וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר עוקצים את לוזון בחזרה: "מי כמוהו מכיר את הכישלון שלנו"

5.5.2019 / 7:36

אחרי הביקורת המרומזת של האקס ("הפועל חיפה היא לא בית"ר, היא תיתן הכל נגד אשדוד"), בבית"ר טוענים שמדובר בסגירת חשבונות עם קלינגר: "הוא לא היה צריך להגיד את זה". בניון מתכונן לקחת "החלטות קשות", רוני לוי מתקרב, ועל מה השחקנים ביקרו את קלינגר?

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

עיקרי הדברים

- אחרי הפרישה, יוסי בניון מתכונן לקבל "החלטות קשות" כמנהל מקצועי

- בית"ר עשויה לפנות לוועדה למעמד השחקן כדי לסגור עם שי קונסטנטין

- בבית"ר הגיבו לביקורת של לוזון: "מי כמוהו מכיר את הכישלון שלנו העונה"

- שחקנים ביקרו את ניר קלינגר: "למה טיירה לא פתח? כי הוא נחמד מדי"

seperator

1. בניון מתכונן לקבל "החלטות קשות"

יוסי בניון יחל השבוע להכין את העונה הבאה של בית"ר ירושלים. השיחות עם רוני לוי אמורות להימשך בתקוה לפתור את הפערים הכספיים הקטנים שנותרו ולסכם על חוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת. רק לאחר מינויו של לוי יתקבלו ההחלטות בנוגע ליתר הצוות המקצועי והחלטות סופיות בנוגע לשחקנים שמתנדנדים.

בניון אמר לאחר המשחק: "אני לוקח יום-יומיים חופש לנקות את הראש ולהגיע מוכן לתפקיד הבא. יש עוד הרבה עבודה לפנינו. אני עוד אדבר בהמשך בנוגע לאיך שאני רואה את הדברים ומה צריך לעשות, לשנות ולשפר. הרעיון הוא ליצור קבוצה שתצליח ושהקהל יקבל קבוצה שהוא ישמח לראות. אף אחד לא ציפה שתהיה שנה כמו הנוכחית ושנסיים בפלייאוף התחתון. אנחנו צריכים לשנות את זה ולהחזיר את בית"ר למקום הטבעי שלה, אבל זאת גם פונקציה של זמן ונעשה את זה מסודר, לאט לאט".

בניון הוסיף: "אני חייב תודה לכל הצוות בבית"ר על האמון. מהשיחות הראשונות אמרו לי שרוצים אותי בתפקיד משמעותי ושאבנה קבוצה בדמותי. כששומעים את זה מאנשים בכירים במועדון, זה נותן לך מוטיבציה לעשות הכל כדי להצליח ולגרום להם סיפוק. כישלון? ממש לא חושש, אני מאמין בעצמי שאוכל להצליח".

על ההחלטות שיקבל: "ברור לי שאצטרך לקבל החלטות קשות, גם בעמדת המאמן וגם בעמדות אחרות, כולל שחקנים. אלה אנשים שעבדתי איתם ויש רגש כלפיהם, אבל אקבל כל החלטה מתוך אמונה שזה הדבר הכי נכון לעשות עבור הקבוצה".

עוד בנושא:

יוסי בניון: "זה מעל ומעבר למה שציפיתי, אף אחד לא האמין שזה מה שיקרה"
גיא לוזון מותח ביקורת: "הפועל חיפה קבוצה שתילחם, היא לא בית"ר"
בית"ר ירושלים ערכה טקס פרידה מבניון בהשתתפות שחקני עבר ומשפחתו

עוד באותו נושא

מ.ס. אשדוד ניצחה 2:3 את בית"ר ירושלים במשחק הפרישה של יוסי בניון

לכתבה המלאה
יוסי בניון שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
מתכוון לנטרל את הרגש. בניון/יוסי ציפקיס

2. בית"ר עשויה לפנות לוועדה למעמד השחקן בעסקת שי קונסטנטין

שי קונסטנטין סיכם את תנאיו בקבוצה ומה שנותר כרגע הוא לסגור את דמי ההעברה מול בני יהודה או לגשת לוועדה למעמד השחקן כדי שתקבע את דמי ההשבחה עבורו. מעבר לכך נזרקים המון שמות לאוויר, אך בניון רוצה לקחת את הזמן ולבחור בקפידה כל שחקן. גורם בבית"ר אמר אתמול: "הנחת העבודה של כולנו היא שהארבעה-חמישה שחקנים שיצורפו, בעיקר הזרים, יקבעו איך תיראה העונה הבאה. צריך ללמוד מהטעויות של העונה הנוכחית ולא לעשות דברים בלחץ. ללכת שלב אחרי שלב. יש בסיס שיישאר ועליו נוסיף את השחקנים שיהיו שוברי שיוויון".

שי קונסטנטין שחקן בני יהודה. דני מרון
בית"ר עושה מאמצים אחרונים. שי קונסטנטין/דני מרון

בבית"ר מגיבים לביקורת של לוזון: "מי כמוהו מכיר את הכישלון של בית"ר העונה"

אחד הנושאים החמים בבית"ר אחרי המשחק היו האמירות של המאמן לשעבר גיא לוזון, שביקר ברמיזה את האקסית ואמר אחרי ניצחון מכבי פתח תקוה ש"הפועל חיפה היא לא בית"ר, היא תיתן הכול נגד אשדוד". בבית"ר התייחסו לביקורת של לוזון כלפי ואמרו: "מי כמו גיא לוזון מכיר את הכישלון של בית"ר בעונה הנוכחית. הוא היה חלק ממנו ויודע שבית"ר השנה פשוט קבוצה רעה, איך שלא הופכים את זה. לפי איך שהוא אמר את הדברים, זו בעיקר עקיצה לניר קלינגר ולמתיחות שיש ביניהם מאחורי הקלעים. ועדיין, הוא לא היה צריך להגיד את זה".

אנטואן קונטה התלבט במהלך השבוע אם לשחק ואף אמר שירצה לשחק רק 20 דקות, אך בסופו של דבר פתח בהרכב. אפונסו טיירה שלא פתח נשמע מאוכזב בסיום, אולם שחקנים עודדו אותו ואף אמרו: "הוא שיחק שלושה משחקים רצוף וניצחנו, למה הוא יורד לספסל ואפילו לא נכנס בתור מחליף במשחק כזה? קל להוריד אותו, הוא נחמד מדי".

גיא לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
סגירת חשבונות עם קלינגר? גיא לוזון/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully