וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ירדן שועה השליך את החולצה על המגרש וירד לחדר ההלבשה

6.5.2019 / 23:03

החלוץ שלא פתח בהרכב ב-1:3 מול הפועל באר שבע, זעם בסיום ולא נשאר לחגוג עם חבריו ולהודות לקהל. בלבול: "אשמח אם וייסמן יישאר"

שון וייסמן שחקן מכבי חיפה עם ירדן שועה. אדריאן הרבשטיין
אחרי השער של וייסמן הוא עוד חגג. שועה/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה חזרה הערב (שני) מפיגור ל-1:3 ביתי מול הפועל באר שבע במסגרת המחזור ה-33 בליגת העל והשביעי בפלייאוף העליון. חנן ממן העלה את האדומים ליתרון בדקה ה-26, אבל שער של ניקיטה רוקאביציה (44) וצמד של שון וייסמן (45+1 ו-49) קבעו מהפך והחזירו את הירוקים אל המקום השני.

ירדן שועה לא פתח בהרכב של מכבי חיפה והסתבר שהוא לא כל כך אהב את ההחלטה. החלוץ, שהגיע מבני יהודה בינואר תמורת 1.6 מיליון יורו, השליך את החולצה שלו במרכז המגרש עם שריקת הסיום וירד מיידית אל חדר ההלבשה. כל זה קרה בזמן שחבריו נשארים דקות על הדשא כדי לחגוג עם האוהדים ולהודות להם.

"כיף לנצח, בטח שקבוצה טובה כמו הפועל באר שבע, במאני טיים, ביישורת האחרונה של הפלייאוף העליון", סיכם מרקו בלבול. "זה ניצחון טוב, אבל לא פתחנו טוב את המשחק והם היו יכולים להוביל ולהבקיע עוד שערים. אני שמח שעשינו מהפך מדהים, בחצי השני עלינו אחרת למשחק וגם אנחנו יכולנו להבקיע יותר. שאפו ענק לבחורים".

על ההחלטה לפתוח עם שון וייסמן שהצטיין ולא עם שועה אמר המאמן: "השיקולים שלי היו נטו מקצועיים, שון פתח כי היה צריך לפתוח מבחינה טקטית. הוא עשה הגנה, עשה התקפה, משחק נהדר שלו. כולם הראו אופי היום, לא ויתרו על המשחק גם כשהיינו בפיגור. שון אחד הצעירים המבטיחים שלנו, אני אשמח אם הוא יישאר".

וייסמן עצמו הצטנע ואמר: "אני שמח על הצמד ושניצחנו. נחגוג היום ומחר ובשבוע הבא יש לנו משחק חשוב על המשך המאבקים".

מנגד, המאמן המפסיד ברק בכר סיכם: "לצערי אנחנו נשברים מהר. עדיין, לא צריך לראות את הכל שחור כי הדברים תלויים בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully