וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד צעד לכיוון ריאל? פול פוגבה מסרב לעשות ויזה למסע של מנצ'סטר יונייטד לסין

"הסאן" מדווח כי הקשר הצרפתי לא מוכן להשלים את ההליך לקראת מסע המשחקים בקיץ, ומסוכסך עם חבריו. בריאל משוכנעים: יצטרף יחד עם הזאר

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: לקראת "דרבי היהודיות" בין טוטנהאם לאייאקס בליגת האלופות

פול פוגבה החל לנקוט צעדים לקראת עזיבת מנצ'סטר יונייטד בקיץ הקרוב. אחרי הדיבורים על רצון לשחק תחת זינדין זידאן בריאל מדריד, השמועות הבלתי פוסקות והחלטתו של הסוכן מינו ראיולה לבטל את הפגישה עם ראשי יונייטד בנוגע לחידוש החוזה, כעת מפרסם "הסאן" כי קשר נבחרת צרפת מסרב לפתור את בעיית הוויזה לקראת מסע הקיץ של הקבוצה לסין. פוגבה לא מוכן להשלים את ההליך שיאפשר לו לקבל את אשרת הכניסה ולקחת חלק במסע המשחקים של השדים האדומים למזרח הרחוק (מול אינטר ב-20 ביולי בסינגפור וחמישה ימים לאחר מכן בשנגחאי מול טוטנהאם) וצעד כזה מתפרש כמובן כהבעת רצון לעזוב.

כזכור, פוגבה אמר לאחרונה לחבריו כי הוא לא מרגיש שהמועדון עשה התקדמות כלשהי מאז עזב אותו בפעם הראשונה לטובת יובנטוס לפני שבע שנים, והוא משוכנע כי אולה גונאר סולשיאר לא מסוגל להוביל את יונייטד לעתיד טוב יותר. על פי דיווחים באנגליה, לאחר התבוסה 4:0 מול אברטון, פוגבה הכעיס את חבריו לקבוצה שהתעמתו איתו והאווירה סביבו בחדר ההלבשה שלילית ביותר.

שחקן צ'לסי אדן הזאר עם שחקן מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה. GettyImages
בעונה הבאה יחד בברנבאו? אדן הזאר ופול פוגבה/GettyImages

רשת "סקיי ספורט" הבריטית דיווחה מוקדם יותר כי ריאל מדריד משוכנעת שבקיץ היא תצרף לשורותיה גם את פוגבה וגם אדן הזאר. אחרי העונה הקשה שעברו, הבלאנקוס צפויים להשקיע סכומי כסף גדולים בחלון ההעברות על מנת לחזור לעניינים בעונה הבאה. הצרפתי והבלגי נמצאים גבוה ברשימת הרכש של המאמן זינדין זידאן, שמעוניין מאוד לשים עליהם את היד ולהנחית אותם בבירת ספרד. השניים כבר התבטאו בעבר והגדירו מעבר אפשרי לריאל מדריד כ"חלומי", ובכירים במועדון כבר רואים את עסקאות הענק כסגורות.

חוזהו של הזאר (28) בצ'לסי מסתיים בתום העונה הבאה. ב"סקיי" נטען שהוא לא מראה שום כוונה לחתום על חוזה חדש, ואם הבלוז לא רוצים לאבד אותו בחינם, הם יהיו מוכרחים למכור אותו בחלון ההעברות הקרוב. ההערכה היא שהבלאנקוס יוכלו לרכוש אותו תמורת סכום שינוע סביב 100 מיליון יורו. פוגבה בן ה-26, בו גם מעוניינת פריס סן ז'רמן, חתום על חוזה עד יוני 2021 במנצ'סטר יונייטד, אבל סביר להניח שהצעה מספיק טובה תשכנע את השדים האדומים למכור אותו.

(עדכון ראשון: 10:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully