וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפתח להתפוצצות של מכבי תל אביב: "סוף סוף יש לנו זמן להתאמן"

27.4.2019 / 23:00

הצהובים מחצו את בני הרצליה 58:102, ספרופולוס הסביר: "השחקנים מגיבים ממש טוב לתקופה הזאת". אובריאנט: "המשחק הכי טוב שלנו לאחרונה"

ONE

מכבי תל אביב לא ריחמה לרגע על בני הרצליה הערב (שבת) והביסה אותה 58:102 באולם היובל, ובדיוק ליכולת כזו ציפה יאניס ספרופולוס משחקניו. "כל הכבוד לשחקנים", אמר המאמן. "באנו מאוד רציניים למשחק, אנחנו רוצים להיות רציניים בכל משחק ולשפר את היכולת שלנו. זה היה משחק התקפי והגנתי מצוין, אני מאוד גאה במנטליות של כל השחקנים ובדרך ששיחקנו היום. אתם צריכים להבין שסוף סוף יש לנו זמן להתאמן, זו הפעם הראשונה שיש לנו רבה זמן להתאמן. השחקנים מגיבים ממש טוב לכל התקופה הזאת".

ג'וני אובריאנט, שקלע 18 נקודות, הוסיף: "שיחקנו מצוין, קלענו, שיחקנו הגנה חזקה, פתחנו פער והמשכנו לרוץ עם המשחק. זה המשחק הכי טוב שלנו לאחרונה. יש לנו הרבה שחקנים שבתחילת העונה רק הכירו את הליגה ועכשיו אנחנו מתרכזים רק בה, הסקאוטינג הוא רק על הליגה, ורואים את זה על המגרש. המאמן שלנו הוא אחד האנשים הכי מלאי תשוקה ששיחקתי תחתם. זה מיתרגם ליכולת שלנו על המגרש". על דני אבדיה, שקלע שיא קריירה בבוגרים של 14 נקודות, אמר הפורוורד: "דני עובד קשה מאוד, מגיע ראשון לאימונים ועוזב אחרון, אני נרגש בשבילו, יש לו עתיד מבטיח מאוד לפניו".

מנגד, המאמן המפסיד אריק שיבק הודה: "לא כוחות, פשוט מאוד. מכבי קבוצה הרבה יותר טובה מבני הרצליה. לא נכנסנו טוב למשחק, יש כל כך הרבה דברים כשמפסידים ב-40 הפרש. בשתי מילים - לא כוחות. מכבי שומרת הרבה יותר חזק ממה שאנחנו רגילים, לא נתנו לנו להיכנס לתרגילים, לא ביצענו אותם כמו שצריך, לי יותר מפריע הצד ההגנתי, היו חלקים במשחק של רכות, אבל זה חלק מכל מה שקורה מסביב לקבוצה, בטח אחרי הניצחון על נהריה. אנחנו צריכים לבוא ממשחק למשחק ולנסות לעשות את המקסימום, ננסה לגנוב משחק כדי לא להיות תלויים באוויר".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. מגד גוזני
מרוצה מאוד. ספרופולוס/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully