וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולה גונאר סולשיאר אופטימי: "הדרבי זה המשחק הכי טוב שיכולנו לקבל"

רגע לפני סיטי (ד', 22:00, ספורט1), מנג'ר יונייטד אישר שישחרר מספר שחקנים בקיץ ודיבר על הלחץ בתפקיד: "ידעתי שלא אהנה מכל שנייה"

רויטרס

בווידאו: התגובות אחרי המפגש של יונייטד עם ברצלונה בליגת האלופות

אחד המשחקים המרתקים ביותר שידע הכדורגל האנגלי בשנים האחרונות ייערך מחר (רביעי, 22:00, ספורט1) באולד טראפורד, כשמנצ'סטר יונייטד תארח את מנצ'סטר סיטי לדרבי בעל משמעות ישירה על מאבק האליפות. ערב המפגש מפגרת קבוצתו של פפ גווארדיולה בשתי נקודות אחר ליברפול, אבל עם משחק חסר. ניצחון על היריבה העירונית ישיב אותה לפסגה, כשלעונה נותרו עוד שלושה משחקים. ולפתע, מוצאים עצמם לא מעט חובבי כדורגל אנגלי במצב מוזר: אוהדי ליברפול רוצים שמנצ'סטר יונייטד השנואה תנצח; לחלק מאוהדי מנצ'סטר יונייטד לא אכפת להפסיד מחר, הכל כדי שליברפול השנואה לא תיקח אליפות.

כך או כך, גם לשדים האדומים יש על מה לשחק מחר: לאחר ההשפלה הגדולה מול אברטון מוצאת עצמה יונייטד במקום השישי בלבד, מרחק שלוש נקודות (ומשחק חסר) מצ'לסי שבמקום הרביעי המוביל לליגת האלופות. לוק שואו שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים בשל השעיה צפוי לשוב להרכב, בדומה לאנדר הררה שהחמיץ את חמשת המשחקים האחרונים בשל פציעה. גם אלכסיס סאנצ'ס שהתאושש עשוי לפתוח, לראשונה מאז תחילת מרץ. מנגד, קווין דה בראונה יחסר לפפ, שצפוי להשיב ל-11 את פרננדיניו.

חמשת מפגשי הליגה האחרונים בין הקבוצות:

11/11/2018: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 1:3
7/4/2018: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 3:2
10/12/2017: מנצ'סטר יונייטד - מנצ'סטר סיטי 2:1
27/4/2017: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 0:0
10/9/2016: מנצ'סטר יונייטד - מנצ'סטר סיטי 2:1

עוד בנושא:

קייל ווקר: "אוהדי יונייטד אומרים לי שהם מעדיפים שאנחנו נזכה באליפות"
שחקני מנצ'סטר יונייטד החליפו האשמות, פול פוגבה: "התנהגנו בחוסר כבוד"

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי מול כריס סמולינג שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
איך זה ייגמר הפעם? אגוארו מול סמולינג/רויטרס

כשנשאל במסיבת העיתונאים האם הוא האיש הנכון להמשיך ולאמן את מנצ'סטר יונייטד, אמר סולשיאר שהפסיד שישה משמונת משחקיו האחרונים בכל המסגרות: "הייתי רוצה להגיד שכן, אבל זו לא החלטה שלי. ידעתי שזה הולך להיות אתגר גדול, ובדיוק בגלל זה הגעתי. ידעתי שלא אהנה מכל שנייה". לשאלה האם ישחרר אי אילו משחקני הסגל הנוכחי בקיץ השיב: "אני אוהב את השחקנים שלי, הם חבר'ה נהדרים, אבל יהיו לי החלטות לקבל. אצטרך לקבל החלטות בשביל המועדון. נעשה מה שנכון עבור הקבוצה. אפשר לראות את ה-DNA של מנצ'סטר יונייטד בחלק מהשחקנים, אבל נצטרך לשחרר חלק כדי להביא חדשים".

על אף התוצאות האחרונות, המנג'ר שנכנס לנעליו של ז'וזה מוריניו בטוח בעצמו ובקבוצה שלו: "משבר במנצ'סטר יונייטד זה כשמפסידים משחק או שניים. החבר'ה היו נהדרים. המשחק מול אברטון היה הגרוע ביותר שלנו, אבל עכשיו אנחנו מקבלים את המשחק הכי טוב שיכולנו לקבל. נצטרך לשנות גישה".

אולה גונאר סולשיאר מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
כבר חושב על העונה הבאה. סולשיאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully