וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוק וולטון מואשם בתקיפה מינית, איגור קוקושקוב פוטר מפיניקס

עיתונאית ספורט טוענת כי מאמן סקרמנטו החדש הצמיד אותה למיטה ומישש אותה ב-2016. עונה אחת הספיקה לסאנס עם מאמן נבחרת סלובניה

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מספרי העונה הסדירה ב-NBA

מאמנה החדש של סקרמנטו לוק וולטון מואשם בתקיפה מינית, כך מדווחים הבוקר (שלישי) בתקשורת האמריקאית. התביעה הוגשה על ידי עיתונאית ספורט לשעבר בשם קלי טננט, שטענה כי המאמן נגע בה שלא ברצונה בבית מלון בסנטה מוניקה, קליפורניה, זמן קצר לפני שקיבל את הג'וב בלוס אנג'לס לייקרס באפריל 2016.

על פי כתב התביעה, טננט נפגשה עם וולטון בחדר המלון שלו כדי לדבר על ספר אותו היא כתבה. בשלב מסוים, לטענתה, הצמיד אותי למיטה, נישק אותה ומישש אותה בכוח. טננט צעקה שיפסיק, אבל שחקן העבר המשיך בשלו. בסופו של דבר שחרר אותה, ולאחר שיצאה מחדרו, שמעה אותו אומר: "טוב לראות אותך". עוד הוסיפה כי בכל פעם שוולטון ראה אותה, היה מחבק אותה או מנשק אותה, ולעתים אף הפנה לעברה הערות מיניות ולא ראויות.

העיתונאית לא פנתה למשטרה, אולם כעת החליטה להגיש תביעה. "אף אחד מעולם לא דיבר איתנו על זה, וזו לא הסיבה שנפרדנו ממנו", מסרו בלוס אנג'לס לייקרס ל-ESPN. בהודעה הרשמית שהוציאו לתקשורת, טענו: "בשום זמן במהלך או לפני העסקתו התלונה הזאת הגיעה אלינו. אם היתה מגיעה, מיד היינו פותחים בחקירה ומודיעים לראשי ה-NBA".

סקרמנטו, הקבוצה שמינתה את וולטון לאחר שזה עזב את הלייקרס, הוסיפה: "אנחנו מודעים לתביעה ומנסים לגייס עוד מידע". גם גולדן סטייט, בה הועסק כעוזר מאמן בזמן האירוע, מסרה כי היא מודעת לתביעה אבל סירבה להגיב מעבר לכך.

לוק וולטון לוס אנג'לס לייקרס. AP
עדיין לא הגיב בעצמו. וולטון/AP

פיניקס החליטה להיפרד הבוקר ממאמנה איגור קוקושקוב בתום עונה אחת בלבד. הסאנס מינו את מי שהצעיד את נבחרת סלובניה לזכייה היסטורית ביורובאסקט 2017 בקיץ שעבר, ועל פי דיווחים תכננו לאפשר לו להמשיך חרף עונה שכללה 19 ניצחונות לצד 63 הפסדים, אולם חילופי התפקידים בהנהלה עשו את שלהם. לפני שבוע קיבל ג'יימס ג'ונס את המינוי כג'נרל מנג'ר הקבוע של המועדון, וזו היתה החלטתו הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully