וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: רמי גרשון ספג בוז והוחלף, בלבול: "החילוף היה טקטי"

29.4.2019 / 23:07

הבלם הוחלף (42) על רקע מחאת הקהל. המועדון גינה: "זה פוגע בנו". המאמן: "לא יכולתי לחכות עם החילוף". אבוקסיס: "מאוכזב מהתוצאה"

רמי גרשון, מקסים פלקושצ'נקו שחקני מכבי חיפה. קובי אליהו
ספק בוז והוחלף. רמי גרשון/קובי אליהו

מכבי חיפה סיימה הערב (שני) ב-2:2 בחוץ מול בני יהודה. הירוקים שיחקו לא טוב, בעיקר במחצית הראשונה, אבל ירדן שועה ונטע לביא הצילו אותם מהפסד כשהשוו פעמיים אחרי שערים של צ'יבוטה וסילבסטר בצד השני. האירוע המשמעותי במשחק התרחש בדקה ה-42, כאשר רמי גרשון הוחלף עוד לפני ההפסקה כשברקע אוהדי הירוקים שורקים בוז לבלם.

במועדון מיהרו לגנות את שריקות הבוז לשחקן ומסרו: "מועדון כדורגל מכבי חיפה מגנה את שריקות הבוז לשחקן הקבוצה, רמי גרשון מצד חלק מקהל האוהדים. קריאות אלו, במהלך המשחק אינן תורמות ופוגעות בקבוצה. הקהל של מכבי חיפה הוא נפלא, גדול ותומך והתמיכה הזו צריכה להתבטא כלפי כל שחקן שלובש את הסמל של מכבי חיפה. אנו מודים לקהל על התמיכה בנו ומקווים כי קריאות כנגד שחקני הקבוצה במהלך המשחקים לא ישובו".

נטע לביא, ירדן שועה, עפרי ארד שחקני מכבי חיפה. קובי אליהו
הציל את מכבי חיפה מהפסד. נטע לביא/קובי אליהו

מרקו בלבול אמר בסיום: "אני חושב שבאנו למשחק קשה מאוד מול קבוצה שנלחמת על כרטיס לאירופה. כל המשחקים בפלייאוף צמודים וקרובים מאוד, חוץ ממכבי תל אביב. זה היה משחק מול קבוצה חזקה מאוד ומאומנת. זו תוצאה טובה יחסית למחצית הראשונה. יכולנו לנצח כי הייתה לנו הזדמנות של 100% שער של שון בדקה האחרונה. המטרה שלנו היא לזכות בכרטיס לאירופה וכרגע אנחנו עומדים בה. במחצית הראשונה כלום לא עבד, ההגנה שלנו לא עמדה טוב. מחצית ראשונה רעה מאוד. לשמחתי ירדנו עם 2:2 ובמחצית השנייה נראינו טוב יותר".

על רמי גרשון והחילוף המוקדם שלו, אמר בלבול: "המהלך היה טקטי לחלוטין, רצינו לשנות שיטת משחק. לא הסתדרנו עם קו של חמישה שחקנים בהגנה. זו החלטה נטו מקצועית. בכדורגל אי אפשר לחכות אפילו דקה כשרוצים לעשות שינוי".

שוער מכבי חיפה גיא חיימוב: "שאנשים ימשיכו לכתוב מה שהם רוצים לכתוב, אנחנו נעשה את העבודה. אני יודע מה יש לנו. אני לא צריך להתעסק בכל מיני דברים מסביב".

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס אמר אחרי המשחק: "כולם נהנו מסביב, הכול סבבה, אבל אנחנו מאוכזבים מהתוצאה הסופית כי ניצחון היה מחזיר אותנו למלחמה על המקום השני/שלישי. נתנו פה קרב נגד קבוצה מצוינת ואני גאה מאוד בשחקנים שלי".

מגן הזהובים שי קונסטנטין: "לוותר עכשיו ולהפסיק לשחק? ממש לא. יש עוד 12 נקודות בקופה, נמשיך להילחם עד הרגע האחרון על כל נקודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully