וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - מכבי נתניה: התלבטות בין מיגל ויטור ללואי טהא

27.4.2019 / 16:40

הבלם הפורטוגלי אמור לפתוח לצד אלחמיד, אבל ייתכן כי טהא יועדף. האורחת רוצה לחלוף על פני יריבתה, בצ'יראי ומוחמד חוזרים (א', 20:30, ספ' 1)

מחזור 32הסתיים28/04/2019
הפועל באר שבע
    0
    • (28) מלמד
    • (29) מלמד
    • (49) ברשצקי
    מכבי נתניה
    עריכת וידאו: מתן חדד

    בווידאו: תומר חמד בראיון מיוחד לוואלה! ספורט

    הרכבי הקבוצות

    שופט: רועי ריינשרייבר
    אצטדיון: טרנר
    קהל: 11541

    הפועל באר שבע

    בהפועל באר שבע נערכים למשחק מול מכבי נתניה (ראשון, 20:30, ספורט 1) במסגרת המחזור ה-32 בליגת העל והשישי בפלייאוף העליון, ומקווים לנצח אחרי ההפסד 1:0 למכבי חיפה כדי לא לאבד את המקום השלישי, בו הם נמצאים כעת. הבעלים אלונה ברקת אמורה להיות ביציע ולחזור לאצטדיון טרנר לראשונה מאז הבחירות לכנסת.

    נייג'ל האסלביינק קיבל אישור והמריא להלווית סבתו והוא לא צפוי לפתוח. מאור מליקסון אמור לשוב להרכב במקומו אחרי שאת המשחק מול מכבי חיפה התחיל על הספסל. חאתם עבד אלחמיד ומיגל ויטור צפויים לפתוח במרכז ההגנה למרות שלגבי הפורטוגלי עדיין יש התלבטות ואולי בכל זאת לואי טהא יפתח. ברק בכר אמור לשוב למערך של שני בלמים, כך שמרואן קבהא אמור לשחק בקישור לצד תומר יוספי או קווין טאפוקו. אריק סאבו, שהורחק במהלך המחצית הראשונה בהפסד 1:0 למכבי חיפה ביום שני, ייעדר.

    עוד באותו נושא

    דיווח: גם המבורג וריאל סוסיאדד רוצות את ג'ון אוגו לעונה הבאה

    לכתבה המלאה
    מרואן קבהא שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
    צפוי לפתוח בקישור. מרואן קבהא/יוסי ציפקיס

    מכבי נתניה

    מעודדת מהניצחון הראשון שלה בפלייאוף העליון על הפועל חדרה במחזור הקודם, תגיע מחר מכבי נתניה לבאר שבע כדי לנצח ולחלוף על פני המארחת בקרב על הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית. מכבי נתניה עוד יכולה להשיג את הכרטיס לאירופה דרך הגביע, אבל במועדון רוצים להיאבק על אירופה גם דרך הליגה וניצחון מחר יקדם אותם לעבר המטרה.

    נתניה תחסר מחר את ניקו אולסק המורחק, אבל היא תקבל חזרה לסגל מהשעיות את עלי מוחמד, פאטוס בצ'יראי והקפטן ויקי כחלון. כל השלושה צפויים לפתוח. יאהמיר הוקה, שכבש את שעריו הראשונים במחזור הקודם, צפוי להמשיך ב-11. יונס מלדה ייעדר גם הפעם בשל הפציעה בברכו.

    פאטוס בצ'יראי שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
    חוזר מהרחקה. פאטוס בצ'יראי/קובי אליהו

    טריוויה

    * הפעם האחרונה שמכבי נתניה ניצחה בבאר שבע: 1:3 בווסרמיל ב-5 בינואר 2013.

    * הפועל באר שבע לא הפסידה פעמיים ברציפות בבית כבר חמש שנים, מאז שעירוני קרית שמונה ומכבי תל אביב ניצחו בווסרמיל בפלייאוף העליון באפריל-מאי 2014.

    * באר שבע מגיעה גם אחרי שני משחקים ללא שער. היה לה כבר רצף של שלושה בתחילת העונה.

    * שתי הקבוצות לא סיפקו 0:0 במשחק ליגה כבר יותר מ-20 שנה, מאז התיקו המאופס בווסרמיל באוקטובר 1998, כאשר שתיהן שיחקו בליגה השנייה. נתניה עלתה ליגה בסיום אותה עונה.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully