וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי חיפה ביקשו מההנהלה לתמוך ברמי גרשון

30.4.2019 / 7:02

ההנהלה נעתרה לבקשת השחקנים וגינתה את הקהל שקרא בוז לבלם שהוחלף לפני המחצית. בקבוצה תמכו בבלבול: "רצה להחליף מערך". עוואד מאוכזב ממעמדו, וייסמן בודק אופציות באירופה

עיקרי הדברים:

- שחקני מכבי חיפה ביקשו מההנהלה לגנות את שריקות הבוז לגרשון.

- בקבוצה גיבו את בלבול על החילוף של הבלם.

- עוואד מאוכזב ממעמדו: "לא יוכל להישאר חלוץ רביעי".

- וייסמן ממשיך במו"מ עם חיפה, אך בודק אופציות באירופה.

- מחמאות לחיימוב,שועה ולביא.

seperator

מכבי חיפה רשמה אתמול (שני) נקודה חשובה במאבק על הכרטיס לאירופה כשסיימה ב-2:2 מול בני יהודה, אבל עיקר השיח במועדון היה סביב רמי גרשון שהוחלף עוד לפני המחצית וספג קריאות בוז. בקרב השחקנים הוחלט לשלוח שחקנים בכירים שיבקשו מההנהלה להוציא הודעה התומכת בגרשון אל מול שריקות הבוז לבלם, וזו אכן הוציאה הודעה המגנה את שריקות הבוז. "לספוג שריקות בוז מהקהל שלך זה הדבר הכי נורא", אמר אחד מחבריו של גרשון, "בסיטואציה הזו קשה לשחק כשאתה יודע שהקהל רק מחכה לטעויות שלך כדי לקלל או לשרוק לך בוז".

גם סביב החילוף המוקדם של גרשון הדעות היו חלוקות. מרקו בלבול הבהיר שעשה את החילוף מטעמים מקצועיים ובקבוצה הסבירו שהמאמן רצה לשנות מערך ולא רצה לחכות למחצית, דבר שהוכיח את עצמו. "המאבק על אירופה חשוב מאוד", אמר גורם בקבוצה, "נכון שזה לא נעים לצאת בדקה כזו אבל כמו שמרקו אמר. לפעמים אי אפשר לחכות בכדורגל ולא משנה מה הדקה". אגב, גורמים בחיפה העריכו שלא מן הנמנע שגרשון יבקש לעזוב בסוף העונה את הקבוצה ונראה שלמרות החוזה של הבלם, בהחלט ייתכן שהוא לא ימשיך בעונה הבאה. "אף אחד לא מתעסק בספקולציות האלה כרגע", הסביר אותו גורם, "יש עוד משימה חשובה העונה ורמי צריך להרים את עצמו בארבעה משחקים שנשארו".

במועדון ציינו שמקסים פלקושצ'נקו היה מוכן לחילוף כבר מהדקה ה-35 ושלחילוף לא היה קשר לשריקות הבוז. גורם במועדון ציין: "זו הייתה החלטה לא פשוטה, רמי מקצוען ואדם נפלא. תפקיד המאמן לקבל החלטות שלעיתים לא פשוטות. רמי שחקן חשוב שיתרום לנו"

עוד בנושא:

מכבי חיפה סיימה ב-2:2 עם בני יהודה, שועה ולביא הצילו מהפסד
אוהדי מכבי חיפה קראו בוז לרמי גרשון, שהוחלף עוד לפני ההפסקה

רמי גרשון, מקסים פלקושצ'נקו שחקני מכבי חיפה. קובי אליהו
השחקנים התייצבו לצידו, אבל הקהל נגדו. רמי גרשון/קובי אליהו

מי שעוד מאוכזב מאוד ממה שקורה סביבו הוא מוחמד עוואד, שהפך לחלוץ הרביעי ברוטציה וכמעט ולא רואה דקות. "זו הייתה אמורה להיות העונה של עוואד", אמר אחד מחבריו לקבוצה, "והוא מסיים אותה כשהוא נדחק לקצה הספסל. ביכולת שהוא הציג ובגיל שלו אין ספק שיצטרכו להבהיר לו מה התוכניות לגביו לעונה הבאה, כי להישאר חלוץ רביעי זה דבר שיפגע לו בקריירה". שון וייסמן שנכנס כמחליף נמצא במשא ומתן עם מכבי חיפה לגבי חוזהו, אך השחקן בודק עוד אופציות באירופה ועשוי לעזוב בסוף העונה לקבוצה מליגה אחרת.

בעניין אחר, בקבוצה ביקרו את משטח הדשא במושבה וציינו שבלא מעט מקומות היו בורות על כר הדשא, מה שהפריע למהלך המשחק. המגן רז מאיר ספג מכה חזקה בברכו והאזור אף התנפח. המגן הבהיר שבתחושה שלו מדובר רק במכה אך השחקן ייבדק על מנת לשלול חבלה רצינית יותר. בקבוצה החמיאו לנטע לביא על יכולתו וכמו כן לירדן שועה שבלט מול האקסית. גם גיא חיימוב זכה למחמאות על יכולתו ועל כך שבכמה הצלות השאיר את הקבוצה במשחק במחצית הראשונה.

שון וייסמן שחקן מכבי חיפה מול אמיליוס זובאס שוער בני יהודה. קובי אליהו
במו"מ עם חיפה, אך בודק אופציות באירופה. שון וייסמן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully