וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: לברקוזן הביסה 1:6 את פרנקפורט כשכל השערים נכבשים עד הדקה ה-36

בין שני המפגשים עם צ'לסי, הנשרים התפרקו לחלוטין בביי ארנה ואפשרו לקבוצה של פטר בוס להיצמד אליהם במקום הרביעי

פיליפ קוסטיץ' שחקן איינטרכט פרנקפורט. GettyImages
איזו השפלה לקוסטיץ' וחבריו/GettyImages

המחזור ה-32 בבונדסליגה יינעל היום (ראשון) עם שלושה משחקים. בראשון שאלקה הבטיחה הישארות אחרי 0:0 ביתי נגד אוגסבורג. לאחר מכן פרייבורג ופורטונה דיסלדורף נפרדו ב-1:1. לאחר מכן הצליחה באייר לברקוזן להיצמד לאיינטרכט פרנקפורט במקום הרביעי עם 1:6 מהדהד מולה כשכל השערים נכבשים עד הדקה ה-36.

קאי האברץ שחקן באייר לברקוזן. GettyImages
האברץ חוגג ניצחון ענק/GettyImages

באייר לברקוזן - איינטרכט פרנקפורט 1:6

בין שני המשחקים מול צ'לסי בחצי גמר הליגה האירופית, ספגה הקבוצה של אדי הוטר מכה כואבת מאוד בלברקוזן, שמסבכת אותה מאוד גם במאבק על הכרטיס לליגת האלופות והמקום הרביעי. באייר, לעומת זאת, נצמדה אל פרנקפורט כשמה שמבדיל בין השתיים כרגע הוא רק יחס השערים. לברקוזן הובילה 1:6 כבר בדקה ה-36 ולאחר מכן הורידה את הרגל מהדוושה וסגרה כך את המשחק. הקבוצה של פטר בוס השוותה שיא בונדסליגה עם שישה שערים במחצית כשהפעם הקודמת שזה קרה הייתה באפריל 1978, אז בורוסיה מנשנגלדבאך הובילה 0:6 מול דורטמונד במחצית וניצחה אותה 0:12.

קאי האברץ המצוין העלה את המארחת ליתרון כבר בדקה השנייה עם שער יפה מאוד אחרי מסירת רוחב של צ'רלס אראנגיס. הצ'יליאני בישל ליוליאן בראנדט את השני בדקה ה-13 וזה 0:2. פרנקפורט לא ויתרה וצימקה כעבור דקה משער של פיליפ קוסטיץ'. אבל לברקוזן המשיכה להלום חזק ולוקאס אלאריו קבע 1:3 בדקה ה-23 אחרי בישול של לארס בנדר, שבישל בדקה ה-28 לאראנגיס את ה-1:4. אלאריו השלים צמד אחרי בישול של קווין פולאנד בדקה ה-34 וכעבור שתי דקות מרטין הינטרגר כבש שער עצמי שקבע 1:6 מהדהד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ראבי מטונדו שחקן שאלקה. GettyImages
ראבי מטונדו מאוכזב/GettyImages

שאלקה - אוגסבורג 0:0

אם מישהו חשב שהניצחון הגדול בדרבי מול דורטמונד ישנה משהו אצל הרויאל בלוז, אז התשובה היא לא, ממש לא. שאלקה השלימה משחק ליגה ביתי שביעי ברציפות ללא ניצחון והשוותה שיא מועדון שלילי אותו קבעה בין אוגוסט לנובמבר 1992. כך או אחרת, היא הבטיחה סופית הישארות ויכולה להתפנות להכנות לקראת העונה הבאה.

שחקני פרייבורג. GettyImages
שחקני פרייבורג חוגגים את היתרון, שלא החזיק מעמד בסופו של דבר/GettyImages

פרייבורג - פורטונה דיסלדורף 1:1

בתחילת העונה היה נראה שהמפגש בין השתיים הללו במחזור כזה יהיה קרב הישרדות קריטי. אלא שבסופו של דבר קיבלנו מפגש נינוח בין שתי קבוצות שכבר הבטיחו את ההישארות בליגה. וינצ'נזו גריפו העלה את פרייבורג ליתרון עם פנדל בדקה התשיעית. דוד קובנאצקי הפולני איזן בדקה ה-31 והמארחת נשארה בעשרה שחקנים בדקה ה-47 אחרי הרחקה של יאניק האברר שקיבל צהוב שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully