וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערעורה של צ'לסי לפיפ"א נדחה: לא תוכל לרכוש שחקנים בקיץ ובינואר

חדשות רעות לבלוז, שלא יוכלו להחתים שחקנים בשני מועדי ההעברות הקרובים ויצטרכו לבנות סגל שיתבסס על חומר השחקנים הקיים

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: התגובות למהפך של ליברפול על ברצלונה

חדשות רעות לצ'לסי: ערעורה לעונש הכבד שקיבלה מפיפ"א נדחה היום (רביעי), והמשמעות היא שהבלוז לא יוכלו לרכוש שחקנים בשני מועדי ההעברות הקרובים - בקיץ ובינואר הבא. כזכור, פיפ"א הטילה על צ'לסי עונש בגלל הפרה של שני חוקים של פיפ"א שנוגעים להחתמות לא חוקיות של שחקנים זרים מתחת לגיל 18, אחד מהם היה ברטרן טראורה שמשחק היום בליון.

אז מה יקרה עכשיו? צ'לסי, שתשחק בעונה הבאה בליגת האלופות, תיאלץ להסתדר רק עם שחקני הסגל הקיים והשחקנים המושאלים שיחזרו למועדון. אדן הזאר צפוי לעזוב, כמו גם מתאו קובאצ'יץ' ואוליבייה ז'ירו, כשגם לא ברור האם הבלוז יוכלו לרכוש את גונסלו היגואין המושאל מיובנטוס. כריסטיאן פוליסיץ', שנרכש מבורוסיה דורטמונד בינואר והושאל באופן מיידי, יהיה למעשה הפרצוף החדש היחיד בסגל.

מאוריציו סארי, אם יישאר כמאמן בעונה הבאה, יצטרך לקבוע את גורלם של קצת פחות מ-50 מושאלים של הבלוז. באנגליה מצפים שבעונה הבאה נראה בצ'לסי צעירים רבים דוגמת המושאלים טמי אברהם (לאסטון וילה), מייסון מאונט (דרבי קאונטי) וריס ג'יימס (מושאל לוויגאן), כמו גם יותר דקות משחק לשחקני הסגל הצעירים רובן לופטוס צ'יק וקאלום הדסון-אודוי.

מאמן צ'לסי מאוריציו סארי. רויטרס
אם יישאר, ייאלץ להסתדר עם חומר השחקנים הקיים. מאוריציו סארי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully