וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזר לשדוד סטודיו ליוגה? צפו בהסתבכות המוזרה של דניס רודמן

כוכב ה-NBA לשעבר נכנס "מסריח מאלכוהול" עם מספר חברים לחנות יוגה בקליפורניה וסייע להם לצאת החוצה עם בגדים בשווי 500 דולר. צפו בתקרית ובתגובה של "התולעת"

צילום: CNN, עריכה: אביב אירגז

בווידאו: דניס רודמן מספר על הפגישה עם קים ז'ונג און

לאורך הקריירה הייחודית שלו היה מעורב דניס רודמן בלא מעט פרשיות על הפרקט, ובעיקר מחוצה לו. האחרונה שבהן התרחשה השבוע, כשכוכב ה-NBA לשעבר היה מעורב, לכאורה, בגניבת בגדים מחנות בקליפורניה.

נשמע מוזר? בהחלט. על פי TMZ, כוכב שיקגו בולס לשעבר צולם במצלמות האבטחה של סטודיו ליוגה בניופורט ביץ' בסביבות השעה 12:30 בצהריים, ומנסה להסיח את דעתה על אחת המוכרות בזמן שאישה אחרת, אותה הוא מסתיר, לכאורה, מהמוכרת, מכניסה בגדים לתיקה.

לאחר מכן נכנסים לסטודיו שני אנשים נוספים המקורבים לרודמן: גבר שמרים אגרטל זכוכית גדול בשווי 2,500 דולר, לכאורה כדי לקנות אותו, ומפיל אותו על הרצפה בזמן שהאישה איתה נכנס גם כן גונבת בגד כזה או אחר.

עוד בנושא:

משבירת טלוויזיה דרך צרחות ועד חשש להתקף לב: צפו בתגובות לחצאי גמר האלופות
לא ידענו שאפשר לעשות דברים כאלה מטורפים עם כדורסל
זו מולדת הכדורגל? מהלך בלתי ספורטיבי בעליל בכדורגל האנגלי
קשה לצפיה: אנשים טוענים שהעבירה הזו דורשת עונש מאסר

על פי אותו דיווח, קבוצת האנשים ש"הסריחה מאלכוהול" עזבה את החנות עם סחורה בשווי 500 דולר, כמו גם עם האגרטל השבור. בחנות מיהרו להגיש תלונה במשטרה, אם כי רודמן התעקש וטען בפני TMZ: "לא גנבנו שום דבר". ההסבר שלו היה שעובדי החנות "הציעו לנו לקחת כמה דברים", בתמורה לעזרה להעביר את אגרטל הזכוכית שבסופו של דבר נשבר. "ניסיתי לעזור", התעקש, "אני אדם טוב".

יש לציין שעל רודמן נגזר בתחילת השנה שעברה עונש מאסר על תנאי, בשל נהיגה בשכרות. עדיין לא ברור כיצד המעורבות בתקרית המוזרה תשפיע על כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully