וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העכבר והשפן: ליברפול מחכה לנס, ומכינה קבלת פנים ללואיס סוארס

כוכבי עבר מסיתים את הקהל נגד סוארס ("הוא התנהג כמו עכבר קטן, וצריך לשלם על זה"), קלופ מכין הפתעה בהתקפה, והפרשנים משרטטים את הדרך ל"מהפך הגדול בהיסטוריה". כך ליברפול משאירה את הפנטזיה על קאמבק מול ברצלונה בחיים

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות אחרי המשחק הראשון בין ברצלונה לליברפול

בפיגור 3:0, ללא מוחמד סלאח ורוברטו פירמינו, עם ואן דייק ואוקסלייד צ'מברליין בספק, ליברפול תעלה למפגש הערב (שלישי, 22:00, אין שידור) לגומלין מול ברצלונה באנפילד בלי יותר מדי מה להפסיד. ובכל זאת, יש מי שמפנטז. "אם ליברפול תעשה זאת, זה יהיה הקאמבק הגדול בתולדותיה, הניצחון הכי חשוב שלה אי פעם", נכתב ב-BBC בכתבה שמקדמת את המשחק והציגה את הקאמבקים הגדולים בתולדות ליגת האלופות, כולל הקאמבק של ליברפול מול מילאן בגמר הצ'מפיונס ב-2005, כמובן.

"אם ניפול, נעשה את זה בצורה נהדרת", התפייט אתמול יורגן קלופ במסיבת העיתונאים שלקראת המשחק, כשהוא רומז על כך שליברפול תנסה לתקוף בכל מחיר כבר מהפתיחה. לטענת הפרשן פיל נוויל, התנפלות היא לא בהכרח האסטרטגיה הנכונה. "כל ספיגה תחסל לחלוטין את הסיכויים. כדי לעשות קאמבק מופלא, ליברפול צריכה להתגונן היטב לפחות ב-25 הדקות הראשונות. אם תצליח גם לכבוש, זה יהיה מצוין. אבל אסור לה לספוג".

עוד בנושא

ליברפול: סלאח ופירמינו ייעדרו מול ברצלונה, גם ואן דייק בספק
לואיס סוארס מבטיח: "אם אכבוש, לא אחגוג כמו בקאמפ נואו"
"זה כמעט לא חוקי": ארבע שנים לשער של מסי מול באיירן מינכן

סטיבן ג'רארד, ליברפול, מניף את גביע ליגת האלופות. AP
באנגליה בטוחים: מהפך, ואפילו הקאמבק מול מילאן יידחק בדפי ההיסטוריה. ג'רארד מניף את גביע הצ'מפיונס ב-2005/AP

בהיעדרם של כוכבי ההתקפה של ליברפול, קלופ מתכנן לשלוף שפן מהכובע. ריאן ברוסטר בן ה-19, כוכב הנבחרת הצעירה של אנגליה שזכתה בגביע העולם עד גיל 17 לפני שנתיים, אמור לערוך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים דווקא בבמה הגדולה. ברוסטר החמיץ את רוב העונה בגלל פציעה, אבל נכלל בסגל ליברפול במשחק מול ניוקאסל בשבת. הוא לא בהכרח יפתח, מאחר שדיבוק אוריגי וג'רדאן שאקירי הם המועמדים הבולטים להרכב, אבל בכל מקרה יקבל הזדמנות, ובליברפול רוצים שימשיך את מסורת הכיבושים בשלהי משחקים - בסך הכל, כבשה הקבוצה לא פחות מ-14 שערים העונה החל מהדקה ה-85.

צפו בביצועים של ברוסטר

כך או כך, האיש שמעסיק את ליברפול ואוהדיה יותר מכל הוא לואיס סוארס, כמובן. האקס, שחגג בלי רגשות אשם את שערו במשחק בקאמפ נואו, הבטיח אמש שלא יחגוג אם יכבוש, הסביר ש"כל מי שמבין כדורגל יודע כמה הגול שכבשתי היה חשוב, ולמה חגגתי", אבל המשיך לספוג ביקורות בתקשורת האנגלית.

אגדת ליברפול ג'ון אולדריג' כינה אותו אמש "עכבר" בעקבות התנהגותו במפגש הראשון. "הוא התנהג כמו עכבר, זה לא בסדר", אמר ל"אייריש אינדיפנדנט". "אין לי בעיה עקרונית עם זה שחגג, אבל יש לי בעיה עם ההתנהלות שלו לאורך כל 90 הדקות. המהלכים המלוכלכים עם או בלי הכדור - זה כבר בלתי נסלח. הוא הקניט שחקנים של ליברפול, התקוטט איתם, עשה הצגות בכל פעם שמישהו התקרב אליו, התנהג כמו נחש. הוא היה כל מה שאוהדים של קבוצות אחרות אמרו עליו בזמן ששיחק בליברפול. וזה מגעיל".

לטענת אולדריג', "כולנו יודעים שהוא מוכן לדרוס בשביל לכבוש, אבל לכל אחד צריך להיות כבוד מינימלי למקום שהיטיב עימו בעבר. סוארס לקח את התמיכה הזאת, וזרק אותה על הראש של אוהדי ליברפול".

סוארס אמר אמש שהוא משוכנע ש"יהיו יותר מחיאות כפיים משריקות בוז", אבל באנגליה דווח שביציעים מכינים לו קבלת פנים עוינת, בעיקר על ידי הגרעין הקשה של האוהדים.

שחקן ליברפול לואיס סוארס מודה לקהל יחד עם בנו. GettyImages
איך יהיו התגובות ביציעים? לואיס סוארס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully