וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראול חימנס חושף: "אני אוהד ליברפול, חולם לכבוש נגדה באנפילד"

החלוץ המקסיקני של וולבס מוכן למחזור הסיום בפרמיירליג: "התאהבתי בליברפול ב'נס איסטנבול', זה היה הדבר הכי מדהים שראיתי"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: התגובות למהפך של ליברפול על ברצלונה

וולבס היא ללא ספק הפתעת העונה בפרמיירליג. מחר (ראשון) היא תוכל גם להיות הקבוצה שמנפצת את חלום האליפות של ליברפול כשהקבוצות ייפגשו באנפילד למחזור הסיום באנגליה. כזכור: ליברפול תהיה מוכרחה לנצח את הזאבים, ולקוות להפתעה גדולה בדמות מעידה של מנצ'סטר סיטי אצל ברייטון של בירם כיאל. מי שחווה עונה נהדרת במדי וולבס הוא חלוץ נבחרת מקסיקו ראול חימנס, שכבש 13 שערי ליגה ו-17 שערים ב-43 הופעות בכל המסגרות. המועדון כבר הודיע בתחילת אפריל שהוא מימש את אופציית הרכישה על החלוץ בן ה-28, שאחרי עונת השאלה מבנפיקה יחתום בקיץ לארבע שנים תמורת 30 מיליון ליש"ט.

בראיון ל"סאן ספורט" לקראת מחזור הסיום, חימנס חשף לראשונה שהוא אוהד את ליברפול: "אני זוכר את 'נס איסטנבול', זה היה הדבר הכי מדהים שראיתי", סיפר החלוץ, שהוסיף: "זה היה עוד לפני שהחלטתי שאני אוהד ליברפול. מילאן הובילה 0:3 ורציתי שליברפול תחזור, רק כדי שהמשחק יהיה מעניין. אבל אחרי המשחק הזה כבר החלטתי איזו קבוצה אני אוהד, התאהבתי בליברפול. המשחק הזה גם גרם לי לאהוב את הכדורגל האנגלי והגישה האנגלית למשחק. האנגלים נלחמים עד לשנייה האחרונה, לא מוותרים בשום מצב".

ראול חימנס וולבס. רויטרס
יהרוס לקבוצה שהוא אוהד את חלום האליפות? ראול חימנס/רויטרס

חימנס, שיגיע לאנפילד בפעם הראשונה בחייו, לא הסתיר את ההתרגשות: "ברור לנו שזה יהיה משחק קשה ביותר נגד קבוצה מצוינת. אבל אנחנו מאמינים בעצמנו, יש לנו את היכולת לגרום לבעיות. זאת תהיה הפעם הראשונה שאחווה את אנפילד, כבר שנים שאני מחכה לרגע הזה. אני בטוח שהאווירה תהיה מדהימה, ואני אוהב לשחק במשחקים גדולים נגד קבוצות גדולות. קצת חבל לי בשביל ליברפול, כי הם השיגו 94 נקודות - הכי הרבה בהיסטוריה שלהם, ויכול להיות שזה לא יספיק להם לאליפות".

המקסיקני סיפר שישמח לכבוש מול יציע האוהדים השרופים - 'הקופ': "קיבלתי מאות הודעות מאוהדי מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד באינסטגרם. הם כתבו שם 'אתם חייבים לנצח', 'אסור שליברפול תזכה באליפות'. זה הצחיק אותי, כי אם כל קבוצה אחרת הייתה משחקת נגד ליברפול מחר הייתי רוצה שליברפול תנצח ותזכה באליפות. אבל בגלל שאנחנו משחקים שם, החלום שלי הוא לכבוש נגדם ולחגוג מול הקופ".

חימנס גם סיפר שהוא חבר טוב של שוער מנצ'סטר סיטי, אדרסון: "שיחקנו ביחד בבנפיקה ומאז אנחנו חברים טובים. אני אשמח לעזור לו לזכות באליפות. אני לא שוכח שאם נעשה לסיטי טובה, הם עוד צריכים לעשות אחת בשבילנו ולנצח את ווטפורד בגמר הגביע, כי אז המקום השביעי יבטיח שנשחק בעונה הבאה בליגה האירופית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully