וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גם המבורג וריאל סוסיאדד רוצות את ג'ון אוגו לעונה הבאה

בניגריה טוענים כי הקבוצה שצפויה לחזור לבונדסליגה, הבאסקים וכן מלטיאספור וטרבזונספור הביעו עניין בקשר שמסיים חוזה בהפועל באר שבע

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: תומר חמד בראיון מיוחד לוואלה! ספורט

ג'ון אוגו כבר הודיע כי יסיים את דרכו בהפועל באר שבע בקיץ, אחרי חמש שנים שכללו שלוש אליפויות רצופות, אבל לאן מועדות פניו? אחרי הדיווחים בטורקיה על האפשרות כי יחבור לאנתוני וואקמה בטרבזונספור, התקשורת בניגריה טוענת כי יש עוד שלוש קבוצות החושקות בשירותיו. על פי הדיווח, אל טרבזונספור הצטרפה בטורקיה גם ייני מלטיאספור המדורגת שמינית וכם ריאל סוסיאדד מהליגה הספרדית והמבורג שצפויה לחזור בקרוב לבונדסליגה בגרמניה אחרי עונה אחת בליגה השנייה.

ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע חוגג. יוסי ציפקיס
יגשים את חלום לה ליגה? ג'ון אוגו/יוסי ציפקיס

לפני כשבועיים, עוד לפני שהודיע סופית על פרידה בקיץ מבאר שבע, אמר אוגו בן ה-31 בראיון: "אני זקוק לאתגר שונה. אני מרגיש שאני עדיין יכול לשחק ברמות הגבוהות של הכדורגל האירופי. אם לא תגיע הצעה טובה מבאר שבע, אני אמשיך את הקריירה שלי במקום אחר. אני מאמין שאני יכול לשחק בגרמניה או בספרד".

אחד מנציגיו של הקשר הניגרי אישר לאתר "טודיי" כי יש "מספר קבוצות שהביעו עניין באוגו לקראת הקיץ, אבל הוא כרגע מתמקד בסיוע להפועל באר שבע לסיים גבוה ככל האפשר את העונה בישראל. הוא חייב להישאר כשיר לקראת משחקיה של ניגריה באליפות אפריקה 2019, ולאחר מכן נוכל לשבת ולדון בעתידו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully