וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד הפסידה 4:2 לשאלקה בדרבי, חלום האליפות התרחק

הצהובים-שחורים הפסידו לראשונה העונה בבית וסיימו ב-9 שחקנים, באיירן תוכל לפתוח פער של 4 בפסגה. לייפציג הבטיחה מקום בליגת האלופות

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: מתן בכור על "דרבי היהודיות" בין אייאקס לטוטנהאם בחצי גמר ליגת האלופות

האם מאבק האליפות בגרמניה נסגר הערב (שבת) באופן סופי? בורוסיה דורטמונד הפסידה לראשונה העונה בבית, דווקא בדרבי מול שאלקה, שניצחה 2:4 במחזור ה-31 והעניקה לבאיירן מינכן אפשרות לפתוח פער של ארבע נקודות בפסגה אם תנצח מחר את נירנברג. ר.ב. לייפציג הבטיחה את המקום השלישי והכרטיס לליגת האלופות עם 1:2 על פרייבורג. איינטרכט פרנקפורט הרביעית הסתפקה ב-0:0 מול הרטה ברלין, בורוסיה מנשנגלדבאך החמישית הפסידה 1:0 בשטוטגרט ובשישי עלתה באייר לברקוזן למקום השישי עם 1:4 באוגסבורג.

דניאל קאליג'ורי שחקן שאלקה חוגג שער. רויטרס
העניק את האליפות לבאיירן? דניאל קאליג'ורי/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - שאלקה 4:2

הדרבי של חבל הרוהר חיסל כנראה את שאיפות האליפות של המארחת, שהפסידה בבית ליריבתה המושבעת לראשונה מאז אוקטובר 2012. שאלקה נמצאת בעונה איומה, צברה 27 נקודות שהציבו אותה בקושי במקום ה-15 והגיעה אחרי שספגה חמישייה ביתית מהופנהיים, אבל ב-90 הדקות של הדרבי היא שכחה מהצרות ונתנה לאוהדיה כמה רגעים של אושר.

הפתיחה הייתה של דורטמונד, עם בישול קסום של ג'יידון סאנצ'סו בהקפצה למריו גצה שהמשיך מהאוויר אל הרשת בדקה ה-14, אבל ה-VAR קבע פנדל לשאלקה בחלוף ארבע דקות ודניאל קאליג'ורי איזן. קאליג'ורי גם בישל בכדור קרן לסאליף סאנה שהשלים מהפך בנגיחה בדקה ה-28 והוריד את שאלקה ביתרון להפסקה. הצרות של דורטמונד התרבו בדקה ה-60, עם פגישה קשה של מרקו רויס בסואט סרדאר וכרטיס אדום שגם סידר כדור חופשי לשאלקה, אותו קאליג'ורי סובב פנימה בדקה ה-63. גם מריוס וולף ראה אדום בעקבות עבירה מכוערת מאחור בדקה ה-65, ודורטמונד בכל זאת הצליחה לצמק בתשעה שחקנים עם שער של אקסל ויטסל בדקה ה-85, אבל ברל אמבולו השתיק את הקהל המקומי בחלוף דקה עם כדור שטוח לפינה. הפסד בית ראשון העונה לדורטמונד, בתזמון הכי רע שיש. שאלקה רחוקה שש נקודות מהמקום המוליך למבחנים.

מרקו רויס שחקן בורוסיה דורטמונד מאוכזב. רויטרס
התפרקות בתזמון גרוע. מרקו רויס/רויטרס
ברל אמבולו שחקן שאלקה חוגג שער. רויטרס
סגר עניין. ברל אמבולו בטירוף/רויטרס

ר.ב. לייפציג - פרייבורג 1:2

ניצחון ליגה שישי רצוף לשוורים, שהבטיחו את המקום השלישי שישלח אותם בפעם השנייה לשלב הבתים של ליגת האלופות. טימו ורנר הסתובב נהדר ברחבה וכבש בדקה ה-19 את הראשון, אבל פרייבורג לא ויתרה, למרות שכבר הבטיחה הישארות, והשיגה שוויון עם כדור חופשי של וינצ'נזו גריפו בדקה ה-66. 12 דקות לאחר מכן קיבלה לייפציג פנדל בעקבות נגיעת יד, והשבדי אמיל פורסברג כבש את שער הניצחון. לייפציג עוד תוכל לסיים את העונה החלומית הזו עם תואר היסטורי, אם תנצח בגמר הגביע בחודש הבא את באיירן מינכן.

שחקני ר.ב. לייפציג עם אמיל פורסברג (מקדימה). GettyImages
עוד ביקור בליגת האלופות. אמיל פורסברג והחברים/GettyImages

אוגסבורג - באייר לברקוזן 4:1

ניצחון שלישי רצוף לקבוצה של פטר בוס, שנמצאת כרגע במקום השישי שמוביל לליגה האירופית ומגבירה את הלחץ על פרנקפורט הרביעית, שמקדימה אותה בשלוש נקודות וכרגע משיגה את הכרטיס לליגת האלופות. אוגסבורג הגיעה גם היא אחרי שני ניצחונות תחת מרטין שמידט, רצתה להבטיח סופית את ההישארות וגם הובילה משער ראשון העונה של הבלם האוסטרי קווין דאנסו, שנגח בעוצמה לאחר כדור קרן בדקה ה-12. אלא שקווין פולנד ירה את השוויון בחלוף שתי דקות וגם בישל לקאי האברץ הצעיר בדקה ה-48, כששניהם הגיעו ל-14 שערי ליגה העונה. הבלם יונתן טה הבקיע מריבאונד בדקה ה-60 ויוליאן ברנדט חתם את תוצאת המשחק מקרוב בדקה ה-88. אוגסבורג נותרה ללא ניצחון ביתי במפגשיה עם לברקוזן.

קווין פולאנד שחקן באייר לברקוזן. GettyImages
כבש ובישל. קווין פולנד/GettyImages

משחקים נוספים

איינטרכט פרנקפורט - הרטה ברלין 0:0

פורטונה דיסלדורף - ורדר ברמן 1:4
לדיסלדורף: בניטו רמאן (1), קנאן קרמאן (22), רובן הנינגס (56), מרקוס זוטנר (73). לברמן: מקס קרוזה (28 בפנדל)

האנובר - מיינץ 0:1
להאנובר: הנדריק ויידאנדט (66)

שטוטגרט - בורוסיה מנשנגלדבאך 0:1
לשטוטגרט: אנסטסיוס דוניס (56)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully