וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: המגן הניגרי, איקוום אודו, חתם לארבע שנים

5.5.2019 / 12:52

קפטן הנבחרת הצעירה של ניגריה חתם אחרי שנבחן בימים האחרונים. עשוי להיות מושאל בעונה הבאה. חבשי ישמש קפטן נגד באר שבע

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של המגן השמאלי הניגרי איקוום אודו אוטין לארבע שנים. אודו הוא קפטן נבחרת ניגריה עד גיל 20, שתשתתף בעוד כמה שבועות באליפות העולם בפולין. הוא נבחן בקבוצה במשך כמה ימים, עבר בדיקות רפואיות וחתם.

אודו בן ה-19 מגיע למכבי חיפה מאנימבה הניגרית. היום הוא אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אני מאושר לחתום במועדון גדול כמו מכבי חיפה. איגביני יעקובו שיחק פה וסיפר לי המון דברים טובים". הניגרי הצעיר ייצא עם מכבי חיפה למחנה האימונים שלה בקיץ ורק אחריו יוחלט אם להשאיר אותו, אן להשאיל אותו לקבוצה אחרת בליגת העל.

איקוום אודו, מכבי חיפה. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
איקוום אודו/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה

אחרי שצברה 7 נקודות מ-9 האחרונות, מכבי חיפה תארח מחר את הפועל באר שבע (שני, 21:00, ספורט 5) במטרה לצבור שלוש נקודות נוספות ולשוב למקום השני. הירוקים ניצחו את באר שבע בשני המשחקים האחרונים בין הקבוצות - שניהם באצטדיון טרנר - והיא לא ספגה ממנה העונה (ניצחונות 0:1 ו-0:2 ותיקו 0:0). לאור ההיעדרות של נטע לביא, מי שצפוי לענוד את סרט הקפטן הוא עאיד חבשי.

המאמן מרקו בלבול ערך היום מסיבת עיתונאים.

על רמי גרשון והחילוף המוקדם נגד בני יהודה: "רמי מקצוען, הוא משחק פה כבר שלוש שנים, מחובר למועדון ונותן 100 אחוז בכל אימון ובכל משחק. הפרשה הזו כבר מאחורינו, זה נופח מעבר לכל פרופורציה, חילופים מקצועיים הם חלק מהמשחק".

על המערך במשחק מחר: "לגבי השיטה והשחקנים שיפתחו תדעו מחר. אמרתי כשהגעתי: מכבי חיפה תשחק בכמה שיטות ותשנה מערכים תוך כדי משחק, גמישות טקטית זה דבר חשוב בכדורגל המודרני. חשוב שנהיה קבוצה שלוחצת, דומיננטית, מייצרת מצבים".

על הפועל באר שבע: "זו קבוצה חזקה ואיכותית, הם בטח ירצו להחזיר לנו על ההפסדים בטרנר. על כל טעות משלמים במשחק כזה".

על קרים פריי: "אני מאוד מרוצה ממנו, ממה שהוא הוסיף שלנו. אחד על אחד, דריבל, דינמיות, יצירתיות, הוא השתלב מצוין מבחינה חברתית. היה חסר לנו שחקן כזה במכבי חיפה".

עוד באותו נושא

דיווח: ג'ון אוגו סיכם בטרבזונספור. ויטור ושהר כשירים למכבי חיפה

לכתבה המלאה
שחקני מכבי חיפה שון וייסמן, קרים פריי חוגגים. יוסי ציפקיס
"הוסיף אחד על אחד, דריבל, דינמיות, יצירתיות". פריי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully