וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיתוי אומלל: "המופע הניאו נאצי" של אוהדי ולנסיה באצטדיון האמירויות

אוהדי העטלפים הצדיעו במועל יד ושרו שירים בשבחו של היטלר אחרי ההפסד 3:1 לארסנל. אובמיאנג: "מקווה שהשער שלי יהיה מכריע"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מתן בכור מסכם את המשחקים הראשונים בחצי גמר ליגת האלופות

ארסנל עשתה הערב (חמישי) צעד משמעותי לקראת עלייה לגמר הליגה האירופית. התותחנים ניצחו 1:3 את ולנסיה בבית במשחק הראשון בחצי הגמר וסידרו לעצמם מקדמה לקראת הגומלין במסטאיה בחמישי הבא. מוקטר דיאקבי העלה את ולנסיה ליתרון בדקה ה-11, אבל צמד של אלכסנדר לקאזט (18 ו-26) ושער נוסף של פייר אמריק אובמיאנג בדקה ה-90 סידרו לארסנל מהפך ותוצאה טובה לקראת הגומלין.

על המשחק העיבה תקרית מכוערת בסיום: אוהדי ולנסיה המתוסכלים התקרבו לעבר אוהדי ולנסיה, הצדיעו לעברם במועל יד ושרו שירים בשבחו של היטלר - במה שתואר על ידי התקשורת האנגלית כ"מופע ניאו נאצי בעיתוי אומלל", פחות מ-24 שעות אחרי שיום השואה הסתיים.

עוד בנושא:

ארסנל ניצחה 1:3 את ולנסיה
לופטוס צ'יק התלהב מהאווירה בפרנקפורט, טראפ עדיין אופטימי

פייר אמריק אובמיאנג שחקן ארסנל. רויטרס
השער שלו יכריע? אובמיאנג/רויטרס

המספרים

* אלכסנדר לקאזט הוא השחקן השלישי שכובש צמד עבור ארסנל בחצי גמר אירופי. קדמו לו סטיב בולד (גביע המחזיקות 1995) וצ'רלי ג'ורג' (גביע ערי הירידים 1970).

* לקאזט הגיע לחמישה שערים בחצאי גמר של הליגה האירופית, וכעת רק רדאמל פלקאו מקדים אותו עם שבעה.

* הגול של מוקטר דיאקבי קטע לארסנל רצף של 460 דקות ללא ספיגה ביתית באירופה, מאז המשחק מול וורסקלה האוקראינית בשלב הבתים.

* ולנסיה נותרה ללא ניצחון חוץ על ארסנל, כשהיה זה הפסד שני שלה ועוד משחק הסתיים בתיקו.

* פטר צ'ך רשם את ההופעה ה-138 שלו במפעלי אופ"א והשתווה לאנדרס אינייסטה ואנדראה פירלו. גם ליאונל מסי עם 138 כרגע.

אלכסנדר לקאזט שחקן ארסנל. רויטרס
"יכולתי לעשות יותר משני מצבים שהיו לי". לקאזט/רויטרס

חלוץ ארסנל פייר אמריק אובמיאנג אמר: "אני מקווה שהשער השלישי הזה יהיה חשוב. התחלנו לא כל כך טוב, אבל אז הגבנו טוב ואני חושב ששיחקנו טוב מאוד היום. התחלנו בצורה קצת עצבנית כי הגענו אחרי שלושה הפסדים ברציפות ואני חושב שזה נורמלי. אנחנו רק בני אדם, אבל אחר כך הייתה לנו תגובה טובה. יש לנו הרבה איכות בקבוצה ואנחנו יכולים לעלות לגמר. אנחנו יודעים שהמשחק הבא יהיה קשה, אבל אם נשחק כמו ששיחקנו היום אני מאמין שנוכל לעלות. המטרה שלנו היא להגיע לגמר ולזכות בגביע. אנחנו יודעים שזו הזדמנות לעלות לליגת האלופות של העונה הבאה. בשנה שעברה נעצרנו בחצי הגמר, אבל למדנו מהטעויות של העונה שעברה ואני מקווה שלא נחזור עליהן הפעם. ניתן הכול כדי לעלות לליגת האלופות".

אלכסנדר לקאזט, שכבש צמד ורשם החמצה גדולה במהלך המחצית השנייה, הוסיף: "אנחנו יודעים שיהיה קשה מאוד בוולנסיה אז כמובן שהשער השלישי יכול להיות חשוב מאוד. היו לי עוד שני מצבים שהייתי צריך לעשות מהם יותר, אבל למזלי אובמיאנג כבש את השער השלישי. ידענו שוולנסיה מסוכנת מאוד במצבים הנייחים ונצטרך להיזהר מזה גם בגומלין. אבל הקבוצה הראתה אופי טוב והגיבה טוב וזה דבר טוב. אנחנו רוצים לזכות בליגה האירופית כדי לעלות ישירות לליגת האלופות, אבל גם כדי לזכות בתואר. אנחנו רוצים לסיים בין ארבע הראשונות בפרמיירליג ואם אנחנו יכולים גם לזכות בתואר בבאקו, זה יהיה מיוחד".

מאמן ארסנל אונאי אמרי: "רצינו להשיג תוצאה טובה וידענו שזה יכול להיות קשה. הגבנו מצוין אחרי השער שספגנו, עם רוגע ותשוקה. השערים במחצית הראשונה נתנו לנו ביטחון. רצינו לנצח ולא לספוג את השער השני, אבל גם היינו צריכים להמשיך לשחק כי השער השלישי היה חשוב מאוד, אבל ההתמודדות כולה היא עדיין 50-50. ולנסיה קבוצה טובה וחזקה מאוד במצבים נייחים. נמשיך לעבוד על מה שאנחנו יכולים לשפר, על מה שאנחנו יכולים לעשות טוב יותר, אבל בסף הכול אנחנו יכולים להיות מרוצים וגאים בשחקנים ובאוהדים".

אנטואן גריזמן מפרגן ללקאזט: "איזה שחקן"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully