וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויל צ'רי חתם באולימפיאקוס, דיוויד בלאט לא שוכח את "השיפוט המביש"

המאמן קיבל את מבוקשו בדמות הגארד איתו עבד בקליבלנד. כשנשאל על המשחק מול פאו, זעם: "מעולם לא ראיתי דבר כזה, מקווה שגם לא אראה"

דיוויד בלאט מאמן אולימפיאקוס. דני מרון
קיבל את מבוקשו בדמות חיזוק. בלאט/דני מרון

אולימפיאקוס הביסה הערב (שבת) 59:80 את פאוק סלוניקי, ולאחר המשחק הודיעה על צירופו של וויל צ'רי, גארד אמריקאי בן 28 אותו אימן דיוויד בלאט בקליבלנד לתקופה קצרה, שמגיע על רקע הפציעות של ואסיליס ספאנוליס ויאניס שטרלניקס ושחרורו של בריאנטה וובר. "אנחנו חייבים לצרף שחקן נוסף, אבל אני לא יכול להבטיח שכך יהיה", אמר המאמן הישראלי לפני ההחתמה, ולבסוף קיבל את מבוקשו.

במסיבת העיתונאים בה אמר בלאט את הדברים הללו, נשאל גם על משחק הגביע ההוא מול פנאתינייקוס, אותו נטשו האדומים מפיראוס במחצית במחאה על השיפוט. כשנשאל האם שלושת השופטים באותו משחק ראויים לשפוט את קבוצתו פעם נוספת, זעם הישראלי ואמר: "כל מי שמבין משהו בכדורסל והוא קצת אובייקטיבי ראה שמה שנעשה שם היה מדהים. מעולם לא ראיתי דבר כזה ואני מקווה שגם לא אראה. בושה. מכוער. איום ונורא. זה היה מביש, באמת".

עוד לפני המשחק מול פאוק, דווח ביוון כי הנהלת אולימפיאקוס צפויה לקבל מספר החלטות בימים הקרובים, בין היתר גם בנוגע לעתידו של המאמן הישראלי ומקומו של ספאנוליס במועדון. בנוסף, האדומים מעוניינים לבנות את השלד שלהם על שחקנים יוונים צעירים. הפורוורד אקסל טופאן עזב את המועדון בשל עיכוב בתשלומים שמגיעים לו.

מאמן חימקי מוסקבה לשעבר יורגוס ברצוקאס היווני התראיין במדינה בנוגע לאולימפיאקוס ואמר: "אני לא חושב שהיכולת הרעה של הקבוצה נבעה רק מטקטיקה וסגנון משחק. סביר להניח שזה לא מה שקרה. אנחנו לא יכולים לפקפק בטקטיקה וביכולת האימון של דיוויד בלאט. לא משנה מה הטעויות שהוא עשה, לא משנה אם הזרים לא הצליחו להתחרות ברמה הגבוהה, הוא עדיין מאמן יוצא מן הכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully