וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגישה מכרעת בין מכבי תל אביב לשאר הקבוצות. על הפרק: חוקי הליגה

28.4.2019 / 8:38

הקבוצות ממתינות לשמוע מה עמדתה הרשמית של הקבוצה. ג'ייק כהן מרוצה מההגנה מול הרצליה, אבדיה חוגג את שיא הקריירה

ONE

בווידאו: תקציר הניצחון על הרצליה

מכבי תל אביב המשיכה את המומנטום הנהדר שלה בליגת העל אמש (שבת) כשהביסה בקלות 58:102 את בני הרצליה בחוץ.

"היו לנו כמה אימונים טובים השבוע וזה השתלם במשחק. לכולם ללא יוצא מן הכלל היה משחק טוב, זה עזר לנו וזה מראה כמה מסוכנים אנחנו כשכולם תורמים כמו שתרמו היום", אמר ג'ייק כהן בסיום. "היו לי כמה משחקים רעים בחודש שעבר והחלטתי לשנות גישה, בעיקר הגנתית. אחר כך הדברים השתפרו גם בהתקפה. יש לנו שחקני התקפה כאלה טובים, ואני לא צריך לעשות יותר מאשר לקלוע שאני פנוי. הרבה מההצלחה שלנו היום הגיעה מההגנה".

על הניצחון הקל אמר המתאזרח של הצהובים: "המשחקים האלה לא קלים, היינו צריכים לעבוד קשה כדי להשיג את זה. נלחמנו על הריבאונד בשביל זה. לא נקלע ככה בכל ערב, אבל אם נשחק הגנה כזאת, אז נהיה בסדר".

מי שרשם משחק טוב היה הכישרון הצעיר של הצהובים דני אבדיה, ששבר את שיא הקריירה שלו בליגת העל עם 14 נקודות. "זה מרגיש טוב, אני עובד ממש קשה בשביל זה", אמר אבדיה. "אני רוצה להודות לכל החברים שלי לקבוצה שעזרו לי, חיפשו אותי ונתנו לי ביטחון על המגרש".

עוד בנושא

מכבי תל אביב השפילה את בני הרצליה עם 58:102
המפתח להתפוצצות של מכבי תל אביב: "סוף סוף יש זמן להתאמן"

שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה מול שחקן בני הרצליה כרם משעור. מגד גוזני
שיא קריירה. דני אבדיה/מגד גוזני

בשעות הצהריים ייפגשו נציגי הנהלת הצהובים עם ראשי קבוצות ליגת העל, בועידה שמטרתה לסכם על חוקי הליגה לשנים הקרובות. כזכור, לפני כחודשיים נערכה ישיבת דירקטוריון שבה היו אמורים להגיע לסיכום על מעבר לסדרות, אך ראשי חלק מהקבוצות דרשו כי החלטה כזאת תהיה חלק מהסכם כולל לתקופה ארוכה, והוחלט לעבור לשולחן הדיונים עם מטרה כללית של מעבר לסדרות. מאז נערכו מספר פגישות, שבהן על פי גורמים שונים לא הביעו ראשי מכבי דעה רשמית וקבועה על חוקי הזרים, ובפגישה היום יש תקווה שיביעו את עמדתם הרשמית.

אם הצדדים לא יגיעו לסיכום עד סיום העונה, הליגה תשוחק בעונה הבאה על פי ההסכמים הנוכחיים, בשיטה של רבע גמר פלייאוף ופיינל פור ועם עד חמישה זרים בטופס עם ישראלי אחד על הפרקט.

במקביל, תפתח מכבי תל אביב הבוקר את מכירת המינויים לעונת 2019/20, עונה בה תגדל היורוליג מ-16 ל-18 קבוצות. כזכור, באיגרת לחג הפסח הודיע שמעון מזרחי כי תהיה עלייה קלה במחירי המנויים.

מכבי תל אביב. אתר רשמי
מכבי תל אביב/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully