וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומן הבראן, שחקנה של מ.ס. אשדוד, שוחרר לביתו אחרי חקירה. צפו ברגע התאונה

השחקן, שהתהפך עם רכבו ובדמו נמצאה כמות אלכוהול גבוהה מהמותר, שוחרר בערבות וצפוי להגיע ברביעי לאימון הקבוצה כרגיל. רישיונו נפסל ל-60 יום

התאונה של רומן הבראן/צילום: נתיבי ישראל

בווידאו: צפו ברכבו של הבראן מתהפך

רומן הבראן, כדורגלנה הצרפתי של מ.ס. אשדוד, הוא השחקן שעוכב הבוקר (שלישי) לחקירה לאחר שהרכב בו נהג בשעה מוקדמת התהפך בסמוך לצומת גן יבנה. בבדיקה שנערכה נמצא כי בדמו כמות אלכוהול גבוהה מהמותר במסגרת החוק, ולכן הוא נלקח למעצר בתחנת משטרה הקרובה לגן יבנה. לאחר מספר שעות שוחרר הבראן בערבות לביתו אחרי חקירה במטרה לנוח ולהתאושש מהתאונה. הוא אמור להגיע מחר לאימון הקבוצה כרגיל, אבל רישיונו נשלל ונפסל ל-60 יום.

השחקן יצר קשר עם ראשי קבוצתו ועדכן על מעצרו. על פי בדיקות ראשוניות שעשו במועדון הדרומי, בילה במהלך הלילה באיזור גוש דן וככל הנראה נותר לישון אצל מכרים. באזור השעה 7:00 יצא דרומה לכיוון דירתו השכורה ואז אירעה התאונה, כשהכדורגלן התהפך ועבר לנתיב הנגדי, ובנס לא נרשמו נפגעים.


עוד בנושא:

מכבי חיפה: עומרי גלזר ידרוש לצאת להשאלה, חוזה חדש יוצע לארנסט מאבוקה
הפועל באר שבע: "הבעיה הכי גדולה שלנו היא שאיבדנו העונה את טרנר"

תאונת דרכים זר ליגת העל. דוברות משטרת ישראל
ליגת העל ממשיכה לספק כותרות/דוברות משטרת ישראל

באשדוד טענו הבוקר כי היום אין אימון ולכן קרוב לוודאי שהשחקן ניצל זאת כדי לצאת לבילוי עד שעה מאוחרת. יחד עם זאת, רואים זאת בצורה מאוד חמורה משום שמדובר במקרה נוסף שבו מעורב כדורגלן בליגת העל בתאונת דרכים. "קיבלנו את ההודעה על התאונה ולפני הכל אנו שמחים כי לא היו נפגעים בארוע", אמרו במועדון. "בשלב זה אנו עדיין למדים את פרטי המקרה ונעדכן בהמשך ככל שיהיו התפתחויות".

מאגף התנועה של דוברות המשטרה נמסר: "הבוקר, במהלך פעילות אכיפה של שוטרי אגף התנועה על כביש 4 בצומת גן יבנה, שמע שוטר אגף התנועה קול רעש חזק והבחין ברכב פרטי שנסע מכיוון צפון לדרום, מתהפך ומסתובב מספר סיבובים על הצומת. מיד ניגש השוטר לסייע לנהג אך זה יצא מהרכב באופן עצמאי כאשר הרכב הפוך על הגג, הוזמן צוות רפואי של מד"א אולם הנהג שהיה לבדו ברכב לא נזקק לטיפול רפואי. בוצעה בדיקת שכרות באמצעות מכשיר הינשוף לנהג שהינו נתין זר מצרפת, ונמצא כי הוא בהשפעת אלכוהול בכמות 334 מ"ג לליטר אוויר נשוף. בשלב זה הנהג עוכב לחקירה ביחידת הבוחנים והרכב פונה מהכביש".

תאונת דרכים זר ליגת העל, רומן הבראן. דוברות משטרת ישראל
תאונת דרכים זר ליגת העל, רומן הבראן/דוברות משטרת ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully