וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההחמצה של לסטר ששברה לליברפול את הלב: גם ברנדן רוג'רס מאשים את איהנאצ'ו

חלוץ לסטר הגיע להזדמנות נהדרת מול קבוצתו לשעבר מנצ'סטר סיטי אבל החמיץ: המאמן רוג'רס יודע ש"הוא היה חייב לכבוש, והוא יודע את זה", אוהדי ליברפול קוראים ל"ועדת חקירה"

עריכת וידאו: מתן חדד

אוהדי ליברפול צפו אתמול (שני) בחרדה ובציפייה גדולות במשחק של מנצ'סטר סיטי מול לסטר, בתקווה שהאורחת תצליח לגנוב נקודות מהקבוצה של גווארדיולה ותאפשר לליברפול להשתלט על הפסגה. סיטי, לצערם של האדומים, הצליחה לנצח 0:1 משער אדיר של וינסנט קומפני ועשתה צעד אדיר לעבר הבטחת האליפות, אבל היה רגע אחד שאותו אוהדי ליברפול לא ישכחו: קלצ'י איהנאצ'ו, החלוץ הניגרי של לסטר בן ה-22, שפעם היה הבטחה גדולה, ואתמול, ברגע האמת, מול השער, החמיץ הזדמנות אדירה ללסטר להשוות ואולי להכריע את גורל האליפות.

עוד בנושא
אנגליה: מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:1 את לסטר סיטי וחזרה לפסגה
מנצ'סטר סיטי באופוריה, וינסנט קומפני: "שמעתי אנשים אומרים, 'אל תבעט!'"
יש אליפות: התגובות, המספרים והממים מהניצחון של מנצ'סטר סיטי

ברשת, כצפוי, לגלגו על ההחמצה, שגררה לא מעט ציוצים ותגובות. היו שקראו ל"פתיחת ועדת חקירה נגד איהנאצ'ו" על מנת לבחון מה גרם לאקס מנצ'סטר סיטי להחמיץ ככה ("הוא פשוט לא רצה לכבוש"), היו שלגלגו על סיפורי המורשת שיתפתחו סביב ההחמצה ("אוהדי ליברפול הזקנים יספרו לילדיהם יום אחד על עונת 2019, שבה היו קרובים לאליפות אבל איהנאצ'ו החמיץ"), וכמובן רבים ציינו ש"זה המשחק הכי טוב של איהנאצ'ו במדי סיטי אי פעם", "הוא עשה את זה למען מטרה טובה", והודו לו על כך ש"למעשה איהנאצ'ו חסך לנו 40 שנה של חגיגות של ליברפול".

עוד באותו נושא

אנגליה: מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:1 את לסטר סיטי וחזרה לפסגה

לכתבה המלאה
קלצ'י איהנאצ'ו לסטר סיטי מחמיץ מול מנצ'סטר סיטי. רויטרס
ו..... החוצה. איהנאצ'ו/רויטרס
קלצ'י איהנאצ'ו לסטר סיטי מחמיץ מול מנצ'סטר סיטי. רויטרס
לא במקרה סיטי שחררה אותו. איהנאצ'ו/רויטרס

גם מאמן לסטר ברנדן רוג'רס ביקר את איהנאצ'ו על ההחמצה, על אף שנכנס למשחק רק בדקה ה-80 והיה קר, על אף שלמעשה בכל העונה כבש רק שער אחד. "הוא צריך היה לכבוש", אמר רוג'רס על ההחמצה, "אמרתי לו את זה אחרי המשחק, במשחקים גדולים כאלה אין הרבה הזדמנויות. היה קשה, היינו מאוד מאוד טובים מבחינה הגנתית, הם לא הגיעו להרבה הזדמנויות, וגם אנחנו לא. אבל ההזדמנות הזאת שקיבלנו, אתה יודע שאתה חייב לנצל אותה. הוא יודע. אלה הרגעים שבהם אתה עולה מהספסל וגורם לשינוי.

"הוא בחור נהדר, עובד מאוד קשה באימונים. יש לפניו בחוד חלוץ מצוין כמו ג'יימי וארדי, כך שקשה לו להיכנס לקצב, אבל ברגעים האלה אתה צריך להיכנס ולהשפיע. זו הייתה הזדמנות מצוינת עבורו. הכדור הגיע אליו טוב, בצד הנכון, הוא התמקם טוב. אבל זה לא נכנס. אני חושב שהגיע לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully