וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפה "הפך מנבל לגיבור", הזאר: "הגמר עשוי להיות המשחק האחרון שלי"

באנגליה היללו את השוער המושמץ שכיכב בדו קרב הפנדלים מול פרנקפורט. הזאר רומז על הפרידה המתקרבת, אוהדי צ'לסי שוב נגד סארי

שוער צ'לסי קפה חוגג. רויטרס
הציל את צ'לסי. קפה חוגג/רויטרס

עונה סוערת עוברת על צ'לסי, אבל היא עדיין תוכל להסב נחת גדולה לאוהדיה, אחרי שעלתה אמש (חמישי) לגמר הליגה האירופית עם ניצחון 3:4 על פרנקפורט אחרי דו קרב פנדלים (1:1 במשחק). גיבורי הניצחון הדרמטי היו שניים שספגו לא מעט ביקורות העונה: הראשון הוא קפה, שעמד במרכזה של הסערה הגדולה ביותר של הבלוז העונה, כשסירב להישמע להוראותיו של מאוריציו סארי ולהתחלף בגמר הגביע. השוער הספרדי עמד הפעם בין הקורות, הציל שני פנדלים, ו"הפך מנבל לגיבור" על פי התקשורת האנגלית.

"עד לא מזמן קפה הצטייר כנבל הכי גדול בכדורגל האנגלי. אבל התיקון, כשהוא מגיע, מרגיש כל כך מתוק", נכתב ב"דיילי מייל". השוער אמר בסיום ש"זו תחושה נהדרת, הרגשתי חובה להחזיר לחבר'ה שלי בדו קרב הפנדלים. עכשיו אנחנו רוצים את הגביע".

עוד בנושא

גמר כל אנגלי גם בליגה האירופית: צ'לסי וארסנל עלו
אחרי ההעפלה: האקס היכה את המגן הצעיר של ארסנל

אדן הזאר, צ'לסי חוגג. רויטרס
רמז עבה. הזאר/רויטרס

כמובן שגם אדן הזאר תפס כותרות. הכוכב הבלגי כבש את הפנדל המכריע, במה שאולי היה משחק הפרידה שלו מסטמפורד ברידג'. "לא חשבתי על זה, רק חשבתי איך נשיג את הניצחון", אמר הזאר בסיום, אם כי הודה שייתכן שהגמר מול ארסנל, שייערך ב-29 במאי בבאקו, עלול להיות האחרון שלו במדי צ'לסי. "אם זה יהיה המשחק האחרון שלי בקבוצה, אעשה הכל כדי לנצח. אם לא, נחכה ונראה. אני עדיין לא יודע מה יקרה, ומנסה לא לחשוב יותר מדי על העתיד".

הזאר אמר לקראת הגמר ש"אנחנו מתקשים מול ארסנל בשנים האחרונות, כך שנצטרך להתעלות על עצמנו כדי לנצח".

אבל בעונה סוערת שכזו, גם המשחק אמש לא עבר לגמרי בשלום. מאוריציו סארי המושמץ ספג קריאות בוז צורמות מהקהל בסטמפורד ברידג' אחרי שהוציא את רובן לופטוס-צ'יק לטובת ראס בארקלי, למרות שהראשון היה מהשחקנים הטובים על המגרש. גם לופטוס-צ'יק הגיב בתמיהה, ויצא מכר הדשא כשהוא מושיט ידיים בפליאה וניכר שהוא לא מה פשר החילוף. "מזל שצ'לסי העפילה לגמר, אחרת היינו מדברים על זה הרבה יותר", אמר גלן הודל ששימש כפרשן הטלוויזיה האנגלית אמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully