העונה, פעמיים יותר מאשר כל מועדון אחר. הם כבר הבטיחו לעצמם סכום נאה של 12.5 מילון פאונד, וצפויים להרוויח 3.4 מיליון פאונד יותר מאשר מנצ'סטר סיטי, יריבתה הגדולה על האליפות.

7:56 - רובי פאולר פסימי

חלוץ העבר אמנם שיחק במדי שתי המתמודדות על הכתר, אבל כמובן שהוא עומד בצדה של ליברפול. אמש הוא אמר ל"מירור": "זה ללא ספק מאבק האליפות הגדול בהיסטוריה ושתי הקבוצות ראויות לכל המחמאות על כך שהן הפכו את העונה הזו להכי טובה אי פעם. לצערי, אני לא רואה את מנצ'סטר סיטי מפסידה את התואר. הראש שלי אומר שהיא תנצח בברייטון וזו גם תחושת הבטן שלי".

7:04 - סלאח יהיה כשיר?

בליברפול מקווים שמוחמד סלאח יהיה כשיר למשחק נגד וולבס והמאמן יורגן קלופ בכל מקרה הכליל אותו בסגל למשחק. גם אנדי רוברטסון וג'ורדן הנדרסון שנפצעו באופן קל ב-0:4 הגדול על ברצלונה, נמצאים כמובן ב-18 של המאמן למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully