וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיד אחרי הניצחון בטדי: שחקני מ.ס אשדוד התפללו בכותל המערבי

5.5.2019 / 7:32

באשדוד מתפללים לנס: "היה הרבה מה לבקש - גם שיהיה בשקט בדרום, וגם שהקאמבק יסתיים בהישארות". מחמאות לרייכרט, ג'רפי ויחזקאל

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מיד בסיום המשחק אמש (שבת) בטדי (ניצחון 2:3 על בית"ר ירושלים), נסעו שחקני מ.ס אשדוד לכותל המערבי לתפילה בת קרוב לשעה. "היה הרבה מה לבקש. גם שיהיה שקט בבית באשדוד עם כל ההסלמה בדרום, וגם שהקאמבק שלנו יסתיים בהישארות בליגה", אמרו אחר חצות במועדון.

המאמנים משה אוחיון ואבי בוחבוט החליטו להעניק לשחקנים יומיים של חופש והקבוצה תשוב להתאמן ביום שלישי בתקווה שעד אז יסתיים הסבב הנוכחי מול חמאס ברצועת עזה. באשדוד מאמינים מאוד בהישארות ובטוחים שאם ינצחו את הפועל חיפה, הם יישארו בליגה. "גם קרית שמונה וגם מכבי פתח תקוה במאבק. אם ננצח את הפועל חיפה, נישאר בליגה", אמרו אמש שחקנים בקבוצה. במועדון ציינו לטובה את הכניסה של בן רייכרט כמחליף אתמול, אחרי שכבש. גם יואב ג'רפי ושגיב יחזקאל זכו למילים חמות אחרי שהציגו יכולת טובה.

עוד באשדוד: ג'קי בן זקן הגיש ערעור על החלטת בית הדין לקנוס אותו ב-3,500 שקלים בפועל וב-10,000 שקלים על תנאי בעקבות הביקורות שלו כלפי השופט אוראל גרינפלד. הדיון בערעור ייערך ב-14 בחודש בשעה 14:00.

עוד בנושא:

מ.ס. אשדוד נותרה בחיים אחרי 3:2 ומהפך גדול מול בית"ר ירושלים
אבי בוחבוט אחרי הניצחון בטדי: "נקווה שעוד שבוע החגיגה תהיה גדולה"

מאמני מ.ס אשדוד משה אוחיון, אבי בוחבוט בכותל המערבי. אתר רשמי
משה אוחיון ואבי בוחבוט בכותל/אתר רשמי
שחקני מ.ס אשדוד מתפללים בכותל המערבי. אתר רשמי
"היה הרבה מה לבקש". שחקני אשדוד/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully