וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע חוששת מהעתיד: "אנחנו בבעיה לקראת העונה הבאה"

29.4.2019 / 6:35

האלופה היוצאת מוטרדת מהכרטיס לאירופה שמתרחק, אבל מודאגת עוד יותר ממרחב התמרון הקטן מדי בסגל: " זקוקים לדם חדש". סימני השאלה סביב טאפוקו גוברים, בכר יזהיר מפני ה-VAR, זריהן סיים את העונה?

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות ל-0:1 של מכבי תל אביב על הפועל חדרה

עיקרי הדברים

- בבאר שבע מודאגים: "יש בעיה גדולה לקראת העונה הבאה"
- אחרי שתי הרחקות, באר שבע תזהיר את השחקנים מפני ה-VAR
- סימני שאלה באשר לטאפוקו. אוגו יפתח במשחק הקרוב
- ניב זריהן סיים ככל הנראה את העונה. מאמץ להכשיר את בן בסט

seperator

1. אלחמיד ואוגו (הטובים) כמראה לעתיד הבעייתי של באר שבע

גם מופע האוהדים המרגש ויוצא הדופן בדקות הסיום של ההפסד 2:0 אמש (ראשון) למכבי נתניה, לא יכול היה להסתיר את הבעיות שיש להפועל באר שבע. מה שהיה נראה עד לפני עשרה ימים כקאמבק מעורר כבוד בדרך למקום השני, מסתמן הבוקר כאופציה גדולה לכישלון. שני ההפסדים הרצופים באצטדיון טרנר מרחיקים את ברק בכר ושחקניו מהכרטיס למוקדמות הליגה האירופית, המשימה היחידה שהציבו אלונה ברקת ואסי רחמים בפניהם. בכר לא מרים ידיים וגם אמש דיבר על כך שהדברים עדיין תלויים בהפועל באר שבע כשיש 12 נקודות בקופה, אבל במחזור הבא מצפה משחק חוץ בחיפה ועם איך שהפועל באר שבע נראית, מדובר באתגר שלא בטוח שהיא מסוגלת לעמוד בו.

אבל יותר מאשר שהכרטיס לאירופה מהווה בעיה, מהווה עתיד הקבוצה בעיה גדולה יותר. הפועל באר שבע צריכה בעונה הבאה לחזור ולהיאבק על האליפות ובסגל הזה יהיה לה קשה מאוד לעשות זאת. "מה שקורה איתנו בחודשיים האלה לא מעודד לקראת העונה הבאה", הודו אמש במועדון. "היתה תקופה טובה וחזרנו לעניינים, אבל נפילה כזו במאני טיים עם שני הפסדים למכבי חיפה ומכבי נתניה במשחקים שהם כמו גמר גביע עבור המועדון, מלמדת שיש בעיה. אם צריך להקפיץ מהספסל את ג'ון אוגו אחרי חודש שהוא לא שיחק כדורגל כדי שיעשה שינוי, זה אומר הכל. אם חאתם עבד אלחמיד חוזר אחרי יותר מחודש בחוץ ונראה הכי טוב אצלנו, אז יש לנו בעיה גדולה לקראת העונה הבאה. כמעט כל השחקנים חתומים ואין מקום לתמרון. הקבוצה הזו זקוקה לדם חדש בהקדם".

עוד בנושא

מכבי נתניה ניצחה את הפועל באר שבע 0:2 באצטדיון טרנר
בכר: "עשינו כל מה שיכולנו ב-10 שחקנים, לא יכול להתלונן"
דראפיץ': "אם לא נעשה משהו בסוף העונה, לא יזכרו כלום"

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי נתניה ניצחה את הפועל באר שבע 0:2 בטרנר

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע חנן ממן מאוכזב. לירון מולדובן
נפילה שמלמדת הרבה על העתיד. שחקני באר שבע אמש/לירון מולדובן

2. בכר יטפל במגפת האדומים בעזרת ה-VAR

אחרי פחות מדקה השאיר דור אלו את חבריו בעשרה שחקנים. בדיוק שבוע אחרי שאריק סאבו גילה חוסר אחריות והותיר את הקבוצה עם פחות שחקן מול מכבי חיפה, הגיע אלו, שחקן הוגן וספורטאי בדרך כלל, וירד לגליץ' כל כך מיותר וכל כך לא ספורטיבי. לגבי קניקובסקי ממכבי נתניה היה הרבה מזל לא לגמור את המשחק עם פציעה קשה מאוד. השופט רועי ריינשרייבר ששלף תחילה כרטיס צהוב, קיבל איתות מארז פפיר ומדני קרסיקוב בניידת ומיד שינה את החלטתו לכרטיס אדום ישיר. זה היה האדום השישי של הפועל באר שבע העונה. למכבי חיפה יש שבעה אדומים. למכבי תל אביב יש רק כרטיס אדום אחד. יחי ההבדל.

ברק בכר לקח אחריות על העניין והודה כי הוא היה צריך לתת יותר דגש מול השחקנים למשחק הספורטיבי נוכח ההתערבות של מערכת ה-VAR שרואה מה שהשופטים בדרך כלל לא ראו. בבאר שבע ייזמו שיחה עם השחקנים כחלק מהפקת הלקחים בעקבות השימוש במערכת הוידאו. למשחקים האחרונים זה כבר לא יעזור. יתכן שגם עם 11 שחקנים אמש, הפועל באר שבע היתה מפסידה. אין ספק שבעשרה שחקנים לא היה לה אפילו צ'אנס כי מכבי נתניה באה לשחק וכשהיא באה לתת הכל, קשה מאוד מולה. כעת יקוו בהפועל באר שבע שמכבי נתניה תזכה בגביע המדינה ויחזיקו לה אצבעות כי זה התסריט שיכול לסדר לבאר שבע כרטיס לאירופה גם מהמקום הרביעי.

שופט הכדורגל רועי ריינשרייבר מוציא כרטיס אדום לשחקן הפועל באר שבע דור אלו. לירון מולדובן
יותר מדי הרחקות. דור אלו סופג אדום/לירון מולדובן

3. טאפוקו לא מצליח להשתלב. אוגו יקבל דקות עד סוף העונה

ספק אם בהפועל באר שבע חשבו שישתמשו בג'ון אוגו עד סיום העונה. התכנית היתה להריץ את קווין טאפוקו, לתת יותר דקות לתומר יוספי, לראות אם אפשר לסמוך על אריק סאבו לעונה הבאה. ג'ון אוגו ישב בחוץ מאז אותו סוף שבוע בו מעל באמון המועדון ויצא לבלות עד שעה מוקדמת לפנות בוקר כשהוא גם מוסיף חטא על פשע ונוהג תחת השפעת אלכוהול. אם ברק בכר הכניס אותו אתמול כחילוף בהפסקה במקום קווין טאפוקו בזמן שהפועל באר שבע בפיגור, זה אומר הרבה על הרכש שהגיע מהפועל חדרה. טאפוקו וידידו פרדי פלומן היו טובים במחצית הראשונה של העונה בחדרה והקשר האחורי הגבוה נקנה כדי להיות האיש שיחליף את אוגו. בינתיים זה עוד לא שם ושחקנים בקבוצה גם מדווחים שאין פער בין היכולת הדלה במשחקים לבין מה שהוא מציג באימונים, כך שעלולה להיווצר כאן בעיה לקראת העונה הבאה מאחר שטאפוקו חתום לכמה שנים קדימה ולא בטוח שהוא בנוי ללחץ של מועדון גדול שצריך לזכות בתארים. כך או אחרת, נראה שאוגו יזכה לשחק עד סוף העונה וקרוב לוודאי שיפתח בהרכב כבר במשחק הבא מול מכבי חיפה.

שחקן מכבי נתניה פאטוס בצ'יראי עם שחקן הפועל באר שבע קווין טאפוקו. יוסי ציפקיס
גם באימונים הוא לא מרשים. קווין טאפוקו/יוסי ציפקיס

4. ברקת הגיעה ושמרה מרחק. הקהל רצה להעביר מסר

אלונה ברקת הגיעה אתמול למשחק ובסיומו ירדה לאזור חדרי ההלבשה, אבל לא דיברה עם השחקנים. הבעלים לא היתה מרוצה ממה שראתה, אבל בטח עשה לה טוב לראות את תגובת מרבית האוהדים של הקבוצה שעודדו את השחקנים עוד לפני שריקת הסיום ובמשך דקות ארוכות אחרי שהמשחק הסתיים. אם מחפשים סיבה להתנהגות המיוחדת הזו, היא קשורה בעקיפין גם למה שקרה בבחירות האחרונות. "הקהל העביר מסר", היו אוהדים שהסבירו אמש. "כמו שידענו להפריד בין הבחירות לבין האהבה לאלונה כבעלי המועדון, כך ידענו להעריך את המאמץ שהשקיעו השחקנים בעשרה שחקנים. למרות שזה הפסד ביתי שני ברציפות, הקהל רצה להראות שהוא שונה ויודע לזכור לקבוצה הזו גם את שלוש העונות הנפלאות שחווינו". ברק בכר אמר על מופע האוהדים: "זה לא דבר מובן מאליו וזה ייתן לנו הרבה אנרגיות וכוח להמשך למשחקים שנותרו לנו".

אוהדי באר שבע אחרי ההפסד

5. שחקני ההתקפה מושבתים?

ניב זריהן סיים את המשחק כבר במחצית הראשונה עם מתיחה והוא ככל הנראה סיים את העונה. גם בן שהר נטש בגלל מתיחה וכשירותו תתברר השבוע. בקבוצה מקווים שעדן בן בסט יחזור בעצמו מפציעה כדי שיוכל לשחק מול מכבי חיפה. מיגל ויטור יחזור בוודאות לסגל ואולי אף להרכב. נייג'ל האסלביינק נעדר כיוון שיצא להלווית סבתו והוא אמור להיאבק על מקום בהרכב במשחק הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully