וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתלוננת על לוק וולטון: "התחננתי שיפסיק לנשק אותי, והוא צחק לי בפנים"

קלי טנאנט, שהתלוננה שהמאמן תקף אותה מינית ב-2014, נחשפה בפני התקשורת וטענה: "הייתי משוכנעת שהוא עומד לאנוס אותי". סקרמנטו מגבה את וולטון

עריכת וידאו: מתן חדד

קלי טנאנט, האישה שהתלוננה שלוק וולטון תקף אותה מינית, נחשפה אמש (שלישי) והתראיינה בפנים גלויות לתקשורת האמריקאית. לטענתה, הראיון הגיע על רקע ההכפשות של עורכי הדין של מאמן סקרמנטו, שהגדירו אותה כ"אופורטוניסטית, לא קורבן" ואמרו שהטענות שלה "חסרות ביסוס".

טנאנט, עיתונאית ספורט לשעבר, טוענת כי התקיפה ארעה ב-2014 בחדר במלון בסנטה מוניקה, קליפורניה, בשעה שהגיעה להעניק לוולטון עותק מספרה החדש, עבורו כתב המאמן את ההקדמה. לטענתה, וולטון שהיה בזמנו עוזר מאמן גולדן סטייט הזמין אותה לחדרו, ושם החל לנשק ולמשש אותה בניגוד לרצונה. בין השניים היו לפני כן יחסים מקצועיים שהתפתחו בזמן שטנאנט הגישה תוכנית ספורט בלוס אנג'לס והמאמן הגיע מספר פעמים על תקן פרשן אורח.

הלילה טנאנט ערכה כאמור מסיבת עיתונאים מאולתרת, בה שטחה את גרסתה. "ניהלנו שיחה רגילה, הענקתי לו את הספר והוא הזמין אותי לחדרו, כדי שתהיה לנו קצת פרטיות, כביכול. נכנסנו לחדר, ומשום מקום הוא לפתע רכן מעליי, השכיב אותי בכוח במיטה, אחז בשתי ידיי ונישק אותי בפנים, בצוואר ובחזה. ביקשתי ממנו להפסיק שוב ושוב, והוא צחק לי בפנים".

טנאנט, שהייתה בת 25 בזמן התקיפה כביכול, לא הגישה תלונה במשטרה נגד וולטון, אלא הסתפקה בתביעה אזרחית. היא אמרה ש"הייתי בטוחה שהוא עומד לאנוס אותי. בשלב מסוים הצלחתי לקום, אחרי מה שנראה כמו נצח. התכוננתי לצאת מהחדר, ולפתע הוא הגיח מאחור ואחז בי שוב. קפאתי במקום. ואז הוא התחיל לנשק את הצוואר שלי שוב. התחננתי בפניו שיפסיק, אמרתי לו 'די' כמה פעמים, והוא המשיך לצחוק. בסוף הוא איפשר לי לקום ויצאתי מהחדר במהירות".

צפו במסיבת העיתונאים עם טנאנט

כמו בלא מעט מקרים של תקיפה מינית, גם במקרה הזה נאלצה טנאנט לספק הסברים בנוגע לעיתוי בו הגישה תלונה במשטרה, חמש שנים אחרי התקיפה כביכול. "כשמישהו תוקף אותך ואת משוכנעת שתיאנסי, מפחיד לעשות צעד קדימה ולדבר על זה", אמרה. "כבר שנים שאני מתמודדת עם זה, מנסה לשכוח מזה, משתדלת לדחוק את זה הצידה ולקבור את זה בתקווה שהזמן ירפא את הפצעים - אבל זה לא מצליח. יחד עם זאת, אני מרגישה שבמשך הזמן אזרתי מספיק אומץ כדי לדבר על זה עכשיו".

בכתב התביעה שהגישה טנאנט נגד וולטון, היא מאשימה אותו גם ב"חיבוק אגרסיבי כפוי" שנתן לה במקרה אחר, כשהשניים נפגשו באירוע צדקה במאי 2017.

כך או כך, נראה שלעת עתה משרתו של וולטון לא בסכנה. המאמן, שפוטר רק לאחרונה מהלייקרס, מונה למאמן סקרמנטו ימים בודדים לאחר מכן כשלקינגס "לא היתה כל ידיעה מוקדמת על התלונה נגדו", על פי ה"אתלטיק". יחד עם זאת, הג'נרל מנג'ר ולאדה דיבאץ ממשיך להכין עם וולטון את העונה הבאה, ועל פי דיווח נוסף השניים כבר קבעו סבב פגישות עם מועמדים לתפקיד עוזר המאמן שייערכו בשבוע הקרוב.

עוד באותו נושא

לוק וולטון מואשם בתקיפה מינית, איגור קוקושקוב פוטר מפיניקס

לכתבה המלאה
קלי טנאנט, שהתלוננה שהותקפה מינית על ידי לוק וולטון. AP
מותקפת על ידי סוללת עורכי הדין של וולטון. קלי טנאנט במסיבת העיתונאים הלילה/AP
לוק וולטון. AP
ההכנות עם סקרמנטו נמשכות כרגיל. לוק וולטון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully