וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חסר תועלת, מופע אימים של ממש": אוהדי ארסנל נגד מסוט אוזיל

אוהדי התותחנים דורשים מהמועדון למכור את הקשר הגרמני בעקבות ההופעה הרעה שלו בהפסד 3:1 לוולבס: "איום ונורא, משחק בלי חשק"

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: לקרב "קרב היהודיות" בין אייאקס לטוטנהאם בחצי גמר ליגת האלופות

בצל הדרבי של מנצ'סטר בו סיטי ניצחה 0:2 את יונייטד וחזרה לפסגת הפרמייליג, נערך אתמול (רביעי) משחק נוסף במסגרת המחזור ה-31 בו ארסנל נראתה רע והפסידה 3:1 בחוץ לוולבס המלהיבה. מי שזכה למירב חיצי הביקורת מאוהדי התותחנים היה מסוט אוזיל, שהשלים 90 דקות בהן לא הצליח להרשים או להשפיע על המשחק יותר מדי. רבים מהם אף ביקשו מהמועדון ברשתות החברתיות למכור את הקשר הגרמני כמה שיותר מהר. "למכור אותו מיד", אמר אחד מהם, שהוסיף: "הוא איום ונורא. הוא משחק בלי טיפת חשק". אוהד אחר הוסיף: "הוא חסר תועלת, זה היה מופע אימים של ממש".

מאמן ארסנל, אונאי אמרי, אמר בסיום: "ידענו שצפוי לנו משחק קשה. וולבס משחקת מצוין בבית שלה לאורך כל העונה, לא היה סיבה שזה ישתנה נגדנו. הם היו מאורגנים בצורה טובה, היה לנו קשה להתמודד עם זה. התחלנו טוב, אבל אז הם כבשו. ניסינו לשנות כמה דברים במחצית, ואני באמת חושב ששיחקנו טוב יותר במחצית השנייה. זה מתסכל, אבל ככה זה בפרמיירליג. אתה מוכרח להיות טוב בכל משחק. מאכזב, אבל אפשר להיות אופטימיים בנוגע לעתיד. אני עדיין מאמין שנסיים ברביעייה הראשונה".

והיה גם צד שני. העונה הנפלאה של וולבס המשיכה עם ניצחון ביתי נוסף על קבוצה גדולה. מי שהרשימו שוב היו הכוכבים הפורטוגלים רובן נבס ודיוגו ז'וטה, שגם הצליחו לכבוש ולעזור לזאבים לשוב למקום השביעי שככל הנראה יוביל לליגה האירופית בתום העונה. "זה היה משחק נהדר שלנו, במיוחד במחצית הראשונה כמובן", אמר בסיום מאמן וולבס המאושר, נונו אספריטו סאנטו. הפורטוגלי הוסיף: "שלטנו בצורה מרשימה. לארסנל יש איכות, אבל הצלחנו להגביל אותם".

שחקן ארסנל מסוט אוזיל מאוכזב. GettyImages
אוהדים רבים לא רוצים אותו בקבוצה. מסוט אוזיל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully