וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לופטוס צ'יק: "הייתה אווירה רועשת, נהניתי מזה", טראפ: "הכול יכול לקרות"

קשר צ'לסי, שהצטיין ב-1:1 בפרנקפורט, נהנה מהעידוד של הקהל המקומי. אספיליקווטה: "יש לנו שער חוץ, אבל הם מסוכנים מאוד"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מתן בכור מסכם את שני חצאי הגמר בליגת האלופות

איינטרכט פרנקפורט וצ'לסי סיפקו הערב (חמישי) משחק יוצא מן הכלל בחצי גמר הליגה האירופית. הגרמנים, שאירחו, היו טובים יותר במחצית הראשונה וגם עלו ליתרון מנגיחה של לוקה יוביץ' בדקה ה-23, אבל הבלוז איזנו בדקה ה-45 מרגליו של פדרו והפעילו לחץ כבד במחצית השנייה שלא נשא פרי עבורם ובסיום זה 1:1, שמעניק לקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו עדיפות לקראת הגומלין, אבל גם משאיר תקווה לפרנקפורט.

עוד בנושא:

איינטרכט פרנקפורט וצ'לסי נפרדו ב-1:1 טוב

אוהדי איינטרכט פרנקפורט. רויטרס
אוהדי פרנקפורט/רויטרס

* אף שחקן לא כבש את השער הראשון במשחקי הליגה האירופית העונה יותר פעמים מלוקה יוביץ', שעשה את זה הערב בפעם החמישית.

* פדרו היה מעורב בשבעה שערים העונה בליגה האירופית (ארבעה שערים ושלושה בישולים) וכולם היו בששת המשחקים בהם פתח.

* פדרו כבש פעמיים ברציפות במסגרת אירופית לראשונה מאז ספטמבר 2011, אז שיחק בברצלונה.

* צ'לסי רשמה משחק 16 ברציפות בליגה האירופית ללא הפסד וקבעה את רצף המשחקים ללא הפסד הארוך ביותר בתולדות המפעל. היא עברה את השיא שקבעה אתלטיקו מדריד בין 2012-2011.

רובן לופטוס צ'יק שחקן צ'לסי מול מאקוטו האסבה שחקן איינטרכט פרנקפורט. רויטרס
נהנה מאוד מהאווירה. לופטוס צ'יק/רויטרס

מאמן צ'לסי מאוריציו סארי אמר בסיום: "אני מרוצה מאוד מההופעה, אבל לא מהתוצאה. התחלנו לשחק רק בדקה ה-25. שיחקנו טוב מאוד במשך 35 דקות במחצית השנייה, אז אני חושב שהגיע לנו לנצח. אבל 1:1 בחוץ זה לא רע. אני חושב ששינינו קצת את המנטאליות בחלק השני של המחצית הראשונה, לא עשינו שינוי טקטי. ב-25 הדקות הראשונות שיחקנו רק כדי לשמור על ה-0:0 וזה לא הכדורגל שלנו. אנחנו צריכים לשחק, לשחק ולשחק נגד קבוצה כזו שמתבססת על מתפרצות.

"אני חושב שהגיע לנו לכבוש את השער השני. היו לנו שלוש או ארבע הזדמנויות. יכולנו לכבוש שערים נוספים. אנחנו צריכים להיות זהירים בגומלין. פרנקפורט קבוצה מסוכנת מאוד, במיוחד עם יוביץ'. היא דינמית ואגרסיבית מאוד".

רובן לופטוס צ'יק, שהיה ללא ספק הטוב בשחקני צ'לסי, אמר אחרי המשחק: "ז'ורז'יניו קבע את קצב המשחק. הוא משך אליו שחקנים וזה נתן לי מרחב לצאת קדימה. במחצית השנייה שלטנו במשחק חוץ מכמה מצבים שהיו להם במתפרצות. בסך הכול, היינו בסדר. האווירה הייתה רועשת וחמה מאוד וממש נהניתי מזה. אנדראס כריסטנסן שיחק פה בעבר והוא אמר לנו שזה אצטדיון נהדר. הסכמתי איתו בשנייה שראיתי את זה. אני מקווה שנצליח בגומלין".

ססאר אספיליקווטה מצ'לסי הוסיף: "ב-1:0 היינו קצת בסכנה, אבל אז הצלחנו לסיים את המחצית עם שער ובמחצית השנייה היו לנו יותר מצבים מאשר להם. ידענו שלא התחלנו טוב, לא הצלחנו להתמודד עם הלחץ שלהם וספגנו. כבשנו בתזמון טוב וזה היה חשוב כי זה נתן לנו אמביציה לנסות לנצח במחצית השנייה. יש לנו שער חוץ וזה חשוב, אבל זה רק צעד אחד. הכול יוכרע ביום חמישי הבא. פרנקפורט קבוצה מסוכנת. העבודה החלה בספטמבר, עכשיו בואו נגמור אותה ונביא את האוהדים שלנו לבאקו".

שוער פרנקפורט קווין טראפ, שרשם כמה הצלות יפות במחצית השנייה, אמר: "הכול יכול לקרות, נהיה חייבים לכבוש בסטמפורד ברידג', אבל אנחנו נהיה שם כדי לנסות לעשות את זה". טראפ הוסיף: "אמרנו אחרי המשחק מול הרטה ברלין בשבת האחרונה שאנחנו צריכים להרים את הרמה שלנו ואכן עשינו את זה. אנחנו צריכים להיות גאים במה שעשינו מול צ'לסי. לעשות 1:1 ביתי נגד קבוצה כמו צ'לסי זה בסדר גמור. נלחמנו קשה מאוד, חלק מהשחקנים סבלו מהתכווצויות שרירים בסוף. נתנו הכול ועשינו הכול כדי להשיג את התוצאה הכי טובה. עבדנו קשה ונאבקנו קשה. זה לא ייאמן איך השחקנים המשיכו לרוץ. זה גורם גאווה גדולה לראות את הקבוצה משחקת כך. אחרי 1:1, אנחנו צריכים לכבוש בחוץ, אבל אני מאמין שאנחנו יכולים לעשות את זה. אנחנו יודעים שיהיה קשה בלונדון. יהיה משחק קשה מאוד, אבל אנחנו חייבים להישאר חיוביים ולהאמין. ההתמודדות פתוחה לחלוטין והכול יכול לקרות".

שחקני איינטרכט פרנקפורט מודים לקהל. רויטרס
שחקני פרנקפורט מודים לאוהדים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully