וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנבר ניצחה את פורטלנד ועלתה ל-0:1, פילדלפיה הפתיעה את טורונטו

ניקולה יוקיץ' הנפלא (37 נק' ו-9 ריב') סייע לנאגטס לנצח 113:121 למרות 39 של לילארד. הראפטורס חזרו מפיגור 19 במחצית, אבל ג'ימי באטלר (30) סידר לסיקסרס ניצחון חוץ קריטי ו-1:1 בסדרת חצי גמר המזרח

עריכת וידאו: מתן חדד

חצאי גמר הפלייאוף האזוריים נמשכו הבוקר (שלישי) עם שני משחקים. במזרח פילדלפיה ניצחה בטורונטו והשוותה את הסדרה ל-1:1. במערב דנבר ניצחה בביתה את פורטלנד במשחק הראשון בחצי הגמר ועלתה ל-0:1
התוצאות:

טורונטו (2) - פילדלפיה (3) 94:89 (1:1 בסדרה)
דנבר (2) - פורטלנד (3) 113:121 (0:1 לנאגטס בסדרה)

אנס קאנטר פורטלנד ניקולה יוקיץ' דנבר. רויטרס
אנס קאנטר פורטלנד ניקולה יוקיץ' דנבר/רויטרס

דנבר (2) - פורטלנד (3) 113:121 (0:1 לנאגטס בסדרה)

במשחק הראשון בסדרה הקודמת מול סן אנטוניו, דנבר הפסידה ועלתה לחצי הגמר בזכות הניצחון בטקסס. הבוקר הנאגטס שעמלו קשה כדי להשיג את המקום השני במערב, שמרו על הביתיות מול פורטלנד החזקה ועלו ל-0:1 למרות עוד הצגה של דמיאן לילארד שחגג על אוקלהומה סיטי בסיבוב הקודם. אולם, שני הכוכבים של דנבר לאורך העונה הופיעו בגדול גם במשחק הזה. הראשון היה ניקולה יוקיץ' הסנטר הסרבי הנפלא שתרם 37 נקודות, 9 ריבאונדים, 6 אסיסטים וגם 3 חטיפות. השני היה ג'מאל מארי שהוסיף 23 ו-8 אסיסטים, כשגם פול מילסאפ מסייע עם 19 נקודות, רובן במחצית הראשונה. יוקיץ' הפך לשחקן הרביעי בהיסטוריה של דנבר שקולע לפחות 35 נקודות בשני משחקים רצופים בפלייאוף. לפניו עשו זאת רק כרמלו אנתוני, אלכס אינגליש ודייויד תומפסון.

דמיאן לילארד להט מנגד עם 39 נקודות ו-6 אסיסטים, אבל גם רשם 6 איבודים ונחסם בניסיון שלשה בדקה האחרונה. לילארד הוא השחקן השני בלבד בהיסטוריה של פורטלנד עם 14 משחקי פלייאוף של לפחות 30 נקודות כשלפניו עשה זאת רק קלייד דראקסלר. אנס קאנטר הסנטר הטורקי שהפך לשחקן חמישייה בגלל הפציעה של נורקיץ' היה יעיל מאוד עם 26 נקודות באחוזים מעולים (11 מ-14), סי ג'יי מקולום הוסיף 16, אך היחיד שתרם מהספסל היה רודי הוד שקלע 17 למפסידים. פורטלנד תנסה לחקות את פילדלפיה ולגנוב את המשחק השני בדנבר כדי להתגבר על יתרון הביתיות של הנאגטס, שמצידם ינסו להמשיך בעונה החלומית שלהם, אולי בדרך למפגש מול גולדן סטייט או יוסטון בגמר המערב.

עוד באותו נושא

הרביצו לעצמם: "הטוב מ-7", 0:1 לגולדן סטייט על יוסטון בחצי גמר המערב

לכתבה המלאה
ג'ימי באטלר פילדלפיה. רויטרס
סחף את פילדלפיה לניצחון קריטי. ג'ימי באטלר/רויטרס

טורונטו (2) - פילדלפיה (3) 94:89 (1:1 בסדרה)

אחרי שטורונטו הציגה דומיננטיות מוחלטת במשחק הראשון בסדרת חצי הגמר, לא הרבה פרשנים נתנו סיכוי לפילדלפיה המוכשרת אך חסרת הניסיון בסדרה הזו. אולם, ג'ימי באטלר חשב אחרת וסחב את הסיקסרס לניצחון במשחק קשוח עם 30 נקודות ו-11 ריבאונדים. הראפטורס הצליחו לסגור פיגור של 19 נקודות במחצית עד לפיגור של נקודה לקראת סוף הרבע הראשון, אבל החטיאו שש משבע הזריקות הראשונות שלהם בפתיחת הרבע הרביעי. קייל לאורי כפה שוב משחק צמוד עם שלשה קריטית דקה ו-36 שניות לסיום וסיאקם צימק שוב לנקודה בלבד, אבל ג'ואל אמביד קלע סל קריטי ודני גרין החטיא ניסיון שלשה כשנותרו 10 שניות לסיום והאריס סגר עניין מהקו.

אמביד שוב התקשה מול השמירה של גאסול וקלע רק 12 נקודות, 8 מתוכן מהקו והוסיף 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. בן סימונס נתקע על 6 בלבד, אבל האקס פקטור היה ג'יימס אניס שסיים עם 13 מהספסל. מנגד, קוואי לאונרד שוב כיכב עם 35 נקודות וגם סיאקם (21) ולאורי (20) היו אפקטיביים בהתקפה. הבעיה: הקנדים קיבלו 5 נקודות בלבד מהספסל לעומת 26 של הסיקסרס ובלי ספסל קשה מאוד לנצח משחק פלייאוף. הסדרה כעת תעבור לפילדלפיה שתקווה לנצל את הניצחון הזה כדי לשמור על הבית שלה ולהעפיל לגמר המזרח.

בן סימונס פילדלפיה קוואי לאונרד טורונטו. רויטרס
35 נקודות לא הספיקו. קוואי שומר את ג'יי ג'יי רדיק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully