וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אטאלנטה עלתה למקום הרביעי עם 0:2 על אודינזה

אחרי העלייה לגמר הגביע, דה רון (81 בפנדל) ופשאליץ' (85) קירבו את הקבוצה מברגמו לליגת האלופות. פיורנטינה הפסידה. ספרד: בטיס חילצה 1:1 מול אספניול בדקה ה-94

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ברצלונה חוגגת אליפות

אחרי העלייה שלה לגמר הגביע הראשון מאז 1996, אטאלנטה המשיכה הערב (שני) את השבוע הנפלא עם 0:2 ביתי על אודינזה במחזור ה-34 והתקדמות למקום הרביעי בסרייה A, ממנו מגיעים לליגת האלופות. פיורנטינה, שהפסידה לאטאלנטה בחצי הגמר, נוצחה הפעם 1:0 בבית על ידי ססואולו.

מריו פשאליץ' (מימין), דובאן ספאטה, אלחנדרו גומס שחקני אטאלנטה חוגגים. GettyImages
שיא מועדון חדש. מריו פשאליץ', דובאן ספאטה ופאפו גומס/GettyImages

אטאלנטה - אודינזה 0:2

למרות העייפות הרבה, שלושה ימים אחרי גומלין חצי גמר הגביע וה-1:2 על פיורנטינה, הקבוצה מברגמו המשיכה לשמח את אוהדיה וכרגע היא בדרך להופעה היסטורית בליגת האלופות. השוער חואן מוסו החזיק את אודינזה במשחק עם כמה הצלות וחברו רודריגו דה פול נעצר בקורה בהזדמנות הכי טובה של האורחת, אבל בדקה ה-81 סנדרו גרם לפנדל עם עבירה מטופשת ברחבה ומארטן דה רון ההולנדי בעט פנימה. ארבע דקות לאחר מכן, דגובאן ספאטה השאיר למריו פשאליץ' שבעט מ-18 מטרים אל הרשת בעזרת הסטה של שחקן הגנה. אטאלנטה חלפה על פני טורינו ורומא, וגם שברה את שיא המועדון בשערים לעונה אחת עם 68 (השיא הקודם היה 66 בעונת 1949/50). אודינזה רק ארבע נקודות מעל הקו האדום כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום העונה.

עוד באותו נושא

הטרגדיה בת 70: טורינו עדיין חיה בעבר, אבל חולמת על ליגת האלופות

לכתבה המלאה
דומניקו ברארדי שחקן ססואולו חוגג שער. GettyImages
העלה את ססואולו למקום ה-10. דומניקו ברארדי/GettyImages

פיורנטינה - ססואולו 1:0

וינצ'נזו מונטלה עדיין ללא ניצחון מאז חזר לפיורנטינה, שאחרי ההפסד הכואב בחצי גמר הגביע רשמה משחק מספר 10 ללא ניצחון וראתה את ססואולו עוברת אותה בטבלה. דומניקו ברארדי בעט כדור שפגע בחרמן פסלה ונכנס פנימה בדקה ה-37, ומנגד ז'ורדן ורטו הצרפתי פספס הזדמנות להשוות עם פנדל שאנדראה קונסילי עצר בדקה ה-41, אחרי שפדריקו קייזה נתפס בצורה ברורה ברחבה. קונסילי המשיך להצטיין במחצית השנייה, בעוד עקיצה של פול לירולה נפסלה בעזרת ה-VAR בדקה ה-64.

ספרד: בטיס - אספניול 1:1

שער דרמטי של זוהיר פדאל בדקה ה-94 הציל נקודה ביתית לבטיס ומנע הפסד רביעי רצוף. סרחיו קנאלס ביצע טעות קשה עם כדור רוחב על סף הרחבה בדקה ה-37, בורחה איגלסיאס חטף ונעצר על קו השער על ידי עייסא מנדי, אבל השתלט על הכדור ובישל לסרג'י דארדר שהעלה את האורחת ליתרון. עמוק בתוך תוספת הזמן, ג'יו לו סלסו הרים לרחבה והבלם פדאל ירה מהאוויר פנימה את שערו הראשון העונה. שתי הקבוצות עם 44 נקודות ובמרחק שש מהמקום השביעי שמוביל לליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully