וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ביוון: תמיר בלאט מפנטז על ה-NBA, ניהל שיחות עם יוטה ג'אז

בתקשורת היוונית הפריכו שמועות שדיוויד בלאט ינסה לצרף את בנו לאולימפיאקוס, וטענו שפוטיס קציקאריס ינסה למשוך אותו לקבוצה בה הוא משמש עוזר מאמן

ONE

בווידאו: תקציר משחק הליגה האחרון של הפועל ירושלים

האם תמיר בלאט מגשש את דרכו החוצה מהפועל ירושלים? ביוון הפריכו אמש (שבת) שמועות שנפוצו לאחרונה לפיהן דיוויד בלאט ינסה להנחית את בנו באולימפיאקוס בקיץ, אולם ציינו שהוא חולם על ה-NBA ואף ניהל שיחות ראשוניות עם יוטה ג'אז באמצעות עוזר מאמן הקבוצה פוטיס קציקאריס.

על פי הדיווח באתר "ספורטדוג", "תמיר בלאט לא יצטרף לאולימפיאקוס כי הוא רוצה להגיע לליגה הטובה בעולם. למיטב ידיעתנו, כבר נוצר קשר ראשוני בינו לבין יוטה ג'אז באמצעות פוטיס קציקאריס.

עוד בנושא

דיווח: מלקולם גריפין קרוב לסיכום בהפועל ירושלים
דיווח באיטליה: דיוויד בלאט מועמד להגיע למילאנו
חיזוק מאוחר לבלאט: וויל צ'רי חתם באולימפיאקוס

שחקן הפועל ירושלים תמיר בלאט. קובי אליהו
שואף גבוה. תמיר בלאט/קובי אליהו

קציקאריס, שאימן את הפועל ירושלים במשך תקופה קצרה בשנת 2017, לא אימן את בלאט אבל נראה שהתרשם ממנו במפגשים הישירים מול הפועל חולון, קבוצתו דאז. קציקאריס משמש כאחד מעוזריו של מאמן יוטה קווין סניידר מאז 2018. עם או בלי קשר לקציקאריס, צברה יוטה בשנים האחרונות מוניטין של קבוצה שמתמחה במציאות מאירופה. היא צירפה את ג'ו אינגלס אחרי עונה פושרת במכבי תל אביב והפכה אותו לשחקן מפתח, החתימה את רויס אוניל מגראן קנאריה שהתפתח לשחקן רוטציה ראוי, וכן הביאה מאירופה את אפיי יודו מפנרבחצ'ה.

בלאט בן ה-21 (1.80) הצטרף להפועל ירושלים ביולי 2018 עם חוזה לשנתיים, והפך תחת שרביטו של עודד קטש לאחד משחקני המפתח של הקבוצה. הוא מעמיד ממוצעים של 9.9 נקודות ו-5.1 אסיסטים בליגת העל, ובליגת האלופות של פיב"א הציג מספרים מעט יותר טובים עם 10.1 נקודות, 7.1 אסיסטים ו-2.6 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully