וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן מעוניינת באנטוניו קונטה בעונה הבאה

המאמן, שפוטר מצ'לסי בעונה שעברה, מועמד מוביל להחליף של ג'נארו גאטוזו בסן סירו בעקבות איבוד האמונה של ההנהלה במאמן בן ה-41

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: מתן בכור מדבר לקראת דרבי היהודיות בליגת האלופות

אחרי ההפסד המאכזב של מילאן ללאציו 1:0 בחצי גמר הגביע האיטלקי, מעמדו של מאמן הקבוצה ג'נארו התערער מאוד. מי שנחשב מועמד מוביל להחליפו הוא אנטוניו קונטה. מילאן רצתה מאוד לזכות בגביע האיטלקי וזכייה בו הייתה אחת ממטרותיה העיקריות העונה, בנוסף כמובן למטרתה העיקרית שהיא לסיים במקום הרביעי ולהגיע בעונה הבאה לליגת האלופות אחרי שלא הייתה חלק ממנה בחמש העונות האחרונות.

בעקבות ההפסד ולפי דיווחים בתקשורת האיטלקית, החלה חרושת השמועות על המועמדים שעתידים לרשת את מקומו של ג'נארו גאטוזו בעונה הבאה, אחרי שההנהלה איבדה את אמונה במאמן בן ה-41 ולא מאמינה ביכולותיו להוביל את הקבוצה.

עוד בנושא:

סן ברנרדו: כתבתו של מיכאל יוכין על הקשר הפורטוגלי של מנצ'סטר סיטי
ריאל מדריד: ג'יידון סאנצ'ו מועמד להגיע לקבוצה
פפ גווארדיולה: "גם לנו וגם לליברפול מגיע לזכות בפרמיירליג"
גביע איטלקי: לאציו הדיחה את מילאן בחצי הגמר כשניצחה 0:1

מי שהוזכרו כמועמדים להגיע לסן סירו הם מאוריציו סארי, שאימן לפני כן באיטליה את נאפולי וכיום את צ'לסי, ג'אנפיירו גאספריני שמוביל את אטאלנטה לעונה נהדרת ורודי גרסיה מאמנה של מארסיי. זאת הרשימה הסופית של המאמנים לאמן את הקבוצה בעונה הבאה כשמי שמוביל אותה בפער ניכר מכולם הוא קונטה.

קונטה אימן בהצלחה רבה באיטליה ועבד ביובנטוס בין העונות 2014-2011 וזכה עמה בשלוש אליפויות בנוסף לזכייה בסופרקאפ האיטלקי בעונות 2012 ו-2013. אחרי שעזב את יובנטוס, מונה קונטה למאמנה של נבחרת איטליה למשך שנתיים והוביל אותה לרבע גמר יורו ב-2016 בצרפת כשהיא מפסידה שם לגרמניה אחרי טורניר לא רע. קונטה עזב לראשונה את איטליה אחרי אותו קיץ וקיבל את הצעתה של צ'לסי לאמן את הקבוצה. הוא הוביל אותה לאליפות מרשימה בסוף אותה עונה. העונה השנייה של קונטה באנגליה הייתה הרבה פחות טובה כשהוא לא הצליח להביא את הבלוז לליגת האלופות והסתכסך עם חלק ניכר מהשחקנים כשהמוביל בהם היה דייגו קוסטה.

אחרי שפוטר מצ'לסי, קונטה לא אימן קבוצה נוספת וחיכה להצעה המתאימה עבורו כאשר קבוצות רבות רצו אותו, אבל כאמור, המאמן בן ה-49 נותר מחוסר עבודה בעונה הנוכחית.

עוד באותו נושא

איטליה: לאציו ניצחה את מילאן 0:1 ועלתה לגמר הגביע

לכתבה המלאה
מאמן צ'לסי אנטוניו קונטה. רויטרס
יחזור לארץ המגף? קונטה/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • מילאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully