וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי באופוריה, וינסנט קומפני: "שמעתי אנשים אומרים, 'אל תבעט!'"

הקפטן התרגש לאחר מה שעשוי להתברר כשער האליפות, פפ גווארדיולה הילל אותו: "שער יוצא דופן, שחקן מדהים. זה בידיים שלנו". כל התגובות, המספרים והממים

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: סיכום חצאי גמר ליגת האלופות

אם מנצ'סטר סיטי תצליח בסופו של דבר לשמור על הפסגה ולזכות באליפות שנייה ברציפות, לכולם יהיה ברור על מי היא רשומה: על שמו של קפטן בן 33, שכבר היה על סף עזיבה, התמודד עם אינספור פציעות בשנים האחרונות, אבל הופיע לרגע החשוב ביותר של העונה - וינסנט קומפני. הבלם בן ה-33 שחרר הערב (שני) טיל מדהים לחיבורי לסטר סיטי, קבע 0:1 והשיב את פפ גווארדיולה ושחקניו לפסגת הפרמיירליג עם 95 נקודות - אחת יותר מליברפול, כשנותר עוד מחזור אחד למירוץ האליפות הלוהט הזה. הוא יוציא את סיטי למשחק חוץ בברייטון, כשגורלה ברגליה: ניצחון שווה אליפות שישית בתולדותיה. תיקו או הפסד יעביר את הכדור למגרש של ליברפול, שתארח את וולבס.

מזל שקומפני לא הקשיב לאגוארו, שאמר לו: "לא! אל תבעט!"

התגובות

גיבור הלילה וינסנט קומפני התרגש וחגג עם ילדיו בסיום המשחק. "העניין הוא לא כמה שערים אתה מבקיע, אלא מתי אתה מבקיע אותם", אמר. "היום זה היה הכרחי. התעצבנתי, שמעתי אנשים אומרים 'אל תבעט! אל תבעט!' לא הגעתי כל כך רחוק בקריירה שלי כדי שאנשים צעירים יגידו לי מתי לבעוט. במשך 15 שנה אמרתי לאנשים שאבקיע שער כזה. מהרגע הראשון היתה לנו את האינטנסיביות הנכונה כדי לנצח, קספר שמייכל סיפק הצלות גדולות ורק אני הצלחתי להכניע אותו! זה חלק מהמועדון הזה, האמונה שתמיד יש לנו סיכוי, עד השנייה האחרונה. כל צעד בארבעת החודשים האחרונים היה חשוב, אבל עכשיו יש לנו משחק גמר בברייטון. עוד לא זכינו בכלום".

פפ גווארדיולה הילל את הקפטן שלו. כשנשאל מה חשב כשקומפני ניגש לבעיטה, השיב: "חשבתי, 'אל תבעט'. הוא היה חכם, הוא לא הקשיב למחשבות שלי. שער יוצא דופן. קומפני היה כאן למעלה מ-10 שנים ועזר עם דור השחקנים הקודם, שחקנים כמוהו, כמו ג'ו הארט, פאבלו סאבלטה, הם יצרו את המועדון הזה. כשווינסנט בריא, הוא שחקן מדהים. נותר עוד משחק אחד, אבל הוא יהיה קשה כמו היום. זה בידיים שלנו. אני מקווה שנספק הופעה שתהפוך אותנו לאלופים".

עם או בלי קשר לשער המדהים, מנג'ר האלופה נשאל האם הבלגי ימשיך בעונה הבאה. "נראה", השיב. "דיברנו איתו ועם סוכנו, ובסוף העונה נדבר שוב. הוא אדם מדהים שעוזר לי המון. היה לי עצוב שלא יכולתי להשתמש בו יותר. נצא לבירה יחד ונחליט מה הכי טוב עבור המועדון".

המאמן המפסיד ברנדון רוג'רס הודה: "אתה לא חושב שקומפני מסוגל להבקיע שער כזה, מ-25 מטר לחיבורים. לדבר כזה לא ציפינו. סיטי וליברפול קבוצות יוצאות דופן, מי שתזכה תהיה אלופה ראויה".

המספרים

* עד הערב, וינסנט קומפני מעולם לא כבש מחוץ לרחבה בפרמיירליג. עד הערב, הפעם האחרונה שהוא בכלל בעט למסגרת מחוץ לרחבה היתה אי שם בדצמבר 2013. כנראה שהיה שווה לחכות.

* שערו האחרון מחוץ לרחבה, למקרה שתהיתם, היה ב-2007, במדי המבורג.

* היה זה שער הבית ה-100 העונה של סיטי בכל המסגרות.

* זו עונה שנייה ברציפות שסיטי מנצחת את כל הקבוצות שפגשה בליגה. הקבוצה היחידה שיכולה להתגאות בהישג דומה: פרסטון של 1988/89 ו-1899/90.

* האלופה השיגה ניצחון 13 ברציפות בפרמיירליג - דבר שקרה כבר חמש שנים ברציפות באנגליה. סיטי היא הקבוצה היחידה שעשתה זאת פעמיים.

* אדרסון הפך לשוער הראשון בתולדות מנצ'סטר סיטי ששמר על רשת נקייה בלמעלה מ-20 משחקים.

הציוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully