וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הקפיאה את ההכנות לעונה הבאה: "אין שום תוכנית"

7.5.2019 / 6:34

האלופה היוצאת בחוסר וודאות על רקע ההתרחקות מאירופה. אם לא תעפיל, רשימת השחקנים שיתבקשו לעזוב תגדל. ביקורת במועדון על השחקנים הבכירים, זעם בעקבות נתוני הריצה

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות להפסד 3:1 של באר שבע למכבי חיפה

עיקרי הדברים

- המועדון הקפיא ההכנות לעונה הבאה; היעדר כרטיס לאירופה יגדיל את רשימת השחקנים שיתבקשו לעזוב

- בכר שוב הגן על שחקניו, אבל אחרים במועדון מביעים מבקרים את השחקנים שמרוויחים סכומים גבוהים

- בכר על עתידו בבאר שבע: "זו שאלה מיותרת"

- גורמים במועדון רתחו כשהתברר שמכבי חיפה רצה במצטבר 5.5 ק"מ יותר

seperator

1. ההכנות לעונה הבאה מוקפאות

הפועל באר שבע הקפיאה את ההכנות שלה לעונה הבאה עד שיתברר אם הקבוצה תשחק במוקדמות הליגה האירופית. רק לפני קצת יותר משבועיים היתה הפועל באר שבע במסלול התאוששות מצוין. המקום השני היה כבר שלה ולפניה היו משחקי בית מול מכבי חיפה ומכבי נתניה שאמורים היו לסייע לה להגדיל את היתרון בדרך לסגנות. אלא שאז הגיעו שני ההפסדים בטרנר למכבי חיפה ולמכבי נתניה ואמש (שני) התרסקה הקבוצה שוב פעם מול מכבי חיפה, מה שמרחיק אותה מאוד ממקומות 2 ו-3 ומשאיר לה אפשרות להיאבק בעיקר על המקום הרביעי עם בני יהודה, מקום שלא בכל סיטואציה יבטיח השתתפות במוקדמות הליגה האירופית.

בשל כך החליטו במועדון לא לעסוק בשום נושא הקשור לעונה הבאה. פניות שנעשות בימים האחרונים אל ראשי המועדון מצד סוכנים ומצד מקורבים לשחקנים, אינן נענות. "אין כרגע שום משא ומתן ושום תכנית שקורמת עור וגידים לעונה הבאה", הבהיר גורם במועדון גם בהקשר לכל מיני ידיעות שקשרו כבר את מאור בוזגלו לקאמבק. "עד שלא נדע אם יש אירופה, הכל מוקפא. גם כך יש כאן סגל עצום של שחקנים עם חוזים לעונה הבאה, אז בטח שאין שום טעם בהתעסקות עם העתיד בעונה הבאה". אם הפועל באר שבע לא תשיג את הכרטיס לאירופה, תגדל רשימת השחקנים שיקבלו הודעה שהם לא בתכניות לעונה הבאה ושיתבקשו למצוא לעצמם קבוצה אחרת.

עוד בנושא

מכבי חיפה ניצחה 1:3 את באר שבע, שמתרחקת מהמקום השני
ברק בכר מאוכזב אחרי ההפסד: "אנחנו נשברים מהר מדי לצערי"
במכבי חיפה: ירדן שועה השליך את החולצה על המגרש וירד בכעס

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 1:3 את הפועל באר שבע

לכתבה המלאה
ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
קבוצה בהמתנה. ברק בכר אמש/אדריאן הרבשטיין

2. בכר מגונן, אבל במועדון מבקרים את השחקנים הבכירים

ברק בכר בחר גם אמש לשמור על כבוד שחקניו והדף במסיבת העיתונאים באצטדיון בחיפה את כל הטיעונים של אנשי התקשורת בדבר אכזבה וכעס על שחקנים בקבוצה שאינם מספקים את הסחורה. בכר לא ביקר את שחקניו, אבל במועדון יש כאלה שכבר מתחילים לאבד סבלנות נוכח הבינוניות של שחקנים שמחזיקים בחוזים מאוד גבוהים ולא מצליחים לספק את הסחורה. גם שחקנים בקבוצה הביעו אמש ביקורת אישית וקבוצתית. "יש במועדון הזה הכל", אמר אמש אחד משחקני הקבוצה. "אנחנו מקבלים את כל התנאים ולא מספקים שום דבר בחזרה. דווקא אחרי שהתארחנו בבית של אלונה, לבוא ולהתפרק כך? לשחק טוב במחצית הראשונה ולא לכבוש ומצד שני להתמוטט מכל התקפה? זה לא מתאים לרמה שהפועל באר שבע צריכה להציג. כך לא צריכה להיראות אלופה גאה ששלוש שנים לקחה כאן אליפות".

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. אדריאן הרבשטיין
שער יתרון, והתפרקות. שחקני באר שבע/אדריאן הרבשטיין

3. בכר מבהיר שוב: מיותר לשאול על עתידי

ברק בכר כבר אמר בעבר שהוא מתכוון להוביל את הפועל באר שבע בעונה הבאה במטרה לחזור ולהיות פקטור בצמרת הכדורגל הישראלי. אמש, אחרי ההפסד, הוא שוב נשאל שאלות אישיות על עתידו ובעיקר האם יש לו מחשבות על מקומו בעונה הבאה. "זו שאלה מיותרת", הבהיר בכר. למאמן נאמר אמש על ידי התקשורת בחיפה שבעונות האליפות הוא היה פוגע בכל החלטה מקצועית וטקטית, בעוד העונה הוא לא מוצא פתרונות. בכר השיב: "זה טבעי שכשאתה לוקח שלוש אליפויות, אתה המאמן הכי טוב והכי טקטי וכששנה אחת לא הולך, אתה הכי לא טקטי. לא צריך להקצין לכאן או לשם. אחרי האליפויות שלי לא הסתנוורתי וגם עכשיו אני לא מוריד את הראש שלי. אני יודע מה אני שווה. אני ממשיך לעשות את הדברים ואני עובד לא פחות קשה מבעונות האליפות. גם העונה אני מחליף שיטות ונערך הכי טוב שאפשר לכל משחק, אבל העונה זה פחות הולך".

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
לא מוריד את הראש. בכר/אדריאן הרבשטיין

4. טהא מעודד: "קמנו מהרבה מכות העונה"

בחדר ההלבשה של הקבוצה בהפסקה היה הרבה כעס על ההתפרקות של השחקנים מיד אחרי שער היתרון של חנן ממן. "חווינו נפילה מנטלית גדולה דווקא כשהיינו ביתרון. צריך לבדוק למה זה קרה לנו", סיפר אמש לואי טהא. "בכדורגל אם אתה מחמיץ, אתה סופג בצד השני. אנחנו צריכים לבדוק את עצמנו, אבל בעיקר להיות ביחד. איכזבנו, אבל אנחנו צריכים להישאר ביחד. העונה קמנו מהרבה מכות. לא נתנו לנו סיכוי בכלל להיות בפלייאוף העליון. אנחנו ניתן את הכל כל עוד יש לנו סיכוי ועדיין יש לנו סיכוי להגיע לאירופה".

חנן ממן שחקן הפועל באר שבע מול עופרי ארד שחקן מכבי חיפה, ארנסט מאבוקה. אדריאן הרבשטיין
מה פשר ההתפרקות? חנן ממן אמש/אדריאן הרבשטיין

5. הנתון שמאכזב את באר שבע

הנתון שהכי איכזב את ראשי הקבוצה אמש היה המרחק שגמאו שחקני מכבי חיפה לעומת המרחק שגמאה הפועל באר שבע. מכבי חיפה רצה 5.5 קילומטר יותר משחקני הפועל באר שבע. "בדרך כלל נתוני מרחק הם שווים", הבהיר גורם במועדון אמש. "פער כזה של כמעט 6 קילומטר לרעתנו הוא פער גדול מדי, שמלמד על זה שמכבי חיפה התלהבה ורצה יותר והשחקנים שלה היו הרבה יותר מחוייבים. זה פרמטר שאין לו הסבר וזה נתון רע מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully