וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: רק 1:1 לבאיירן מינכן, שהגדילה את הפער מדורטמונד לשתי נקודות

לייבולד מנירנברג החמיץ פנדל (91), קומאן רשם פספוס ענק בצד השני (95) והקבוצות נפרדו בתיקו. פריירה כבש ראשון (48), גנאברי איזן (75)

תומאס מולר שחקן באיירן מינכן עם רוברט לבנדובסקי. רויטרס
מולר ולבנדובסקי מאוכזבים/רויטרס

המחזור ה-31 בבונדסליגה יינעל הערב (ראשון) עם שני משחקים. באיירן מינכן איבדה שתי נקודות ב-1:1 דרמטי במיוחד מול נירנברג. עוד קודם לכן, הצליחה וולפסבורג לחזור מפיגור ל-1:4 מול הופנהיים.

קינגסלי קומאן שחקן באיירן מינכן. GettyImages
איזו החמצה ענקית בדקה ה-95. קומאן/GettyImages

נירנברג - באיירן מינכן 1:1

איזו דרמה ענקית והפתעה גדולה הגיעה מנירנברג. המארחת, מהמקום ה-17 והלפני אחרון בטבלה, הצליחה להוציא נקודה נגד המוליכה והאלופה וגם יכולה להרגיש חסרת מזל שלא יצאה עם כל השלוש אחרי שהחמיצה פנדל בדקה ה-91. בעקבות התוצאה, הגדילה באיירן את הפער שלה מדורטמונד לשתי נקודות בלבד ולא ניצלה את ההפסד של הצהובים-שחורים כדי לברוח בפסגה.

מתאוס פריירה העלה את נירנברג ליתרון מפתיע בדקה ה-48 אחרי טעות של סוון אולרייך. באיירן הצליחה לאזן בדקה ה-75 כשכדור גדול של קינגסלי קומאן מצא את סרג' גנאברי שהקפיץ מעל השוער פנימה את ה-1:1. בדקה ה-91 קיבלה נירנברג פנדל אחרי שאלפונסו דייויס חבט בשחקן יריב ברחבה. טים לייבולד לקח אחריות, אבל בעט את הפנדל לקורה ובאיירן ניצלה. הקבוצה של ניקו קובאץ' גם הייתה קרובה להשיג את שער ההכרעה בדקה ה-95 כשקומאן נותר לבד לחלוטין מול השוער כריסטיאן מאתניה, אבל בעט היישר על גופו. איזו החמצה ענקית.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אוליבר באומן שוער הופנהיים. GettyImages
באומן סופג את השער השטותי/GettyImages

הופנהיים - וולפסבורג 4:1

הכחולים נעצרו אחרי ארבעה ניצחונות ברציפות וחמישה בששת המחזורים האחרונים. הופנהיים ככל הנראה גם איבדה סיכוי מעשי לזכות בכרטיס לליגת האלופות כיוון שנותרה ארבע נקודות מתחת לאיינטרכט פרנקפורט הרביעית בעוד ניצחון היה מקרב אותה מרחק נקודה אחת בלבד.

אדם סולואי העלה את המארחת ליתרון בדקה התשיעית אחרי מסירה של ניקו שולץ וזה 0:1 להופנהיים. אנדריי קרמאריץ' פספס הזדמנות להכפיל כשבעט לקורה מהנקודה הלבנה בדקה ה-15. וולפסבורג נכנסה לעניינים ובדקה ה-41 השיגה שוויון עם שער יפהפה של וויליאם. המהפך הושלם בדקה ה-69 כשוויליאם הגביה מימין, ווט וחהורסט נגח לא כל כך טוב אבל אוליבר באומן ביצע טעות אומללה ושמט לשערו, 1:2 וולפסבורג. השלישי הגיע בדקה ה-85 כשהפעם וחהורסט מבשל למקסי ארנולד, שבעט מזווית קשה ושוב באומן לא הגיב טוב וזה 1:3. המהלומה הרביעית הגיעה בדקה ה-89 כשווחהורסט כובש מקרוב אחרי מסירת רוחב של ארנולד וזה 1:4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully