וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "זה מעל ומעבר למה שציפיתי, אף אחד לא האמין שזה מה שיקרה"

4.5.2019 / 22:53

הקשר הפורש של בית"ר התרגש אחרי משחק הפרידה: "לא מעכל שמחר בבוקר אקום ליום בלי כדורגל". קלינגר: "השערים שספגנו היו בושה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים נפרדה הערב (שבת) מיוסי בניון. הקשר האגדי, אולי גדול שחקני ישראל בכל הזמנים, שיחק בפעם האחרונה בקריירה יום לפני יום הולדת 39 והיה שותף להפסד 3:2 למ.ס. אשדוד במסגרת המחזור ה-32 ולפני האחרון בפלייאוף התחתון של ליגת העל.

אמנם הסיפור המרכזי הוא יוסי בניון שגמר את הקריירה המפוארת שלו, אבל מבחינת אשדוד מדובר בשלוש נקודות קריטיות מאוד שמביאות אותה אל מחזור הסיום עם סיכוי לשרוד בליגת העל. הקבוצה של אבי בוחבוט תארח את הפועל חיפה במחזור הנעילה כשבמקרה של ניצחון ומעידות של עירוני קרית שמונה או מכבי פתח תקוה, היא תישאר.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים הפסידה 3:2 למ.ס. אשדוד
הפועל חיפה הובסה 3:0 על ידי מכבי פתח תקוה
גיא לוזון מותח ביקורת: "הפועל חיפה קבוצה שתילחם, היא לא בית"ר"
בית"ר ירושלים ערכה טקס פרידה מבניון בהשתתפות שחקני עבר ומשפחתו

יוסי בניון שחקן בית"ר ירושלים בסיום משחק הפרישה. יוסי ציפקיס
בניון מודה בסיום/יוסי ציפקיס

גיבור הערב יוסי בניון אמר אחרי המשחק: "זה מעל ומעבר למה שציפיתי. לא חושב שמישהו האמין אחרי כל מה שעברתי, ואני מאושר שבית"ר נתנה לי את הכבוד הזה ומקווה להחזיר למועדון בתפקיד החדש. קשה לעכל שמחר אקום לבוקר בלי כדורגל, לשמחתי זה יום הולדת שאחגוג עם האישה והמשפחה. הכדורגל במגרש תמיד יחסר, אבל אני שמח שאוכל להמשיך בתפקיד כזה. נותנים לי את כל הכלים כדי להצליח, אנסה להחזיר את בית"ר למקום הראוי לה".

על סיום דרכו במכבי חיפה אמר: "מכבי חיפה הייתה צריכה להתנהל איתי אחרת, הטעות שאני עשיתי היא שזרמתי עם זה, הם ידעו מראש שאני עוזב, הייתי צריך להיות יותר חזק, לא הייתי צריך להגיע לראיון בסוף המשחק. בכל מקרה לא הייתי עולה לבמות כי האווירה מסביב לא אפשרה את זה. הייתי צריך לחכות יום-יומיים ואז להודיע שאני עוזב".

מאמן בית"ר ירושלים ניר קלינגר אמר אחרי המשחק: "אני חושב שקודם כל לצערי יוסי לא נכנס הפנדל וזה יכול היה להיות באמת סיום מדהים. כבר תכננתי להוציא אותו אחרי שהוא מבקיע, אבל אנחנו עושים תוכניות והקדוש ברוך הוא צוחק. השערים שספגנו היו בושה, שלושת השערים לא מתאימים לליגת העל. כולם היו מטעויות והתחכמויות שלנו. זה לא מתאים, צריך לקחת את זה בחשבון לעתיד. מישהו יצטרך לתת את הדעת על זה. רצינו לנצח בשביל יוסי. נכון שהיה פנדל מוחמץ ובלה בלה בלה, אבל עדיין הובלנו 0:1 ונתנו לאשדוד מתנות. אני מאוד כועס כי אני לא אוהב להפסיד וכי משחק הפרידה של יוסי נגמר בהפסד. זה לא מוחק דבר מהקריירה שלו, אבל זה הותיר טעם רע".

על משחק הפרישה של בניון אמר קלינגר: "אם היה מישהו שיכולתי לסמוך עליו שיחזיר את הקבוצה למשחק זה יוסי. הוא עשה מהלכים מדהימים, עשה מהלך גדול בשער השני ורציתי שהוא יישאר על המגרש, אבל הוא היה צריך לצאת בשלב מסוים וזה קצת מלכד אותנו עם החילוף השלישי. הגיע לו לקבל את התשואות מהקהל. חגיגה מהולה בעצבים וקצת כעס ואי נעימות, אבל אין מה לעשות. אחד הגדולים פרש היום, אני בטוח שהוא בשלישייה הראשונה ועשה קריירה אדירה בעיקר בחו"ל. הוא פרש בגיל מאוחר וזה יעשה את זה קשה יותר, אבל הוא ילד גדול וחזק וזה יעבור לו".

אגדת העבר של בית"ר ירושלים ויו"ר המועדון היום אלי אוחנה: "הגיע לבניון הערב הזה. יכול להיות שהוא יארגן לעצמו משחק בסביבות אוגוסט ואם זה ייצא לפועל אז תהיה עוד חגיגה. הוא עשה את הקריירה הכי מפוארת באירופה כי שיחק בקבוצות שאני לא יודע אם שחקן ישראלי כלשהו יגיע אליהן. לשחק בכאלה קבוצות ולהיות שחקן משפיע - הוא עשה קריירה פשוט מופלאה. הוא היה יותר מוכשר מאחרים. הצניעות והאישיות שלו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יוסי בניון שחקן בית"ר ירושלים בוכה בטקס הפרישה לצד משה חוגג, אלי אוחנה. יוסי ציפקיס
אוחנה עם בניון/יוסי ציפקיס

מאמן מ.ס. אשדוד אבי בוחבוט: "מגיע כל הכבוד לשחקנים על הניצחון הזה. זה לא היה קל להכין אותם למשחק שכולו משחק מיוחד ליוסי בניון אבל הקבוצה היא קבוצה של גברים ואני מאמין שהסוף יהיה מתוק כי מגיע לנו להישאר אחרי המסע הזה שאנחנו עושים. בפנדל של בניון חשבתי על אמא ואבא שלי והתפללתי. לשמחתי ג'רפי הציל אותנו. צריך להגיד מילה טובה גם לשופט. אנחנו נשמח הלילה אבל לא נחגוג. נקווה שעוד שבוע החגיגה תהיה גדולה מאוד".

אחרי המשחק נסעה מ.ס. אשדוד לכותל באופן ספונטני כדי להתפלל.

יוסי בניון שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
בניון/יוסי ציפקיס
יוסי בניון שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
השחקנים נותנים הרבה כבוד לבניון/יוסי ציפקיס
יוסי בניון שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
בניון/יוסי ציפקיס
יוסי בניון שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
יוסי בניון בסיום/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully