וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילדלפיה מהללת את "ג'יימס באטלר", אמביד: "סחב אותנו, היה מדהים"

ג'ימי באטלר סידר לסיקסרס ניצחון בטורונטו עם 30 נק', מאמנו פרגן, הכוכב שהגיע ממינסוטה: "אני רק ג'ימי, זה היה מאמץ קבוצתי"

עריכת וידאו: מתן חדד

אם מישהו חשב שהסדרה בין טורונטו לפילדלפיה הולכת להיות חד צדדית לטובת הקנדים, קיבל הבוקר (שלישי) מסר חשוב מהסיקסרס שניצחו 89:94 בחוץ והשוו את סדרת חצי גמר המזרח ל-1:1 כשהם גונבים את הביתיות מקוואי וחבריו. ג'ואל אמביד המשיך להתקשות בצבע מול מארק גאסול וגם בן סימונס לא היה בשיאו, אבל ג'ימי באטלר התעלה מעל כולם וקלע כמעט שליש מהנקודות של קבוצתו כסיים עם 30 ו-11 ריבאונדים.

ברט בראון מאמן הסיקסרס היה מלא בשבחים לגארד שהגיע לקבוצה רק באמצע העונה ממינסוטה ואמר: "זה היה ג'יימס באטלר. הוא היה המבוגר האחראי. הוא הוציא אותנו מסיטואציות קשות". באטלר עצמו ניסה להצטנע כשאמר: "השם שלי הוא לא ג'יימס, הוא פשוט ג'ימי. זה היה מאמץ קבוצתי".

ג'ימי באטלר פילדלפיה. רויטרס
התעלה מעל כולם. ג'ימי באטלר/רויטרס

ואכן היה מדובר במאמץ קבוצתי בעיקר בחלק ההגנתי. פילדלפיה עצרה את טורונטו על 89 נקודות ב-36.3 אחוזים בלבד. זו היתה הפעם הראשונה שבה הראפטורס מסיימים משחק עם פחות מ-90 נקודות מאז ההפסד לאורלנדו בסוף דצמבר 2018. "אני תמיד חוזר להגנה. עשינו עצירות וקלענו במגרש הפתוח. כשאנחנו משחקים ככה ושומרים ככה אנחנו קבוצה ממש טובה", הוסיף באטלר.

אחרי שקלע שיא קריירה בפלייאוף של 45 נקודות במשחק הקודם, בן סימונס הגביל רק מעט את קוואי לאונרד שנעצר על 35 במשחק הבוקר. קוואי התייחס לחילופי השמירה עליו ואמר: "הפעם בן שמר אותי. הם עשו עבודה טובה למען האמת, צריך לתת להם קרדיט". קוואי קלע רק 4 נקודות ברבע הראשון, בעוד שאמביד שלא היה טוב בהתקפה, עשה עבודה טובה על פסקל סיאקם ועצר אותו על 21 נקודות ב-9 מ-25 מהשדה לעומת 29 ו-12 מ-15 במשחק הראשון.

גם אמביד שנעצר על 12 נקודות בלבד, שיבח את באטלר ואמר: "אמרתי לו שהוא חייב לסחוב אותנו והוא עשה את זה, זה היה מדהים". אגב, באטלר הפך לשחקן השלישי בלבד בהיסטוריה של הסיקסרס שמסיים משחק פלייאוף עם 30 נקודות, 5 אסיסטים ו-10 ריבאונדים. לפניו עשה זאת רק אמביד (פעמיים) וצ'ארלס בארקלי.

עוד באותו נושא

ניצל מהרחקה: כריס פול נקנס בעקבות העימות עם השופטים מול הווריירס

לכתבה המלאה
בן סימונס פילדלפיה קוואי לאונרד טורונטו. רויטרס
35 נקודות והפסד. קוואי שומר על ג'יי ג'יי רדיק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully