וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודן דראפיץ': "אם לא נעשה משהו בסוף העונה, לא יזכרו כלום"

28.4.2019 / 22:58

מאמן מכבי נתניה אחרי ה-0:2 על הפועל באר שבע בטרנר: "לא רוצה שיגידו שאנחנו קבוצה סימפטית, רוצים לנצח". מלמד: "הניצחון הכי גדול שלנו השנה", בכר: "עשינו הכל, לא יכול להתלונן"

שחקני מכבי נתניה חוגגים. לירון מולדובן
ניצחון גדול. שחקני מכבי נתניה חוגגים עם הקהל/לירון מולדובן

מכבי נתניה גברה הערב (ראשון) 0:2 על הפועל באר שבע בטרנר במסגרת המחזור ה-32 בליגת העל. גיא מלמד (29) ומוטי ברצשקי (50) כבשו לנתניה, שעלתה למקום השלישי על חשבון באר שבע, שרשמה לראשונה בתולדותיה הפסד שני ברציפות בטרנר. האלופה היוצאת נאלצה לשחק כמעט משחק שלם עם עשרה שחקנים אחרי שדור אלו הורחק באדום ישיר כבר בדקה השלישית, והאדומים ירדו למקום הרביעי עם 49 נקודות. נתניה, עם ניצחון ליגה שני ברציפות, עלתה לשלישי עם 50 נקודות, אותו מספר נקודות כמו למכבי חיפה השנייה, לה יחס שערים טוב יותר.

מאמן מכבי נתניה, סלובודן דרפאיץ' אמר בסיום: "לא רצינו שזה יקרה ככה, שאנחנו נשחק נגד עשרה שחקנים, אבל זה קרה. היינו חכמים, נתנו גולים בזמן. עשינו כמה חילופים בגלל שהיו לנו כרטיסים צהובים. לא יודע אם אני כל כך שמח מהיכולת שלנו, אבל לנצח בבאר שבע זה לא קל. בארבעת המשחקים האחרונים לקחנו נקודה אחת ואחרי זה נתנו משחק מצוין מול חדרה ועכשיו ניצחנו".

שחקן מכבי נתניה גיא מלמד. לירון מולדובן
"מבינים שצריך לתת את הכל גם בליגה". גיא מלמד/לירון מולדובן

המאמן הוסיף ואמר: "זה היה המבחן שלנו לנצח שני משחקים ברציפות. צריכים לסיים את העונה כמו שצריך, אם לא נעשה משהו טוב אף אחד לא יזכור לנו את הניצחון בבאר שבע. לא רוצה שיגידו שאנחנו קבוצה סימפטית, אנחנו רוצים לנצח ולא להיות קבוצה סימפטית. יש קבוצה שהיא מעל הליגה ויש עוד כמה קבוצות שנאבקות על המקום השני. רוצים להיות קבוצה שנלחמת על אירופה כל שנה ולהיות קבוצה בוגרת".

גיא מלמד, שכבש את השער הראשון: "זה אחד הניצחונות הגדולים שלנו השנה, אם לא הגדול ביותר. ניצחון חשוב, חזרנו למקום השני. לנצח קבוצה כזאת בחוץ זה אופי. היה לנו יותר קל עם האדום. יכולנו להבקיע עוד שער או שניים, אבל נלמד ונשתפר מזה בעתיד. שמח שניצחנו, זה הכי חשוב. קל להתחיל לחשוב על גמר הגביע, אבל אנחנו מבינים שצריך לתת את הכל גם בליגה כדי שלא נצא קירחים משני הצדדים".

עוד באותו נושא

מכבי נתניה ניצחה את הפועל באר שבע 0:2 בטרנר

לכתבה המלאה
מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. לירון מולדובן
"צריך לפרגן לקהל על העידוד למרות המצב הקשה". ברק בכר/לירון מולדובן

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר: "ניסינו לעשות את הכל עקב הנסיבות. החזקנו מעמד עד הדקה ה-30. יכולנו לחזור במחצית השנייה, אבל הגיע הגול השני. צריך לפרגן לקהל על העידוד למרות המצב הקשה. יש עוד ארבעה משחקים ואנחנו מאמינים שאפשר להשיג את המטרה. הפסדנו שני משחקים שהתפתחו בצורה משוגעת. היום זה היה מאוד קשה לשחק בעשרה שחקנים. צריך לפרגן גם ליריבה, עשינו הכל ואני לא יכול להתלונן על חוסר המאמץ של השחקנים. אנחנו מאמינים במה שיש וננסה לעשות הכל כדי להשיג את המטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully